  • 71. Data: 2010-03-28 14:07:26
    Temat: Re: Schody ktore obiecalem pokazac
    Od: "Krzysztof L" <l...@o...pl>

    > ale dla takiej produkcji
    > potrzeba powierzchni to nie tak jak np. stomatolog, któremu starczy
    > 20m2).

    Tyle, że te 20m kosztują tyle co 500m pod stolarnię.
    Koszt wyposażenia porównywalny. Obostrzenia prawne u stomatoła to kosmos.
    Kiepski przykład i trochę pokory proszę.

    Pozdrawiam

  • 72. Data: 2010-03-28 14:08:50
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Krzysztof L" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Tyle, że te 20m kosztują tyle co 500m pod stolarnię.
    > Koszt wyposażenia porównywalny. Obostrzenia prawne u stomatoła to kosmos.
    > Kiepski przykład i trochę pokory proszę.

    Kolejna grupa zawodowa czuje sie urazona?

  • 73. Data: 2010-03-28 14:26:28
    Od: "na102" <g...@P...FM>

> [...]
    > Koszt wyposażenia porównywalny. Obostrzenia prawne u stomatoła to kosmos.
    > Kiepski przykład i trochę pokory proszę.
    Pisałem o podatku od nieruchomości u mnie w gminie ta sama stawka. Jakie
    obostrzenia prawne masz na myśli?
    Pokory?? a co zęba mi nie wyleczysz ??? rotfl

    4979 (20100328) __________

  • 74. Data: 2010-03-28 14:37:12
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Łukasz C. wrote:

    > Można sobie samemu zrobić ;-)

    ze szprychy rowerowej :)

  • 75. Data: 2010-03-28 15:31:45
    Od: "na102" <g...@P...FM>

    wiadomości news:honl60$hbf$1@news.onet.pl...

    > A Kubica także nie ma wykształcenia, a dzisiaj był drugi i zarabia 10 mln
    > Euro :-)
    sorki ze NTG
    Kibicowałem , należało mu się to pudło dzisiaj ,świetnie pojechał. A co do
    zarobków to zarabia nieprzyzwoicie :) rotfl

    4979 (20100328) __________

  • 76. Data: 2010-03-28 15:42:43
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 27 Mar, 22:48, Jacek_P <L...@c...edu.pl> wrote:

    > Nie tylko. Wiekszosc nauczycieli w szkolach podstawowych i srednich
    > oraz wiekszosc asystentow na uczelniach.

    Ha ha :) Nauczyciele 1,5k ? Ciekawe gdzie :) Nauczyciel mianowany na
    1,5 etatu (27h) ma na reke ok 4-4,5k pln + trzynastke i doplate do
    "gruszy". Nauczyciel stazysta (czyli kazdy w pierwszym roku nauczania)
    na 1,5 etatu (27h) ma na reke ok 2k pln + ewentualne dodatki (jak uczy
    w malej miejscowosci / na wsi to jakies 200-300 pln / mc). I paczki na
    swieta :D Wiem bo moja zona jest nauczycielka wiec dane mam z
    pierwszej reki ;-))
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 77. Data: 2010-03-28 17:43:02
    Od: krzychut <k...@g...com>

    On 27 Mar, 21:08, Kudlaty <p...@g...com> wrote:

    > hmm, zastanowmy sie,
    > zawod stolarza - wymagan
    a na czeladnika - szkola zawodowa + 2 letnie
    > doswiadczenie zawodowe.

    moi koledzy sami zwa sie stolarzami po inzynierskich studiach na
    polibudzie w Poznaniu... ale to pewnie jakies buraki som...

