  • 61. Data: 2010-02-13 19:49:12
    Temat: Re: Schody - najtaniej jak mozna
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On Feb 13, 8:01 pm, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
    > Uzytkownik "Kudlaty" <p...@g...com> napisal w
    wiadomoscinews:bb2f0a1e-95a3-4154-89df-4d62270a5dc1@
    y33g2000yqb.googlegroups.com...

    > Nie wiem jaki lakier stosowal poprzedni wlasciciel, ale sugerowales zdaje
    > sie, ze wytarcia to norma. Schody to drogi oczywiscie element, zwlaszcza
    > drewnianie. Ale moim zdaniem tylko drewnianie daja wysoki komfort.

    Zaprzestanmy dyspute nad schodami. Liste cen juz zrobilem gdzies
    wyzej. Kazdy wykancza chalupe jak chce. Czasami ogladam program DOMO.
    Ostatnio rodzinka robila modernizacje domku. Kasa przeznaczona na ten
    cel to 3mil. dolcow.
    Modernizacja tylko pietra, ogrodu i podjazdu.
    Koles walnallazienke cala w bialym marmurze, w ogrodzie basen a
    podjazd podgrzewany co by snieg nie zalegal.
    Tak wiec kazdy wydaje ile go tam stac.
    Co do rekuperatora to mysle Robercik-us, ze zakup jest podyktowany w
    moim przypadku jest podyktowany wlasnie brakiem kasy na wyrzucanie
    zlotowek przez komin.
    Pozdrawiam

  • 62. Data: 2010-02-13 19:58:30
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Ile i na co... :-)
    > Nie chcę być złośliwy, ale nie mogę się jakoś powstrzymać. Jeden wydaje
    > 8kPLN na porządne schody, a drugi wydaje 20kPLN na rekuperator i

    :-DDDD

    Nic dodac, nic ujac. :-)))
    No ale wiesz, ten rekuperator za 30 lat sie zwroci i za nastepne 15 zarobi
    na schody.

    Pozdro.. TK

  • 63. Data: 2010-02-14 07:26:31
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Uzytkownik "Kudlaty" <p...@g...com> napisal w wiadomosci
    b.googlegroups.com...
    >Cena za betonowe schody to jakies 3000 PLN + 5000 PLN drewno

    Kurcze powiedz skad Ty te ceny bierzesz/
    Wczesniej pisales o grzejnikach 20% wiekszych drozszych o 150zl gdzie
    faktycznie sa drozsze o 30zl a teraz piszesz ze beton na schody to 3000zl(za
    3000zl to chyba betonu na caly strop starczy
    Drewno 5000zl?
    Schody z reguly maja 14stopni w domu, 1 stopien drewniany to maks 100zl

    Kris

  • 64. Data: 2010-02-14 07:36:27
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > Coś Ci się pozajączkowało. Nigdy się nie posługiwałem żadnym innym nickiem
    > jak Plumpi i z całą pewnością nie używałem plumpik :)

    Ten troll Ghost tak ma.
    On nie lubi jak mu ktoś cytuje jego wlasne wypowiedzi- wtedy daje PLONKa.
    To u niego norma. Mnie tez do plonkownicy wrzucił jak mu zacytowałem mu jego
    wlasne slowa.
    I kilku innych również jak pamietam za cos podobnego
    Jak mu sie argumenty konczą to plonk;))

    Kris

  • 65. Data: 2010-02-14 07:44:33
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Uzytkownik "Kudlaty" <p...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:c5ae5ddd-2954-4025-af93Zaprzestanmy >dyspute nad schodami. Liste cen
    juz zrobilem gdzies
    >Co do rekuperatora to mysle Robercik-us, ze zakup jest podyktowany w
    >moim przypadku jest podyktowany wlasnie brakiem kasy na wyrzucanie
    >zlotowek przez komin.
    Co za roznica czy zlotówki gina w kominie czy w kieszeni sprzedawcy
    rekuperatorów.
    Rekuperator masz, swiezym powietrzem oddychasz a na schody zlotowek
    brakuje;)))

    Kris

  • 66. Data: 2010-02-14 08:29:54
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Uzytkownik "Kudlaty" <p...@g...com> napisal w wiadomosci
    e.googlegroups.com...
    On Feb 13, 8:01 pm, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
> [...]

