  • 1. Data: 2013-10-14 07:21:03
    Temat: Sciany z SILKI 24
    Od: s...@g...com

    Czy macie jakieś doświadczenia ze ścianami budowanymi z silki?
    Naczytałem się dużo o właściwościach tego materiału. Podobno taki super
    dźwiękochłonny, a wprowadziłem się do budynku w którym ściany działowe wykonane są z
    silki 24cm i jak sąsiadka sika to u mnie wszystko słychać. Zastanawiam sie dlaczego i
    co jest nie tak i u kog?

  • 2. Data: 2013-10-14 08:44:59
    Temat: Re: Sciany z SILKI 24
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    s...@g...com pisze:
> [...]
    silki 24cm i jak sąsiadka sika to u mnie wszystko słychać. Zastanawiam sie dlaczego i

    Jak sąsiadka z za ściany, to ja bym sprawdził jak sufit rozwiązano, bo
    może GK macie "wspólny"? Trafiło mi się kiedyś coś takiego w Poznaniu,
    fatalnie się mieszkało.

    Irek.N.

  • 3. Data: 2013-10-14 09:44:56
    Od: r...@g...com

> [...]
    silki 24cm i jak sąsiadka sika to u mnie wszystko słychać. Zastanawiam sie dlaczego i

    Nie ma szans, żeby było słychać sikanie przez dobrze zrobioną ścianę z silki 24cm...

  • 4. Data: 2013-10-14 12:31:37
    Od: s...@g...com

    Ale słychać, tak samo jak słychać puszczoną wodę i stukanie zamykania kabiny
    prysznicowej. Tez bym powiedział że taka silka 24cm dobrze tłumi a jednak przedostaje
    się na duga stronę? Co jest w takim razie nie tak?

  • 5. Data: 2013-10-14 12:37:35
    Od: s...@g...com

    A co masz na myśli wspólny GK, nie jestem budowlańcem i nie za bardzo wiem co to
    oznacza

  • 6. Data: 2013-10-14 12:39:26
    Od: s...@g...com

    A masz na myśli pisząc wspólny GK, nie jestem budowlańcem więc do nie wiem i
    przepraszam za lamerskie pytanie.

  • 7. Data: 2013-10-14 13:51:10
    Od: r...@g...com

    W dniu poniedziałek, 14 października 2013 12:39:26 UTC+2 użytkownik s...@g...com
    napisał:
    > A masz na myśli pisząc wspólny GK, nie jestem budowlańcem więc do nie wiem i
    przepraszam za lamerskie pytanie.

    Chodzi mu o to, że być może ściana z silki nie dochodzi do sufitu. I gdyby zrobić
    dziury w karton gipsie, to byś mógł wsadzić rękę do łazienki sąsiadki ;)

    Silka powinna dochodzić "prawie" do samej góry (jeśli to ściana działowa), a szpara
    powinna być zapiankowana lub ew. zapchana wełną na wcisk i otynkowana.

  • 8. Data: 2013-10-14 14:11:45
    Od: s...@g...com

    Widzialem zdjecia i sciana jest do samego sufitu. sa male miejsca z pianka ale jak
    sie przysluchuje to slychac konkretnie z poziomu muszli. czy to moze miec zwiazek z
    tym ze sa tam WC do zabudowy i niesie po konstrukcji? Ale dlaczego slychac lecaca
    wode do kabiny prysznicowej?

  • 9. Data: 2013-10-14 17:17:51
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]
    > moze miec zwiazek z tym ze
    > sa tam WC do zabudowy i niesie po konstrukcji? Ale dlaczego slychac lecaca

    A nie macie czasem wspólnej wentylacji? Albo osobne kanały ale niedaleko do
    dachu? Jak mieszkałem na ostatnim piętrze to w łazience słyszałem rozmowy
    sąsiadów mimo, że mieli osobne kanały wentylacyjne.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 10. Data: 2013-10-14 17:33:45
    Od: s...@g...com

    Mamy piony obok siebie. Ale przecież ja słyszę za ścianą a nie w kratce
    wentylacyjnej. np jak leciu u nich woda to moge wskazać konkretne zródło,