  • 71. Data: 2010-02-14 17:16:14
    Temat: Re: Schody - najtaniej jak mozna
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    news:hl9al7$bvm$1@news.onet.pl...

    > Z podstopnicą.

    To fakt...

    > A nie wszyscy montuja podstopnice.

    Tez fakt, ale osobiscie zdecydowanie odradzam. Co prawda mozna wykonczyc
    czyms innym, ale malowanie farba np. to zly kierunek.

    > A tak na marginesie to ze schodami miałem podobne jazdy jak Ty z
    > glazurnikami.

    No to mozemy zalozyc fan club Kikiego. :-))

    Pozdro.. TK

  • 72. Data: 2010-02-14 20:59:38
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On Feb 14, 5:55 pm, "Kris" <k...@w...pl> wrote:
    > Uzytkownik "Kudlaty" <p...@g...com> napisal w
    wiadomoscinews:6845bf5d-a215-40f3-9f93-4c3e4e0026bb@
    q21g2000yqm.googlegroups.com...
    > On Feb 14, 8:26 am, "Kris" <k...@w...pl> wrote:>Policz dokladnie wg KRN.
    To sie dowiesz ile kosztuje robota.

    > Po co mam liczyc jakies KRN
    > Za zaszalowanie, zazbrojenie stropu i zalanie licza sobie 4000zl i z reguly
    > schody jesli sa to sa w tej cenie ujete

    > To niech jest 16. niewiele to zmienia.
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    >
    > Kris

    Wiesz z reguly to zalezy gdzie mieszkasz . Mi wzieli za wylanie
    schodow /robota i i material/ 5000 PLN +7% VAT
    woj. slaskie/woj.lodzkie

  • 73. Data: 2010-02-14 22:02:01
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Uzytkownik "Kudlaty" <p...@g...com> napisal w wiadomosci
    >news:061b0f3d-607f-4337-9867->Wiesz z >reguly to zalezy gdzie mieszkasz .
    >Mi wzieli za wylanie
    >schodow /robota i i material/ 5000 PLN +7% VAT
    >woj. slaskie/woj.lodzkie
    Makabra jakas.
    Beton mysle maks 2m3+ stal
    Ponizej 1000zl koszty materialu tak na szybko liczac.
    Drugie tyle robocizna to az nadto jak mysle
    do 5000zl jeszcze daleko. Niezle z Ciebie zdarli za te kilkanascie
    betonowych stopni

    Kris

  • 74. Data: 2010-02-15 10:41:38
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On 14 Lut, 23:02, "Kris" <k...@w...pl> wrote:

> [...]
    > Drugie tyle robocizna to az nadto jak mysle
    > do 5000zl jeszcze daleko. Niezle z Ciebie zdarli za te kilkanascie

    Moze i zdarli, ale walczyli z nimi jakies 8 dni roboczych.
    Dodatkowo dobre zbrojenie.
    Schody generalnie wiszace, pozniej podbudowane scianami dzialowymi. Na
    jednym zabiegu jest postawiona z bokowca sciana dzialowa. Czyli nie
    mogly byc liche.
    Moze i zdarli. Niewiem. Moze i tansze moznaby kupic. Natomiast nawet
    jakby sie dalo i 2kPLn to i tak z drewnem wychodzi 10kPLN czyli na
    stopien z podstopnica jakies 600 PLN.
    W tej cenie to juz marmur bez problemow.

  • 75. Data: 2010-02-15 11:54:17
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Kudlaty" <p...@g...com> wrote:
    > Wiesz z reguly to zalezy gdzie mieszkasz . Mi wzieli za wylanie
    > schodow /robota i i material/ 5000 PLN +7% VAT
    > woj. slaskie/woj.lodzkie

    Za niewiele wieksza kwote mozesz zamówic gotowe schody betonowe, które
    przywioza Ci na budowe i zamontuja.
    Beton na nich jest jak szklo, zero raków, zadnych rys. Takie schody od biedy
    mozesz pomalowac farba i uzytkowac.
    Sa idealnie równe.

    --
    Bartek