  • 11. Data: 2009-09-02 22:16:51
    Temat: Re: Scream to juz nas na stale opuscil??
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    Maniek4 pisze:

    > A moze po prostu sie na nas obrazil za nieznalezienie zrozumienia. Ja tam go
    > lubilem.

    Miał poczucie misji i zabawny był. Myślę, że jak znowu odkryje jakąś
    "fuszerke" u siebie wróci się wyżalić i po napieprzać na roboli...

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 12. Data: 2009-09-02 22:21:31
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "RudeBoy" <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> napisał w wiadomości

    > Miał poczucie misji i zabawny był. Myślę, że jak znowu odkryje jakąś
    > "fuszerke" u siebie wróci się wyżalić i po napieprzać na roboli...

    No i poradnik jakos w zaniku... :-)

    Pozdro.. TK

  • 13. Data: 2009-09-03 06:28:25
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "RudeBoy" <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> napisał w wiadomości

    > Miał poczucie misji i

    i wartosci. Jak on biedny teraz sobie radzi? Ja nadal twierdze, ze wiekszosc
    opowiesci o paragonach to mitologia.

  • 14. Data: 2009-09-03 06:30:12
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "scream" <n...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Heh, to dobrze ze jestes. Ale skoro nie piszesz to czytac tez nie
    > powinienes. :-)
    > A co tam u Ciebie w kryzysie?

    Kryzys to jest ogolnie w juznecie - grupy wymieraja, fora sa w natarciu. A i
    pewnie ludziom sie juz przejadlo.

  • 15. Data: 2009-09-03 08:07:08
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Kryzys to jest ogolnie w juznecie - grupy wymieraja, fora sa w natarciu. A
    > i pewnie ludziom sie juz przejadlo.

    No no, jakby cos w tym bylo. My trwamy. :-)

    Pozdro.. TK

  • 16. Data: 2009-09-03 08:33:26
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maniek4 wrote:
    > Użytkownik "RudeBoy" <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> napisał w wiadomości

    > A moze po prostu sie na nas obrazil za nieznalezienie zrozumienia. Ja
    > tam go lubilem.

    lekka mania jest strawna ale ciężko mi strawić ślepote którą zaprezentował w
    sprawie raju na ziemi zwanego Chinami. Pomijam juz drugi jego wyskok.

  • 17. Data: 2009-09-03 08:45:44
    Od: "Tomek" <a...@i...pl>

    > No no, jakby cos w tym bylo. My trwamy. :-)

    trwamy dopoki nie skonczymy budowac. Potem z "budowanie" przeskoczymy na
    "dom" itd. A nowych ludzikow na newsach coraz mniej, bo fora sa bardziej
    user-friendly. W koncu ktos zgasi swiatlo i bedzie po wszystkim, niestety.

    --
    Tomek

  • 18. Data: 2009-09-03 10:30:08
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Tomek napisal:
> [...]
    > user-friendly. W koncu ktos zgasi swiatlo i bedzie po wszystkim, niestety.

    Ale fora sa: lokalne, izolowane, cenzurowane.
    I to mnie do nich zniechecilo juz kilkanascie lat temu.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 19. Data: 2009-09-03 11:35:43
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 3 Sep 2009 00:08:29 +0200, Maniek4 napisał(a):

    > Heh, to dobrze ze jestes. Ale skoro nie piszesz to czytac tez nie
    > powinienes. :-)

    Wiele grup tylko czytuje, a w niektorych nie mam nic do dodania po prostu
    :)

    > A co tam u Ciebie w kryzysie?

    Dzieki. Srednio.
    Moglbym ponarzekac na klientow, że są niepoważni, ale nie chce mi sie aż
    tyyyle pisać :)

    --
    best regards,
    scream

  • 20. Data: 2009-09-03 11:47:37
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    Takich co tylko czytaja jest znacznie wiecej. Wystarczy zobaczyc ile
    sie rejestryje.
    To, ze sie czlowiek przenosi w inne miejsce to normalna kolej rzeczy.
    Tylko szkoda, ze taka wiedza i doswiadczenie jakie macie gdzies
    zniknie. Znowu pojawia sie te same pytania i te same tematy i
    odkrywanie prawd oczywistych (az lezka w oku sie kreci).

    Pozdrawiam
    Dy