  • 31. Data: 2010-03-27 20:36:45
    Temat: Re: Schody ktore obiecalem pokazac
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Uzytkownik "Kudlaty" <p...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:cdf00b2f-9347-4a8d-933f-2b5f36839f7a@g28g2000yq
    h.googlegroups.com...
    On Mar 27, 6:40 pm, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:

    >hmm mowisz o kafelkach z marmuru bianco ?

    Nie, o plytkach ceramicznych.

  • 32. Data: 2010-03-27 20:39:32
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Kudlaty" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    On Mar 27, 9:00 pm, "Boombastic" <b...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Nie jestem pokrzywdzony, raczej kozystam z przyjemnsci bycia
    >kapitalista.

    Gdybys byl kapitalista (czytaj: zyl z kapitalu) nie robilbys takich nedznych
    oszczednosci.

  • 33. Data: 2010-03-27 20:43:27
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Uzytkownik "Kudlaty" <p...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
    On Mar 27, 7:11 pm, "Dzejm" <n...@n...spam> wrote:

    >Przynajmniej jeden przychylny glos, Dzieki.

    Ojej, wydaje Ci sie, ze chwalac sie ceramika na schodach "dreczysz amatorow
    drewna na schodach" i dziwisz sie, ze onym amatorom nie skoro do wychwalnia
    Twojego przedsiewzecia?

  • 34. Data: 2010-03-27 20:48:21
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Marek Dyjor napisal:
    > Wybacz ale za 1500 to chyba tylko ktoś na paleciaku jeździ albo w kiosku
    > ogórki sprzedaje.

    Nie tylko. Wiekszosc nauczycieli w szkolach podstawowych i srednich
    oraz wiekszosc asystentow na uczelniach.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 35. Data: 2010-03-27 20:55:38
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Boombastic napisal:
    > To sobie kup, tylko nie wrzucaj już zdjęć tych rzeczy jeśli nie chcesz
    > komentarzy.

    Nie badz taki arogancki, bo ani swiat, ani lista nie koncza sie na tobie.
    Chetnie obejrzalem zdjecia Kudlatego. Estetyka jest sprawa indywidualna,
    to czy drewno, czy plytki to dobor indywidualny zalezny od mozliwosci
    finansowych.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 36. Data: 2010-03-27 21:12:31
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On Mar 27, 9:36 pm, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
    > Uzytkownik "Kudlaty" <p...@g...com> napisal w
    wiadomoscinews:cdf00b2f-9347-4a8d-933f-2b5f36839f7a@
    g28g2000yqh.googlegroups.com...

    > Nie, o plytkach ceramicznych.

    Np takich http://www.domrustykalny.pl/
    czy takich z marketu dla mas.

  • 37. Data: 2010-03-27 21:20:02
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On Mar 27, 9:39 pm, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
> [...]
    n34g2000yqb.googlegroups.com...

    > Gdybys byl kapitalista (czytaj: zyl z kapitalu) nie robilbys takich nedznych

    o czym ty mowisz, mam kapital bo robie oszczednosci, ty nie robisz
    oszczednosci i nie masz kapitalu.
    Przeciez to proste. Pozatym nawet jakbym nie dbal o kase to wolalbym
    zrbic sam dla poszezenia swoich horyzontow i podniesienia swojego
    poziomu intelektualnego.

  • 38. Data: 2010-03-27 21:23:43
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > Chetnie obejrzalem zdjecia Kudlatego. Estetyka jest sprawa indywidualna,
    > to czy drewno, czy plytki to dobor indywidualny zalezny od mozliwosci

    Jak ktoś publikuje zdjęcia swoich osiągnięć to musi liczyć się z krytyką. A
    jak się słabo znosi krytykę to się nie publikuje.

  • 39. Data: 2010-03-27 21:24:10
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Nie tylko. Wiekszosc nauczycieli w szkolach podstawowych i srednich
    > oraz wiekszosc asystentow na uczelniach.

    Oni nie budują domów. NTG.

  • 40. Data: 2010-03-27 21:32:07
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On Mar 27, 9:35 pm, Jacek_P <L...@c...edu.pl> wrote:
> [...]
    eat=directlink

    > Czy moglbys rozrysowac i opisac schemat mocowania slupka poreczy?
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    >
    > Jacek

    Slupek jest mocowany na dwie sruby do podstopnicy. Kolki dalem takie
    jak do okien PCV.
    Kolek ma po dwoch stronach przeciecia tak ze w betonie sie rozpreza
    oraz lekko w drewnie. W betonie po wywierceniu otworu upchalem troche
    zaprawy aby wykasowac luzy ktore mimowolnie sie tworza tak aby caly
    slupek sie nie kolysal na boki. Po czesci sie to udalo ale drewno jest
    elastyczne i jakis minimalny ruch zawsze istnieje na boki. Mam
    nadzieje ze ten ruch nie zwiekszy sie, chciaz z drewnem roznie bywa.