    > Zapewne stolarz przy schodach za 8kPLN zarabia wiecej niz nauczyciel
    > ktory uczy stolarza dzieci

    Za te jak piszesz 8 tys zl. mozesz kupic jedynie 30 % przyzwoitej
    strugarki ktora jest tylko jedna z obrabiarek potrzebnych do wykonania
    tych glupich schodow....

    oraz lekarz po 8 latach nauki chemi
    > organicznej i biochemii

    a ja chcialbym wykonywac tylko uslugi dla tych biednych obywateli
    naszego kraju

    > Cos jest tutaj nie tak, ale jak inny wola zaplacic analfabecie ktory
    > struga :-) fachowca to juz inna sprawa.

    zabierz mi te mature i dyplom kupiony za swinki i pokaz ze potrafisz
    lepiej

    > Moj komentarz jest taki ze drewno jest materialem nietrwalym i wiedza
    > wszyscy to na calym swiecie.

    kultura lowicka i Biskupin to mit z plastiku;-)

    > Dlatego dom szkieletowy/bala  jest tanszy niz murowany,

    obys racje mial, zycze tego Tobie i mi

    dlatego marmur
    > jest drozszy niz drewno,

    jestes pewny?

    dlatego plytkaz, kamieniarz powinien zarabic
    > wiecej niz stolarz od schodow.

    powinny byc takie przepisy przeciez, coz za niefart zes nie jest
    pierwszym sekretarzem na pewno byc ulozyl by sprawiedliwie spolecznie
    bylo...

    > Prawdziwy stolarz a takich juz nie ma powinien robic meble np w stylu
    > Boulle a nie proste schody z desek.

    deski malo kiedy proste sa.... a wlasciwei nigdy...

    > Te czasy nie wroca bo ludzie nie ci co kiedys.

    zostali sami komisarze...

    > Nie mam traumatycznych przezyc, wole trwalosc i prostote.

    ;-)

    Pozatym
    > gdyby drewno bylo tansze niz plytki zrobilbym zapewnie z drewna bo
    > jest latwiej.

    ;-))

    Drewno jest bardziej plastyczne niz kamien i latwiej
    > przebacza błedy.

    zwlaszcza listwa na dupie;-)))

    > Kamienia/plytki latwo pilnikiem nie dopasujesz a drewnienko mozna tam
    > troche dlutkiem, pilniczkiem, papierkim sciernym i juz pasuje.

    prosze naucz mnie tego, zaplace tym co z biednych nauczycieli i
    lekarzy zdarlem...

    krzychut

  • 78. Data: 2010-03-28 19:31:18
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Boombastic wrote:

    > Mam córkę. Nie obchodzi jej to.

    no to ją wychowujesz na dziunię z dwiema lewymi rękami... :)

  • 79. Data: 2010-03-28 20:22:43
    Od: "Krzysztof L" <l...@o...pl>

    Przede wszystkim instrukcja:
    _____________________________
    Po uruchomieniu nod'a należy wejść w ustawienia zaawansowane (klawisz
    skrótu: "F5´´).

    Z lewej strony, w drzewie, należy wybrać "Ochrona poczty e-mail",

    a następnie wybrać opcję "Nigdy" w "Alertach i powiadomieniach",

    w części "Oznacz otrzymaną i przeczytaną wiadomość e-mail".

    (trzeba odhaczyć ptaszek obok tego zdania)

    Od tej pory denerwująca notatka o sprawdzeniu przez antywirusa poczty

    nie będzie się już doklejać do naszego maila.

    > Jakie obostrzenia prawne masz na myśli?

    np.: Prawo Atomowe i montaż RTG

    > Pokory?? a co zęba mi nie wyleczysz ??? rotfl

    Wyleczę, zastosuję helioterapię. ;)

    Pozdrawiam

  • 80. Data: 2010-03-28 20:55:14
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 27 Mar 2010 21:05:40 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

    > do produkcji schodów i innych meblowych bajerów, trzeba mieć lokal
    > (warsztat) z przestrzenią na składowanie drewna, stół pilarki frezarki i
    > inne narzęcia oraz przyżądy imho wyposażenie stolarzą to jakieś 20 000
    > minimum.

    Dobrze, że tego nie wiedziałem, jak swoje schody robiłem.

    --
    ___/ /_ ___ os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)