    Sam ja ciagniesz.

    >Co do rekuperatora to mysle Robercik-us, ze zakup jest podyktowany w
    >moim przypadku jest podyktowany wlasnie brakiem kasy na wyrzucanie
    >zlotowek przez komin.

    Ale wlasnie je wrzuciles do czegos co robi za komin.

  • 67. Data: 2010-02-14 15:11:11
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Uzytkownik "Kris" <k...@w...pl> napisal w wiadomosci

    > Schody z reguly maja 14stopni w domu, 1 stopien drewniany to maks 100zl

    Zamowilem schody debowe i z podstopnica kosztuja 150zl u stolarza, wiec te
    maks 100 tez nie jest takie pewne. :-)
    Do tego lakier, ulozenie i troche sie zbierze. :-)

    Pozdro.. TK

  • 68. Data: 2010-02-14 16:19:12
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On Feb 14, 8:26 am, "Kris" <k...@w...pl> wrote:
> [...]
    > Drewno 5000zl?
    > Schody z reguly maja 14stopni w domu, 1 stopien drewniany to maks 100zl

    Policz dokladnie wg KRN. To sie dowiesz ile kosztuje robota.
    Jesli zatrudniasz ziutka bez rachunku i wogole jakis podejrzanych
    typow to pozniej masz 14 stopni jak do piwnicy.
    Pozatym jest taki switny wzor na schody i wedlog niego wychodzi mi ze
    minimum to 16 a powinno byc wiecej aby sie dobrze chodzilo.

  • 69. Data: 2010-02-14 16:55:28
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Uzytkownik "Kudlaty" <p...@g...com> napisal w wiadomosci
    m.googlegroups.com...
    On Feb 14, 8:26 am, "Kris" <k...@w...pl> wrote:
    >Policz dokladnie wg KRN. To sie dowiesz ile kosztuje robota.
    Po co mam liczyc jakies KRN
    Za zaszalowanie, zazbrojenie stropu i zalanie licza sobie 4000zl i z reguly
    schody jesli sa to sa w tej cenie ujete

    To niech jest 16. niewiele to zmienia.

    Kris

  • 70. Data: 2010-02-14 17:07:48
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > maks 100 tez nie jest takie pewne. :-)
    > Do tego lakier, ulozenie i troche sie zbierze. :-)
    Z podstopnicą.
    A nie wszyscy montuja podstopnice.
    Nie wiem jak teraz ale latem jeden stopień debowy kosztowal u nas ok
    100zl.Sosnowy sporo taniej. Do tego lakier to fakt.
    Ja mam schody tzw."kute" zabiegowe ze spocznikiem. Deski i spocznik sosnowy
    polakierowany jakims bardzo twardym lakierem. Za drewno+docięcie
    +polakierowanie(lakier był tez w cenie) zaplacilem póltora roku temu 1200zl.
    Sosnowe bo sosnowe używane codziennie do dzisiaj nie ma żadnych złych oznak,
    wgniecień czy wytarć.
    Jestem zadowolony.
    Łącznie schody wyszły mnie chyba 4000zł.
    A tak na marginesie to ze schodami miałem podobne jazdy jak Ty z
    glazurnikami.
    najpierw chciałem drewniane ale fachowcy albo nie przychodzili na umowione
    spotkania w sprawie wyceny itp albo jak juz sie dogadałem z jednym to
    odwlekał terminy itp. W końcu skontaktowałem sie z gościem od metaloplastyki
    i z dwutygodniowym posligiem ale zrobil bardzo ładne moim zdaniem schody

    Kris