  • 11. Data: 2009-01-25 09:23:00
    Temat: Re: Schody płyty marmurowe czy płytki ?
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "kiki" <...@...c> napisał w wiadomości
    news:glha1v$8fk$1@opal.futuro.pl...

    > "news" <d...@w...pl> wrote in message
    >
    > to trochę obciach :-) Było zrobić z desek, gresu ale nie z tego
    > obciachowego czegoś :-)

    Wredniak - teraz news bedzie dostrzegal obciachowosc materialu, nawet jesli
    nie wyglada obciachowo.

  • 12. Data: 2009-01-25 11:55:35
    Od: "kiki" <...@...c>

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Użytkownik "kiki" <...@...c> napisał w wiadomości

    > Wredniak - teraz news bedzie dostrzegal obciachowosc materialu, nawet
    > jesli nie wyglada obciachowo.

    No bo to jest obciachowe jak sztuczna biżuteria :-) Wielu rzeczy sobie
    odmówiłem przy wykańczaniu ale to tak jak chodzić z podróbką torebki :-)

  • 13. Data: 2009-01-25 13:45:51
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
    > "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > No bo to jest obciachowe jak sztuczna biżuteria :-) Wielu rzeczy sobie
    > odmówiłem przy wykańczaniu ale to tak jak chodzić z podróbką torebki
    > :-)

    bredzisz...

  • 14. Data: 2009-01-26 16:12:41
    Od: Jacek <j...@m...pl>

    Witam
    Jestem producentem takich schodow miedzy innymi:))
    Najtanszy marmur -polska Morawica to cena 220 PLN za metr kwadratowy
    Srednia cena marmuru importowanego to 380 PLN za np Breccie Sarde.
    Co do granitow- chinszczyzna od 320 PLN za m2.
    Cena za 1 m2 grubosć 3 cm .Wyciety pod wymiar , poler boku+faza w cenie.

    Pozdrawiam
    Jacek
    www.marmur-plytki.pl