  • 1. Data: 2010-01-28 13:41:45
    Temat: Sine domki czym opryskać ?
    Od: "Rysiek" <n...@w...pl>

    Witam
    Mam kilka domków nad jeziorem wczesniej je zaimpregnowałem preparatem
    bezbarwnym ale wczoraj widze ze na domkach powstaja takie sine plamki czym
    to popryskac zeby to dziadostwo znikło , może macie jakis tani sposób
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-01-28 20:24:00
    Temat: Re: Sine domki czym opryskać ?
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    On 28 Sty, 14:41, "Rysiek" <n...@w...pl> wrote:
> [...]
    > bezbarwnym ale wczoraj widze ze na domkach powstaja takie sine plamki czym
    > to popryskac zeby to dziadostwo znikło , może macie jakis tani sposób

    idź do marketu budowlanego i weź cokolwiek na grzyba, a konkretniej na
    siniznę drewna, tylko nie wiem jak z temperaturą, ale na opakowaniu
    powinno być napisane, ... a na wiosnę pomaluj domki impregnatem
    Tikkurila valti expert, i dobrze i ładnie :-)

    pozdrawiam
    s_13

  • 3. Data: 2010-01-28 21:01:13
    Od: "Łukasz C." <l...@g...com>

    Dnia Thu, 28 Jan 2010 12:24:00 -0800 (PST), s_13 napisał(a):

> [...]
    > powinno być napisane, ... a na wiosnę pomaluj domki impregnatem
    > Tikkurila valti expert, i dobrze i ładnie :-)

    To, co proponujesz to leczenie syfa pudrem. Jeśli już siniznę widać, to
    trzeba polubić.

    --
    ŁC
    "Mężczyźni są genetycznie niezdolni do zdania sobie sprawy, że ich pomysły