  • 1. Data: 2011-12-27 18:39:41
    Temat: Ścianka prysznicowa 100cm
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Witam.

    Mam mini-łazienkę o szerokości 104cm miedzy ścianami.

    Planuje w jeden koniec upchnąć brodzik 100x80.

    Efektem czego mam 3 ściany z kafli i jedną, o szerokości 100cm, otwartą.
    Przestrzeń przed nią zajmuje umywalka więc nie mogę sobie pozwolić na
    wielkie szklane drzwi otwierające się na 80cm.

    Teraz: czy gdzieś ktoś widział pojednyczą ściankę prysznicową która
    wchodzi w odstęp miedzy kefelkami 100cm i ma jakiś ciekawy system
    otwierania (harminijka? przesuwany?) który przy wchodzeniu do kabiny nie
    wymaga drugie tyle miejsca przed?

    Nie muszi być szklane, wystarczy że będzie jako-tako estetyczne.

    Oglądam hipermarketowe wynalazki ale jakoś nie widzę nic w postaci
    pojednyczej ścianki.

  • 2. Data: 2011-12-27 19:32:04
    Temat: Re: Ścianka prysznicowa 100cm
    Od: scruffty <s...@z...pl>

    Dnia Tue, 27 Dec 2011 19:39:41 +0100, Sebastian Biały napisał(a):

    Witam,

    > Oglądam hipermarketowe wynalazki ale jakoś nie widzę nic w postaci
    > pojednyczej ścianki.

    ja mam coś podobnego do tego, tyle tylko, że z 3 elementów:

    http://allegro.pl/drzwi-prysznicowe-wnekowe-przesuwn
    e-120-cm-corrina-i1993108931.html

    scruffty

  • 3. Data: 2011-12-27 20:36:23
    Od: pi <w...@i...pl>

    W dniu 2011-12-27 20:32, scruffty pisze:
> [...]
    >
    > Witam,

    > ja mam coś podobnego do tego, tyle tylko, że z 3 elementów:

    Też się zastanawiałem nad nimi, ale ostatecznie wybrałem chyba najtańszą
    sensowną szklaną opcję, Kolo Geo 6. Za wersję 120cm z przesyłką
    zapłaciłem 750zł. Mozliwosc regulacji chyba +- 10cm.

  • 4. Data: 2011-12-28 12:03:24
    Od: Piotr <p...@g...com>

    On 27 Gru, 19:39, Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > Przestrzeń przed nią zajmuje umywalka więc nie mogę sobie pozwolić na
    > wielkie szklane drzwi otwierające się na 80cm.

    A może zasłonka? Tania, łatwa w utrzymaniu czystości i - jeśli
    znajdzie się ładną - estetyczna.

    Piotr

  • 5. Data: 2011-12-28 12:38:32
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...
> [...]
    > wielkie szklane drzwi otwierające się na 80cm.

    A może zasłonka? Tania, łatwa w utrzymaniu czystości i - jeśli

    Zasłonka nigdy nie jest łatwa w utrzymaniu. Musi być łatwa w ściągnięciu w
    celu przeprania, klei się do nóg az po pas, podczas kąpieli co jest bardzo
    denerwujące. Jak tylko puścisz wodę tak ona zaraz jest wciągana w środek
    prysznica i lgnie do ciała. Zmusza to do jakiś kombinacji z dociążaniem jej
    u spodu a to powoduje że całość tymbardziej nie jest łatwa w utrzymaniu
    czystości a i walory estetyczne wątpliwe. Jeśli już to bym szukał jakiś
    drzwi harmonijkowych albo po prostu pozostawił natrysk otwarty.
    Pomieszczenie malutkie więc zimno bez drzwi do natrysku nie będzie. Jedynie
    co, to wyciaranie po prysznicu ale to nie takie duże pomieszczenie więc
    szybko się posprząta a i zawsze czysto jest.

    Marek

  • 6. Data: 2011-12-28 13:32:08
    Od: Piotr <p...@g...com>

    On 28 Gru, 13:38, "4CX250" <t...@p...ornet.pl> wrote:

> [...]
    > u spodu a to powoduje że całość tymbardziej nie jest łatwa w utrzymaniu
    > czystości a i walory estetyczne wątpliwe.

    Były tu już długie dyskusje na temat wyższości zasłonki nad kabiną i
    odwrotnie. Zasłonkę po prostu się zdejmuje i pierze co jakiś czas w
    pralce, a jak się zniszczy - wyrzuca się i kupuje nową. Większość
    zasłonek ma wszyte obciążenie na dole, które nie przeszkadza w
    praniu.
    Ale co kto lubi, zwracam po prostu uwagę, że zamiast drzwi za 750 zł
    można za 100 zł mieć drążek z zasłonką.

    Piotr

  • 7. Data: 2011-12-28 14:38:47
    Od: "zapinio" <z...@g...com>

    Można też jeść na gazecie (najlepiej Wyborczej)
    Argumentacja podobna (łatwo wyrzucić i kupić nową).

  • 8. Data: 2011-12-28 15:16:02
    Od: Piotr <p...@g...com>

    On 28 Gru, 15:38, "zapinio" <z...@g...com> wrote:
    > Można też jeść na gazecie (najlepiej Wyborczej)
    > Argumentacja podobna (łatwo wyrzucić i kupić nową).

    Tak, tak, wszystkie te argumenty już były w dyskusjach, wystarczy
    przejrzeć dawne wątki :)

    W jednej łazience mam kabinę, w drugiej zasłonkę, więc mówię z
    doświadczenia: zasłonka ma zalety.

    Piotr

  • 9. Data: 2011-12-28 18:25:23
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-12-28 13:03, Piotr wrote:
    > A może zasłonka?

    Mam. Nigdy więcej.

  • 10. Data: 2011-12-29 18:31:28
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

> [...]

    > Przestrzeń przed nią zajmuje umywalka więc nie mogę sobie pozwolić na
    > wielkie szklane drzwi otwierające się na 80cm.

    A dwuskrzydłowe?

    > Nie muszi być szklane, wystarczy że będzie jako-tako estetyczne.

    Zasłonka?

    --
    _______/ /_ GG: 3524356