  • 1. Data: 2013-07-07 13:02:51
    Temat: Silikon do kamienia
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    Mam do uszczelnienia na cmentarzu pomnik z kamienia podobnego do
    granitu. Nie śmiać się - też budowla i jakby nie było "nieruchomość ;-)
    Kamieniarz poskąpił silikonu i zrobiły się szczeliny, gdzie podchodzi
    woda. Podobno zwykły albo sanitarny silikon się nie nadaje i musi być
    specjalny. W marketach budowlanych robią wielkie oczy, że o czymś takim
    nie słyszeli, a kamieniarz chce za 1/4 tuby 20 polskich złotych.
    Co radzicie?
    Jacek

  • 2. Data: 2013-07-07 13:14:37
    Temat: Re: Silikon do kamienia
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2013-07-07 13:02, Jacek pisze:
> [...]
    > specjalny. W marketach budowlanych robią wielkie oczy, że o czymś takim
    > nie słyszeli, a kamieniarz chce za 1/4 tuby 20 polskich złotych.

    Kupić od kamieniarza i zaoszczędzić czas i paliwo zużyte na jeżdżenie i
    szukanie.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 3. Data: 2013-07-07 14:00:02
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    Jacek wrote:
> [...]
    > i musi być specjalny. W marketach budowlanych robią wielkie oczy, że
    > o czymś takim nie słyszeli, a kamieniarz chce za 1/4 tuby 20 polskich

    zerwac z idiotyczna tradycja wystawnych pomnikow, mala tabliczka i trawa w
    okolo, cos jak amerykanskie cmentarze wojskowe. I ladnie i kazdy jest rowny
    prawda? 20zl to nie majatek...

  • 4. Data: 2013-07-07 16:13:11
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2013-07-07 13:02, Jacek wrote:
    > [...]
    > Co radzicie?

    Wpisz sobie w wyszukiwarkę na znanym portalu aukcyjnym frazę "silikon
    neutralny".

    Piotrek

  • 5. Data: 2013-07-07 17:50:16
    Od: p...@t...pl

    W dniu niedziela, 7 lipca 2013 16:13:11 UTC+2 użytkownik Piotrek napisał:

    > Wpisz sobie w wyszukiwarkę na znanym portalu aukcyjnym frazę "silikon
    >
    > neutralny".
    >

    > Piotrek

    Nie chodzi chyba tylko o neutralny. Sopro ma do kamienia silikony. Kosztują około
    50-60zł/tuba.

    To chyba ni8e

  • 6. Data: 2013-07-07 19:29:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 7 lipca 2013 13:02:51 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:
    > Podobno zwykły albo sanitarny silikon się nie nadaje i musi być
    >
    > specjalny.

    Bo?
    Bo kamieniarz tak powiedział?
    Uszczelnij zwykłym i będzie dobrze. One(te silikony) różnią sie napisem na tubie

  • 7. Data: 2013-07-07 20:00:38
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2013-07-07 17:50, p...@t...pl wrote:
    > Nie chodzi chyba tylko o neutralny. Sopro ma do kamienia silikony. Kosztują około
    50-60zł/tuba.

    Neutralny czyli taki, który podczas polimeryzacji nie wydziela kwasu
    octowego. Jest ich tam cały worek, w cenach od 16 plz.

    Piotrek

  • 8. Data: 2013-07-07 20:23:46
    Od: "Pawel S." <p...@w...pll>

    In news:51d94ada$0$1248$65785112@news.neostrada.pl,
    *Jacek* <s...@o...pl> typed:
> [...]
    > specjalny. W marketach budowlanych robią wielkie oczy, że o czymś takim
    > nie słyszeli, a kamieniarz chce za 1/4 tuby 20 polskich złotych.

    SILIKON DO KAMIENIA EGO
    Silikon kamieniarski przeznaczony do uzupełniania fug oraz usczelniania.
    http://www.do-kamienia.pl/Silikon-do-kamienia-ego-ko
    lor-594
    Silikon do marmuru i kamienia
    http://www.tytan.pl/pl/produkty/silikon-do-marmuru-i
    -kamienia/

  • 9. Data: 2013-07-07 21:56:52
    Od: p...@t...pl

    W dniu niedziela, 7 lipca 2013 20:23:46 UTC+2 użytkownik Pawel S. napisał:
> [...]
    >
    > *Jacek* <s...@o...pl> typed:

    > SILIKON DO KAMIENIA EGO
    >
    > Silikon kamieniarski przeznaczony do uzupełniania fug oraz usczelniania.

    http://www.technologie-budowlane.com/images/media/pr
    oducts/Sopro.MarmorSilicon.Karta.techniczna.pdf