  • 21. Data: 2013-09-06 13:47:24
    Temat: Re: Sezon idzie na rabanie.
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 6 Sep 2013 11:49:55 +0200, uzytkownik napisał(a):

    > Reasumując: Budowanie kominków nie ma sensu ekonomicznego.

    Jesli masz gdzie urzadzic kotlownie weglowa i sklad opalu, to OK - masz
    racje. Ale ja nie mam piwnicy i musialbym poswiecic garaz. Obecnie mam
    tylko gaz ziemny i kominek. Przy cenie drewna 110-130 zl (u lesniczego)
    nawet przy zalozeniu malej sprawnosci kominek wychodzi mi o polowe taniej.

    Co roku te same rozmowy :)

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 22. Data: 2013-09-06 14:09:49
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 5 września 2013 13:09:30 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Moze nic odkrywczego, ale znalazlem cos takiego.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=cDoAXD10wVY

    To jest ciekawe urządzenie;)

    http://www.youtube.com/watch?v=-E4GmFX3Puo

  • 23. Data: 2013-09-06 14:17:40
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2013-09-06 14:09, Kris wrote:

    > To jest ciekawe urządzenie;)
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=-E4GmFX3Puo

    Kiedyś obetnie mu kulasy :D

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info

  • 24. Data: 2013-09-06 14:34:20
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 6 września 2013 14:17:40 UTC+2 użytkownik quent napisał:
    > Kiedyś obetnie mu kulasy :D
    Kulasy raczej nie ale w łeb czymś predzej czy później oberwie on albo ktoś z boku.
    Aż się boje pomyśleć coby było gdyby ten klin od tego koło sie odczepił;)

  • 25. Data: 2013-09-06 14:40:04
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2013-09-06 14:34, Kris wrote:
    > Aż się boje pomyśleć coby było gdyby ten klin od tego koło sie odczepił;)

    Tor lotu miałby zdaje się nieco ponad tą rachityczną osłonką :-DD
    Jednego idioty mniej

  • 26. Data: 2013-09-06 14:50:42
    Od: "Smerf" <s...@o...pl>

    Użytkownik "uzytkownik"

    rozumiem, że budując dom zrezygnowałeś z kominka, obecnie bardzo tego
    żałujesz i dlatego te uzewnętrznianie?

    pzdr
    mar

  • 27. Data: 2013-09-06 14:54:04
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-09-06 12:53, Kris pisze:
    > I 90% z tych wymienionych przez Ciebie 95% rekreacyjnie spale przez zime
    kilkanascie m3 drewna;)

    Hehe
    Daleko szukac. Wiosna tego roku Marek pisala jak to rekreacyjnie pali
    calymi dniami zeby zmiescic sie w 1200m^3 gazu. :-)
    Adam tez jest niezly. Teraz to rekreacyjnie, a jak dwa-trzy lata temu
    napizdzal z siekiera zeby ogrzac chalupe w rekreacyjnym kominku z
    rekreacyjnym plaszczem wodnym to bylo git. :-)

    Pozdro.. TK

  • 28. Data: 2013-09-06 15:00:01
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-09-06 13:32, Kris pisze:

    > Ta jest bardziej wydajna
    > http://www.youtube.com/watch?v=BjOUk3Hh-1M&feature=r
    elated

    Kurna jego, czego to ludzie nie wymysla.

    Pozdro.. TK

  • 29. Data: 2013-09-06 15:04:29
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-09-06 14:40, quent pisze:

    > Tor lotu miałby zdaje się nieco ponad tą rachityczną osłonką :-DD
    > Jednego idioty mniej

    Mogliby w sejmie do ipadow w zestawie dodawac.

    Pozdro.. TK

  • 30. Data: 2013-09-06 15:51:18
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "Aleksander" <f...@f...fake> napisał w wiadomości

    > Problem jest, jak jest mocne, sękate podeschnięte drewno.
    > Wówczas trójfazowy silnik 3.5KW staje i trzeba wówczas świder
    > oswobodzić :( czyli wypiłować drewno... nieprzyjemna robota.

    Zamontuj do silnika przełącznik prawo-lewo i po sprawie.
    Jeżeli jest to silnik 3-fazowy to układ zmiany kierunku jest banalnie
    prosty, bo wystarczy tyko zastosować jeden przełącznik obrotowy,
    dwustopniowy, którym zamienia się kolejność faz.