  • 1. Data: 2011-10-04 18:13:36
    Temat: Sciany szczytowe jeszcze raz
    Od: Lucky <l...@v...pl>

    Witam,
    Chcialem budowac tak jak mowi kiki, czyli nie do konca po to aby
    polaczyc styropian z welna. Dzisiaj wykonawca mowil mi, ze w ten sposob
    to nawet blacharz bedzie mial jakies straszne problemy i nie bedzie mial
    gdzie blachy przybic. Zawsze mi sie wydawalo, ze blacha bedzie na gorze
    (blachodachowka). Kierownik budowy twierdzi, ze nic nie bedzie
    przemarzalo a ja jestem pierwszy co takie cos wymyslil. O czym oni mowia
    i czy maja racje?
    Dzieki za pomoc,

  • 2. Data: 2011-10-04 18:37:24
    Temat: Re: Sciany szczytowe jeszcze raz
    Od: Robert G <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Lucky napisał:
    > O czym oni mowia i czy maja racje?

    Powiedz im niech zrobią jak mówisz, a o resztę niech ich głowy nie bolą :-).
    Od kiedy to się blachę bije do muru...? :-)))
    To w końcu Twoja budowa i Twoja kasa... Ty płacisz, Ty wymagasz - Ma być
    jak mówisz ! :-) Jak się majstrom nie podoba, to spadówa :-)

    pozdr
    Robert G.

  • 3. Data: 2011-10-04 18:43:47
    Od: Lucky <l...@v...pl>

    On 04/10/2011 19:37, Robert G wrote:

> [...]
    > To w końcu Twoja budowa i Twoja kasa... Ty płacisz, Ty wymagasz - Ma być
    > jak mówisz ! :-) Jak się majstrom nie podoba, to spadówa :-)

    Tez tak myslalem na poczatku, ale oni wybodowali dziesiatki jak nie
    setki domow, a ja dopiero pierwszy. Jak mowia, ze cos bedzie zle to
    chcialbym wiedziec dlaczego.
    Teraz tak mysle, ze mogli mowic o podbitce (pewnie nie uzyli tego slowa
    bo mysleli ze nie wiem co to jest). Kombinuje w ten sposob, aby nie
    mocowac jej do scian nosnych tylko tak jak jest tutaj
    "http://www.gamrat.pl/gfx/gamrat/files/gamratadm/pod
    sufitka/komorowa/rys444.jpg"
    lub tu
    "http://www.gamrat.pl/image/Z2Z4L2dhbXJhdC9wbC9kZWZh
    dWx0X29waXN5LnYwLzY0LzMvMQ/1285692595.jpg"

    Chcialbym zostawic odstep 15 cm miedzy sciana szczytowa a deskowaniem, a
    ocieplenie styropianem pociagniete do konca deskowania. Czy to dobry pomysl?
    Dzieki,

  • 4. Data: 2011-10-04 19:46:37
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Lucky" <l...@v...pl> wrote in message news:j6ficb$3lc$1@news.onet.pl...
> [...]
    > a ja jestem pierwszy co takie cos wymyslil. O czym oni mowia i czy maja

    Ręce opadają. Ty myślisz, że ten kierownik się w ogóle zna na tym co robi ?

  • 5. Data: 2011-10-04 19:49:16
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Lucky" <l...@v...pl> wrote in message news:j6fk4v$b8i$1@news.onet.pl...

    > Chcialbym zostawic odstep 15 cm miedzy sciana szczytowa a deskowaniem, a
    > ocieplenie styropianem pociagniete do konca deskowania. Czy to dobry
    > pomysl?

    To cię wykończą na oierwszym zakręcie. Podbitkę się robi na końcu przed
    tynkiem ale już po ociepleniu.
    Nie mam już siły sie powtarzać. Poczytaj wątek "do kiki..." jakoś tak.

  • 6. Data: 2011-10-04 20:24:10
    Od: Lucky <l...@v...pl>

    On 04/10/2011 20:49, kiki wrote:

    > To cię wykończą na oierwszym zakręcie. Podbitkę się robi na końcu przed
    > tynkiem ale już po ociepleniu.

    Podbitke chce robic samemu (prawdopodobnie) i chce to robic po zrobieniu
    ocieplenia (aby dobrze dosunac do ocieplenia). Czy mozna zrobic tak jak
    pisalem - ocieplenie wystaje ponad sciane szczytowa?

  • 7. Data: 2011-10-04 20:27:01
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Lucky" <l...@v...pl> wrote in message news:j6fq15$1vo$1@news.onet.pl...

    > Podbitke chce robic samemu (prawdopodobnie) i chce to robic po zrobieniu
    > ocieplenia (aby dobrze dosunac do ocieplenia). Czy mozna zrobic tak jak
    > pisalem - ocieplenie wystaje ponad sciane szczytowa?

    Przeczytaj cały wątek co ci mówiłem. Tam masz zdjęcia. Wciągnij sobie
    czytnikiem starsze posty.
    Zobacz jak było i jak jest poprawione. Nie wiem czemu autor się nie odzywa
    ale sie pospieszył i zmarnował membranę. Tylko krok go dzielił żeby
    wprowadzić budowę na właściwy tor.

  • 8. Data: 2011-10-04 21:24:55
    Od: Lucky <l...@v...pl>

    On 04/10/2011 21:27, kiki wrote:

> [...]
    > Zobacz jak było i jak jest poprawione. Nie wiem czemu autor się nie
    > odzywa ale sie pospieszył i zmarnował membranę. Tylko krok go dzielił
    Zdjecia juz usuniete.

  • 9. Data: 2011-10-04 21:42:41
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Lucky" <l...@v...pl> wrote in message news:j6ftj2$9q0$1@news.onet.pl...