  • 1. Data: 2011-01-08 17:47:31
    Temat: Re: Ścieżka w ogrodzie
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    Użytkownik "Alpines" <alpines@#wpowietrzudwa.pl> napisał w wiadomości
    news:iga0vv$qh0$1@news.onet.pl...
    > Witam
    > Nowy rok się rozpoczął i jeszcze troche i bedzie można ruszyc do
    > wiosennych porządków.
    > Chciałbym szanownych grupowiczów zapytać jakie maja pomysły na wykonanie
    > ścieżki w ogrodzie.
    > Jakieś doświadczenia podpowiedzi?

    Tu właśnie jest Twoja idea. Ile zabrać kasy do sklepu, firmy by w ogrodzie
    były ścieżki lub ładne ścieżki. Określić trzeba na wstępie ile w kasie jest
    na ten cel. Potem to już wodze fantazji popuszczaj do woli. Drewniane,
    kamienne, brukowe itp.

    Pozdrawiam podstawowo
    skryba

  • 2. Data: 2011-01-08 18:43:00
    Od: Alpines <alpines@#wpowietrzudwa.pl>

    W dniu 2011-01-08 18:47, skryba ogrodowy pisze:

> [...]
    > na ten cel. Potem to już wodze fantazji popuszczaj do woli. Drewniane,

    Jest pomysł aby obecną mocno zniszczoną betonową dróżkę zasypać ziemią
    posadzić trawę a co jakiś odstęp ułożyć kostkę w kształcie pni drzewa (
    taką betonową) ale nie mam pojęcia jak bedzie później z koszeniem.
    Wylewanie cementu - trochę ciężko to widze.
    Kostka brukowa - cholernie droga.

    --
    Pozdrowienia
    Alpines

    Niektórzy powiedzieli wszystko, zanim jeszcze otworzyli usta. (Elias
    Canetti)

    Ile Zabrac
    http://www.ilezabrac.pl

  • 3. Data: 2011-01-09 09:27:58
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    W dniu 2011-01-08 19:43, Alpines pisze:

> [...]
    > taką betonową) ale nie mam pojęcia jak bedzie później z koszeniem.
    > Wylewanie cementu - trochę ciężko to widze.
    :)
    a może cos w rodzaju takich
    http://trawki.pl/images/dom/%9Cciezki2.JPG
    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal
    www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12262
    sklep: http://trawki.pl/

  • 4. Data: 2011-01-09 10:00:10
    Od: "Crimson" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Tadeusz Smal" napisał w wiadomości grup

    a może cos w rodzaju takich
    http://trawki.pl/images/dom/%9Cciezki2.JPG
    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    Podoba mi się
    pytanie skąd pozyskać takie i aż tyle kamieni ?

  • 5. Data: 2011-01-09 10:29:04
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Tadeusz Smal" <s...@s...pl> wrote in message

    > :)
> [...]

    Można kupić foremki na kostkę Bauma i samemu wyprodukować potrzebną ilość
    kostki. Najdroższe są pigmenty mineralne, o ile ktoś chciałby kolorową.

  • 6. Data: 2011-01-09 10:47:33
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Panslavista" <p...@i...pl> wrote in message

    A tu foremki na płytki chodnikowe.

  • 7. Data: 2011-01-09 10:50:05
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    > "Panslavista" <p...@i...pl> wrote in message
    >
    > A tu foremki na płytki chodnikowe.
    http://allegro.pl/formy-do-kostki-brukowej-plyta-cho
    dnikowa-forma-i1395389475.html#gallery

    Poprzednio przegapiłem link.

  • 8. Data: 2011-01-09 11:03:06
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    Użytkownik "Crimson" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > +++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    > Podoba mi się
    > pytanie skąd pozyskać takie i aż tyle kamieni ?
    Najpewniej w hurtowniach z tego typu budulcem.
    Być może moja pamięć już płata mi figle, ale coś mi sie zdaje, że przed
    lasem, do którego nas zawiozłeś, w miejscu, w którym Lucjan zidentyfikował
    trzmielinę oskrzydloną było takie rumowisko kamieni.
    Pozdrawiam wspominkowo
    skryba

  • 9. Data: 2011-01-09 11:17:57
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    W dniu 2011-01-09 11:00, Crimson pisze:
> [...]
    > +++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    > Podoba mi się
    > pytanie skąd pozyskać takie i aż tyle kamieni ?
    Ja mam od sąsiadów, którzy wiosną zbierają je na polach .
    Kamienie sortuję na trzy kupki z największych muruję murki
    srednie ida na ścieżki a najmniejszymi wykladam ( na agrówłoknie)
    przestrzenie miedzy trawami sypiac.
    Mam jakies fotki ale jeszcze w aparacie a sam aparat jest na Ponderozie.
    Wieczorem postaram sie wkleic jakies przyklady

    Kamienie można kupić je w sortowniach żwiru w cenie około 80zł za tonę
    Z tony ułożysz około 6-7 m.kw .
    Układam na suchym betonie i zasypuję póżniej suchym betonem
    bo raz ,że dzięki temu najmniej chwastów wyrasta później pomiędzy
    kamieniami .
    Po drugie poźniej te ścieżki "zamiatam" oraz plewię z chwastów silnym
    strumienie wody .
    Sama zasypka piasowa była wypłukiwana spomiedzy oraz spod pisaku

  • 10. Data: 2011-01-09 11:56:58
    Od: "Crimson" <r...@g...pl>

    Użytkownik "skryba ogrodowy" napisał w wiadomości grup

> [...]
    lasem, do którego nas zawiozłeś, w miejscu, w którym Lucjan zidentyfikował
    trzmielinę oskrzydloną było takie rumowisko kamieni.

    To są tak zwane siwaki, polny kamień, nie nadaje się.
    Tych `kocich łbów` u nas w regionie niestety nie ma.
    8 dych/tona + dostawy + moje potrzeby to będzie 5500 PLN
    Może kiedyś ... Pomysł bardzo mi się podoba.