  • 1. Data: 2012-01-07 21:29:00
    Temat: Scianka kolankowa: tynkowac czy plyta?
    Od: Lucky <l...@n...xyz>

    Zabudowa poddasza z plyty k-g. Zastanawiam sie co robic ze scianka
    kolankowa (wys 1.6m). Tynkowac czy tez zabudowac plyta? Koszty podobne.
    Dzieki,

  • 2. Data: 2012-01-08 06:58:09
    Temat: Re: Scianka kolankowa: tynkowac czy plyta?
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Tynkować...

    pozdr
    Robert G.

  • 3. Data: 2012-01-08 16:30:36
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    zabudować płytą...

    pozdrawiam
    s_13

  • 4. Data: 2012-01-08 16:32:21
    Od: Lucky <l...@n...xyz>

    On 08/01/2012 16:30, s_13 wrote:
    > zabudować płytą...

    Dlaczego?

  • 5. Data: 2012-01-08 16:32:34
    Od: Lucky <l...@n...xyz>

    On 08/01/2012 06:58, Robert G wrote:
    > Tynkować...

    Dlaczego?

  • 6. Data: 2012-01-08 16:59:20
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik Lucky napisał:

    > Dlaczego?

    Bo tak jest lepiej :-)...
    A tak na serio. Jak zatynkujesz, to zakleisz wszelkie szczeliny i
    otwory, nie będzie wiało, ani robactwo nie będzie się miało gdzie
    rozwijać. Poza tym to wysoka ścianka 1,6 m to już spora ścianka, zatem
    nie da się tego zrobić 'psim swędem' razem z zabudową skosów. Gdyby
    ścianka była niższa, może dałoby się to upchnąć, ale przy tej wysokości...

    Ja bym tynkował, a Ty zrób jak uznasz. Może Cię przekonają do płyt gk
    klejonych na placki :-)

    pozdr
    Robert G.

  • 7. Data: 2012-01-08 18:13:25
    Od: "Piotr " <c...@g...pl>

    Lucky <l...@n...xyz> napisał(a):

    > Dlaczego?

    Jak ma być samodzielnie i szybko to płyta, jak podobne pieniądze chce firma za
    wymurowanie i otynkowanie to brać bo lepsze od bębna.

  • 8. Data: 2012-01-08 20:36:09
    Od: "kiki" <k...@k...ki>

    "Robert G" <r...@g...pl> wrote in message

    > Bo tak jest lepiej :-)...
    > A tak na serio. Jak zatynkujesz, to zakleisz wszelkie szczeliny i otwory,
    > nie będzie wiało, ani robactwo nie będzie się miało gdzie

    Popieram, tynkować !

  • 9. Data: 2012-01-09 07:21:43
    Od: "Cam" <s...@p...pl>

    > Jak ma być samodzielnie i szybko to płyta, jak podobne pieniądze chce
    > firma za
    > wymurowanie i otynkowanie to brać bo lepsze od bębna.

    Zabudować płytą.
    W większości przypadkach które widziałem po jakimś czasie pęka potem na
    łączeniu tynk - płyta, a jeszcze nie widziałem pęknięć na ściance kolankowej
    gdzie jest położona płyta.

    pozdrawiam
    Artur

  • 10. Data: 2012-01-09 08:49:07
    Od: "Kacper" <e...@W...pl>

    Użytkownik "Piotr " <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jak ma być samodzielnie i szybko to płyta, jak podobne pieniądze chce
    > firma za
    > wymurowanie i otynkowanie to brać bo lepsze od bębna.

    No właśnie ja tez miałem w planie zabudowac płytą bo kolankowa ok 100cm
    a poddasze w płytach gk na krokwiach będzie.
    Planowałem stelaż, w to wełna, i na to płyta gk.
    Zastanawiałem się tylko co z folią spod gk idących po krokwiach.
    Należałoby ją ciągnąć chyba po kolnakowej też, do samej podłogi?

    Rafał