  • 21. Data: 2009-09-03 11:49:45
    Temat: Re: Scream to juz nas na stale opuscil?? OT
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tomek wrote:

    > trwamy dopoki nie skonczymy budowac. Potem z "budowanie" przeskoczymy
    > na "dom" itd. A nowych ludzikow na newsach coraz mniej, bo fora sa
    > bardziej user-friendly. W koncu ktos zgasi swiatlo i bedzie po
    > wszystkim, niestety.

    w sumie to dziwne bo imho fora są kompletnie poronione choćby poprzez brak
    struktury drzewiastej

    dyskusje staja kompletnymi śmietnikami w których trudno sie połapać.

  • 22. Data: 2009-09-03 12:05:42
    Od: "Tomek" <a...@i...pl>

    > w sumie to dziwne bo imho fora są kompletnie poronione choćby poprzez brak
    > struktury drzewiastej

    Kwestia przyzwyczajenia, za to mozna wstawiac usmieszki i inne ozdobniki
    graficzne, kazdy ma swoj profil ze zdjeciem, strona www itp itd. Oczywiscie
    to nic nie wnosi do dyskusji, ale ludzie takie rzeczy lubia i tego nie
    zmienisz. Dodatkowo czesto fora sa prostrze w obsludze niz jakies newsy, a
    nie kazdy jest na tyle zaradny komputerowo, zeby czytnik sobie samemu
    skonfigurowac.
    Cos jak IRC - tez zdycha, bo sa czaty na WWW.

    --
    Tomek

  • 23. Data: 2009-09-03 12:28:34
    Temat: Re: Scream to juz nas na stale opuscil??
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Dy napisal:
    > Takich co tylko czytaja jest znacznie wiecej. Wystarczy zobaczyc ile
    > sie rejestryje.

    Kto sie rejestruje? Gdzie sie rejestruje? 8^)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 24. Data: 2009-09-03 15:45:08
    Od: szadok <s...@t...pl>

    Dnia 03.09.2009 Tomek <a...@i...pl> napisał/a:

> [...]
    > zmienisz. Dodatkowo czesto fora sa prostrze w obsludze niz jakies newsy, a
    > nie kazdy jest na tyle zaradny komputerowo, zeby czytnik sobie samemu

    Przede wszystkim fora są moderowane. I to IMHO jest ich największa
    zaleta. Jak któryś z neostradowych dziecków wyskoczy z jakimiś bluzgami,
    dostanie bana i się kończy, a admin ładnie posprząda.
    A na newsach..? Zobaczcie co się dzieje na pl*kuchnia. Niby odfiltrować
    dziadostwo po Msg-Id i References idzie, ale to trzeba wiedzieć jak i
    czym to zrobić (OE tego nie potrafi :>)

    pzdr, szadok
    --
    'To jest cnota nad cnotami - trzymać język za zębami'
    śp. babcia

  • 25. Data: 2009-09-03 17:08:18
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > lekka mania jest strawna ale ciężko mi strawić ślepote którą zaprezentował
    > w sprawie raju na ziemi zwanego Chinami. Pomijam juz drugi jego wyskok.

    Oj tak. Chiny to raj na ziemi. :-)
    Drugi wyskok byl zupelnie odjechany, ale pisalem sam o tym.

    Pozdro.. TK

  • 26. Data: 2009-09-03 17:13:05
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Tomek" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > trwamy dopoki nie skonczymy budowac. Potem z "budowanie" przeskoczymy na
    > "dom" itd.

    Nie jest tak zle, pisza tu ludziska mieszkajacy juz w swoich domach, ja tez
    nie zamierzam przestac. W sumie i tak pytan mam coraz mniej, ale pisuja tu
    madrzy ludzie i milo sie gawedzi.

    > A nowych ludzikow na newsach coraz mniej, bo fora sa bardziej
    > user-friendly. W koncu ktos zgasi swiatlo i bedzie po wszystkim, niestety.

    No nie wiem czy friendly. Dostep tam jest nie debiloodporny, wpisuje sie www
    i jestes w swiecie fantazji. Dobre dla gospodyn wiejskich. :-)

    Pozdro.. TK

  • 27. Data: 2009-09-03 17:16:20
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "szadok" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Przede wszystkim fora są moderowane. I to IMHO jest ich największa
    > zaleta. Jak któryś z neostradowych dziecków wyskoczy z jakimiś bluzgami,
    > dostanie bana i się kończy, a admin ładnie posprząda.

    Ale u nas nie jest tak zle, towarzystwo jakos samo sie oczyszcza. Swiadczy
    to poziomie dyskutantow.

    Pozdro..TK

  • 28. Data: 2009-09-03 17:18:52
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Dzieki. Srednio.
    > Moglbym ponarzekac na klientow, że są niepoważni, ale nie chce mi sie aż
    > tyyyle pisać :)

    Zmarkotniales cos ostatnio. Mam nadzieje, ze kryzys Ci sie szybko skonczy.
    Klientow opisz, bedzie znow zywa dyskusja. Ostatnio tu wakacyjnie sie
    zrobilo.:-)

    Pozdro.. TK

  • 29. Data: 2009-09-03 17:22:09
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Uzytkownik "Dy" <d...@m...com.pl> napisal w wiadomosci
    b.googlegroups.com...

    > Takich co tylko czytaja jest znacznie wiecej. Wystarczy zobaczyc ile
    > sie rejestryje.
    > To, ze sie czlowiek przenosi w inne miejsce to normalna kolej rzeczy.
    > Tylko szkoda, ze taka wiedza i doswiadczenie jakie macie gdzies
    > zniknie. Znowu pojawia sie te same pytania i te same tematy i
    > odkrywanie prawd oczywistych (az lezka w oku sie kreci).

    Takie zycie.
    Czlowiek biega za pilka, pozniej stoi z kolesiami do nocy, pozniej z
    kolezankami, pozniej ma juz wybrana kolezanke, pozniej dzieci i w koncu
    spglada na zycie z perspektywy i dochodzi do wniosku ze to wszystko i tak
    juz bylo. Jakby te same poczatki, podobne cele i ten sam koniec. Tylko czasy
    sie zmieniaja...

    Pozdro.. TK

  • 30. Data: 2009-09-03 18:16:59
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    > Klientow opisz, bedzie znow zywa dyskusja. Ostatnio tu wakacyjnie sie
    > zrobilo.:-)
    >
    > Pozdro.. TK

    Tylko tak delikatnie prosze ;-) tu tez sa klienci.

    Pozdrawiam
    Dy