  • 21. Data: 2023-04-23 19:49:21
    Temat: Re: Się porobiło, będzie wkurw zimą.
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 23/04/2023 19:45, Zenek Kapelinder wrote:
    > Może ona wcale nie miała być przygotowana na to o czym napisałeś.

    To bez znaczenia na co była przygotowywana. Efekt dzisiaj jest taki, że
    jest źle.

    Masz następujące opcje:

    1) są debilami
    2) nie mają wobraźni
    3) to sabotaż

    Obawiam się, że nie ma innej odpowiedzi jak jedna z tych 3. Co tam jedna
    w zasadzie...

  • 22. Data: 2023-04-23 19:52:24
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .04.2023 o 19:40 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Chyba cię pojebało że oni ci wymówka umowę. Oni zrobią że pójdziesz i
    > grzecznie się spytasz czy możesz przejść z magazynowania na sprzedaż.
    > Podniosą napięcie na transformatorze do 251V i przy pełni będzie ci się
    > falownik wyłączał.

    Bo Ty tak chcesz? - chłopie ogarnij się, Twoje tupanie nóżką nic nie
    znaczy.
    Pisałem już zresztą jakiś czas temu, że u mnie PGE obniżyło napięcie na
    trafo. Jak zaczynałem produkcję 2 lata temu to miałem spoczynkowe 238V i
    prawie 250V max.
    Teraz mam spoczynkowe 228V. Jaki max to zobaczę w lipcu.
    Max napięcie przy którym falownik robi stop to 253V a nie 251V.

    TG

  • 23. Data: 2023-04-23 20:10:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 23 kwietnia 2023 o 19:52:27 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
> [...]
    > Teraz mam spoczynkowe 228V. Jaki max to zobaczę w lipcu.
    > Max napięcie przy którym falownik robi stop to 253V a nie 251V.

    Jak się da obniżyć to da się i podwyższyć. Obniżyli bo mieli interes. Oni chcą prądu
    z fotowoltaiki. Ale na ich zasadach. Chcą tanio kupić i drogo sprzedać. Jeśli byłeś
    sam z fotowoltaika na ulicy i byś nie mógł nic wbić do sieci to zaraz by się sąsiedzi
    o tym dowiedzieli i żaden by cię nie zmalpowal. Jak ZE uznanie ma już dość prądu z
    twojej ulicy czy wsi to podniosą napięcie. Jako rekompensatę zaproponują że załatwia
    papierologie i niewielka dopłatę do magazynu energii. Ja na ich miejscu bym tak
    zrobił a oni nic głupsi niż ja nie są. Jak to leciało? Nie siłą a sztuka frajerów w
    dupę tłuką.

  • 24. Data: 2023-04-23 20:27:08
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .04.2023 o 20:10 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Jak się da obniżyć to da się i podwyższyć. Obniżyli bo mieli interes.
    > Oni chcą prądu z fotowoltaiki. Ale na ich zasadach.

    No przecież mnie przyłączyli na swoich zasadach - co więcej, odbierają ode
    mnie prąd na swoich zasadach. Chyba nie sądzisz, że ja mogłem na nich coś
    wymusić?
    Dzięki tym zasadom w ubiegłym roku wyszedłem praktycznie na 0 za energię,
    ogrzewanie, CWU, klimę w całym domu i ładowanie elektryka, który zrobił
    15kkm.
    Aby mieć pewność, że się nie rozmyślę, poprosili mnie o podpisanie umowy
    wiążącej obie strony w której napisali, że te ich zasady będą obowiązywały
    przez 15 lat.
    I nie uwierzysz, sami ten termin zaproponowali, ja ich nie zmuszałem.
    W tym czasie Ty będziesz bulił coraz więcej za wszystko.

  • 25. Data: 2023-04-23 20:40:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 23 kwietnia 2023 o 20:27:11 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
> [...]
    > W tym czasie Ty będziesz bulił coraz więcej za wszystko.
    > Jak to leciało? Nie siłą a sztuka frajerów w dupę tłuką.
    Mógłbyś w jednym ze skeczy zagrać rolę dłużnika do którego przychodzi windykator.
    Windykator przedstawia sprawę a dłużnik go pyta czy uważa że jest ( ten dłużnik)
    idiotą. Na to windykator " że to się jeszcze okaże". Na koniec windykator wychodzi z
    pieniędzmi.

  • 26. Data: 2023-04-23 20:51:11
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .04.2023 o 20:40 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

> [...]
    > jest ( ten dłużnik) idiotą. Na to windykator " że to się jeszcze okaże".
    > Na koniec windykator wychodzi z pieniędzmi.

    Wiesz dlaczego widać że głupi jesteś?
    Bo walisz gównoelaboraty niemające niż wspólnego z rzeczywistością. Pewno
    chcesz się dowartościować że jesteś w tej lepszejj sytuacji niż inni.
    Jak Ci brakuje argumentów to umiesz tylko kogoś obrazić.
    Nie będę Ciebie uświadamiał, żyj sobie w tych swoich urojeniach.

    TG

  • 27. Data: 2023-04-23 21:31:49
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 23 kwietnia 2023 o 20:51:14 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
> [...]
    > Jak Ci brakuje argumentów to umiesz tylko kogoś obrazić.
    > Nie będę Ciebie uświadamiał, żyj sobie w tych swoich urojeniach.

    Nie jestem głupi bo na podstawie poprzedniego dnia nie wyciagam wniosków na
    najbliższe 15 lat.

  • 28. Data: 2023-04-24 02:43:19
    Od: MK <m...@b...cn>

    https://www.youtube.com/watch?v=NTdmMMhhBlA

  • 29. Data: 2023-04-24 06:53:02
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .04.2023 o 02:43 MK <m...@b...cn> pisze:

    > https://www.youtube.com/watch?v=NTdmMMhhBlA

    Znam to, dzięki. Czytamy widać te same fora :-)
    U siebie przez pół roku śledziłem napięcie na fazach aby właśnie je jak
    najbardziej wyrównać. W rozdzielni po kilka razy przepinałem poszczególne
    odbiorniki.
    Nawet jednego sąsiada namówiłem aby przepiął falownik na inną fazę bo
    pompował do tej z najwyższym napięciem.

    TG

  • 30. Data: 2023-04-24 07:04:47
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .04.2023 o 21:31 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Nie jestem głupi bo na podstawie poprzedniego dnia nie wyciagam wniosków
    > na najbliższe 15 lat.

    Wiedziałem, że wcześniej to nie byłeś Ty!
    Jest tu koleś (podpisuje się Twoim nikiem), który ciągle zasrywa grupę
    swoimi urojeniami.
    Uwierzysz, że on na podstawie artykułów z netu prognozuje wahania na rynku
    nieruchomości na najbliższe lata? Dodatkowo wyzywa od idiotów wszystkich
    tych, którzy mają odmienne zdanie na dany temat. Zerknij wstecz na jego
    posty i zobacz jaki to głupek.

    TG