  • 1. Data: 2013-09-05 13:09:30
    Temat: Sezon idzie na rabanie.
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    Uszanowanie.

    Moze nic odkrywczego, ale znalazlem cos takiego.
    http://www.youtube.com/watch?v=cDoAXD10wVY

    Pozdro.. TK

  • 2. Data: 2013-09-05 13:37:16
    Temat: Re: Sezon idzie na rabanie.
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > Moze nic odkrywczego, ale znalazlem cos takiego.
    > http://www.youtube.com/watch?v=cDoAXD10wVY

    Ktoś tu się kiedyś chwalił że kupił świder (bywają na allegro) i miał coś
    takiego sobie zrobić.

    Dla mnie jak to pierwszy raz zobaczyłem to była rewolucja - w końcu można
    bezpiecznie kazać kobiecie porąbać drewno i nie posieka sobie stóp. Z tą
    kobietą to oczywiście żart, ale fakt faktem, że jest to bardzo bezpieczne.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 3. Data: 2013-09-05 14:00:41
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On Thursday, September 5, 2013 1:37:16 PM UTC+2, Ergie wrote:
    > bezpiecznie kazać kobiecie porąbać drewno i nie posieka sobie stóp. Z tą
    > kobietą to oczywiście żart, ale fakt faktem, że jest to bardzo bezpieczne.

    Jak dla mnie to to jest 3x mniej bezpiecznie niż siekiera...

    L.

  • 4. Data: 2013-09-05 14:10:48
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 5 września 2013 14:00:41 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Jak dla mnie to to jest 3x mniej bezpiecznie niż siekiera...

    To jest jak tokarka - a BHP mowi ze przy tokarce pracujemy w krotkim
    rekawku - widzialem ostatnio filmik jak gosciowi reke wkrecilo - nie wygladalo
    to za ciekawie:)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 5. Data: 2013-09-05 14:26:56
    Od: "Smerf" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Maniek4"
    > Moze nic odkrywczego, ale znalazlem cos takiego.
    > http://www.youtube.com/watch?v=cDoAXD10wVY

    No ja polecam siekierę fiskarsa, dużo szybciej i można się przyjemnie
    zmęczyć.

    pzdr
    mar

  • 6. Data: 2013-09-05 14:50:20
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > To jest jak tokarka - a BHP mowi ze przy tokarce pracujemy w krotkim
    > rekawku - widzialem ostatnio filmik jak gosciowi reke wkrecilo - nie
    > wygladalo
    > to za ciekawie:)

    Bez przesady, wystarczy zrobić wyłącznik który jak się puści to napęd
    staje - tak jak przy niektórych prasach w zakładach pracy - jak puszczasz to
    się wyłącza. Wtedy spokojnie w dwie ręce stawiasz klocek na blacie jedną
    wciskasz przycisk a drugą popychasz klocek.

    Wada moim zdaniem jest inna - ten świder jest kilkukrotnie wolniejszy od
    rębacza z siekierą.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 7. Data: 2013-09-05 15:45:25
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 5 Sep 2013 14:50:20 +0200, Ergie napisał(a):

    > Wada moim zdaniem jest inna - ten świder jest kilkukrotnie wolniejszy od
    > rębacza z siekierą.

    Przez pierwsza godzine/100 klockow. Potem swider moze juz byc szybszy :)

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 8. Data: 2013-09-05 17:18:13
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 5 września 2013 14:10:48 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

> [...]
    >
    > rekawku - widzialem ostatnio filmik jak gosciowi reke wkrecilo - nie wygladalo

    Nigdy nie słyszałem że przy tokarce pracuje się w krótkim rękawie. Skąd taką bzdurę
    wykombinowałeś? Gdzieś przeczytałeś czy to Twoja radosna "tfórczość"?

  • 9. Data: 2013-09-05 18:16:26
    Od: "HANA" <s...@p...pl>

    ps.com...
    napisał:

> [...]

    To jest jak tokarka - a BHP mowi ze przy tokarce pracujemy w krotkim
    rekawku - widzialem ostatnio filmik jak gosciowi reke wkrecilo - nie

    Bo nie mial atestowanej kurtki, dla tokarzy i stolarzy dlugie rekawy
    powinny byc szyte specjalnymi nicmi (czytaj lichymi)
    i jak cos to sie urywa rekaw a nie reka ;-)

    Andrzej
    www.hana.com.pl
    www.osiedle.olsztyn.pl
    www.bartolty.com.pl

  • 10. Data: 2013-09-05 18:28:05
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    ps.com...

    > To jest jak tokarka - a BHP mowi ze przy tokarce pracujemy w krotkim
    > rekawku

    Bzdury piszesz :)
    Zabrania się używania rękawic lub obsługi z obandażowanymi rękoma,
    jeżeli podczas prac istnieje możliwość "pochwycenia" przez wirujące
    elementy, a bluza musi mieć mankiety z opinaczami i nie może posiadać
    żadnych zwisających elementów, także na biodrach musi być opinacz. Bluza
    musi być dokładnie pozapinana. Jeżeli ktoś ma długie włosy to muszą one
    być spięte i schowane pod nakrycie głowy.