  • 11. Data: 2013-04-12 17:13:39
    Temat: Re: Sk***syny z Taurona
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    https://www.youtube.com/watch?v=bll8HWaS8wI

    > Jakim kretynem trzeba byc, zeby robic takie rzeczy bez przynajmniej
    > miesiecznego wyprzedzenia?

    Faktura na prąd, pozycja "stawka jakościowa". ROTFL.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 12. Data: 2013-04-12 17:29:29
    Od: Marcin W <m...@w...pl>

    W dniu 2013-04-12 17:11, Maciek pisze:

    > Dokladnie tak - w nocy, w weekend, wczesnie rano... Tak, zeby odbiorcom nie
    > zaklocac planu dnia. Bo to odbiorca powinien byc wazniejszy.

    W nocy gdy jest ciemno mają robić ? włączą agregaty to będzie hałas i
    zakłócanie ciszy nocnej - też źle :)

  • 13. Data: 2013-04-12 17:34:40
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maciek wrote:
> [...]
    > tygodniu, w ramach prac konserwacyjnych, przez 6 dni nie bedzie
    > pradu. Oczywiscie nie cala dobe, ale przez caly "dzien roboczy", od
    > 7:30 do 16:30.
    >
    > Jakim kretynem trzeba byc, zeby robic takie rzeczy bez przynajmniej
    > miesiecznego wyprzedzenia? Czy oni nie rozumieja, ze ludzie pracuja w
    > domach, maja male dzieci, maja prace wykonczeniowe wymagajace
    > pradu...?!
    >
    > I to nie jest zadna nagla awaria, tylko wymiana slupow...
    >
    > Kurwa mac!
    >
    > Zastanawiam sie nad skarzeniem ich o straty...

    imho przy tak długim czasie wyłaczeń powinni wynając agregat stacjonarny 100
    czy 250 kW i zapewnić na czas robót zasilanie awaryjne.

    bo przerwa przez 1 dzień ok ale tydzień bez prądu dla wielu firm może sie
    równać co najmniej sporymi stratami, jeśli nie utratą klientów. Już nie
    wspominając o tych co grzeją prądem i gotują na prądzie.

  • 14. Data: 2013-04-12 17:35:19
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 12 Apr 2013 17:13:39 +0200, Piotr Wyderski napisał(a):

    > Faktura na prąd, pozycja "stawka jakościowa". ROTFL.

    Boki zrywac. A pradu nie bedzie miala przy okazji szkola i remiza OSP, nie
    tylko odbiorcy prywatni.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 15. Data: 2013-04-12 17:36:36
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 12 Apr 2013 17:34:40 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > imho przy tak długim czasie wyłaczeń powinni wynając agregat stacjonarny 100
    > czy 250 kW i zapewnić na czas robót zasilanie awaryjne.

    Ja tez tak uwazam, to juz jest nas dwoch... :/

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 16. Data: 2013-04-12 17:37:53
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    Pomyśl sobie że przez kilka dni pracujesz na nocnej zmianie.

    a co z firmami usługowymi? co z firmami interentowymi?

    takie coś to jest granda...

  • 17. Data: 2013-04-12 17:43:33
    Od: masti <g...@t...hell>

    a co masz w umowie?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 18. Data: 2013-04-12 18:14:13
    Od: mucher <m...@g...com>

    On 12 Kwi, 09:35, "Ergie" <e...@s...pl> wrote:
    > Użytkownik "Maciek"  napisał w wiadomości grup
    net...

    > Pierwsze co to zainteresuj tym UOKIK i miejskiego rzecznika konsumentów.
    >
    > Nie wiem, czy jako osoba prywatna masz jakieś szanse na odszkodowanie. Swego
    > czasu Vattenfall chciał firmie w której wtedy pracowałem odciąć zasilnie na
    > jeden dzień od rana do wieczora. Wystarczyło jedno pismo odpowiednio
    > napisane przez prawników by zmienili zdanie i stwierdzili że prąd wyłączą w
    > weekend :-) No ale firmy mają inne umowy niż osoby prywatne.

    Marne szanse - SLA w umowie z Tauronem wymienia chyba czas przerwy
    planowanej i nieplanowanej. Choć faktycznie jadą po bandzie robiąc
    kilka przerw przez kilka dni - u mnie również wymieniali słupy i była
    nie więcej niż 1 przerwa tygodniowo.

    Swoją drogą gazownia wymieniała ostatnio rurociąg - i oni robili
    calkiem sensownie; całkowity czas przerwy w dostawie u mnie to było
    jakieś 30-60 minut? 90% robót przepychem, z wyjściem przy szafce, nie
    było problemu przesunąć rury w bardziej pasujące miejsce - ogólnie aż
    byłem zaskoczony. Podobno mają jeszcze wiosną przyjechać dowieźć ziemi
    i zasiać trawkę.

    mucher

  • 19. Data: 2013-04-12 18:18:08
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    masti wrote:

    > a co masz w umowie?

    czysta głupota, zadać takie pytanie...

    rozumiem że mamy konkurencję i mogę wybrac takiego który gwarantuje mi
    lepsze warunki?

    wybór jest prosty, mogę nie miec prądu.

    Można jeszcze pomyśleć z grupą mieszkańców czy nie zafundować sobie kotłowni
    z kogeneratorem.

  • 20. Data: 2013-04-12 18:38:08
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 12 Apr 2013 18:18:08 +0200 osobnik zwany Marek Dyjor
    napisał:

    > czysta głupota, zadać takie pytanie...

    jasne. umowy to glupota.

> [...]
    > lepsze warunki?
    >
    > wybór jest prosty, mogę nie miec prądu.
    >

    > Można jeszcze pomyśleć z grupą mieszkańców czy nie zafundować sobie

    możesz zrobić wiele rzeczy. Akurat jeśli o to chodzi to mam tu koło
    siebie parę zabawek. Ale ja nie mogę sobie pozwolić na brak prądu nawet
    na ułamek sekundy.