  • 1. Data: 2011-06-18 15:25:16
    Temat: Skąd drzewo na dach?
    Od: nur <n...@b...eu>

    Szykuję się do zakupu drzewa na więźbę. Macie jakieś sprawdzone
    tartaki z województwa lubelskiego? Ktoś mi kedyś polecał tartaki z
    Biłgoraja, czy warto ciągnąć drzewo z tak daleka?

    --
    nur

  • 2. Data: 2011-06-18 17:51:49
    Temat: Re: Skąd drzewo na dach?
    Od: georgemalpa <r...@w...pl>

    Podepne sie do pytania, szukam w sensownej cenie i dobrej jakosci wiezby
    dachowej kolo zielonej gory. Dajcie znac szanowni koledzy.

  • 3. Data: 2011-06-18 18:14:51
    Od: "Alexy" <a...@o...com.pl>

    Użytkownik "georgemalpa" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Podepne sie do pytania, szukam w sensownej cenie i dobrej jakosci wiezby
    > dachowej kolo zielonej gory. Dajcie znac szanowni koledzy.

    O tej porze drewno na dach jest drogie o ile w ogóle uda się Wam znaleźć.

  • 4. Data: 2011-06-18 20:25:21
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "nur" <n...@b...eu> napisał w wiadomości
    > Szykuję się do zakupu drzewa na więźbę. Macie jakieś sprawdzone
    > tartaki z województwa lubelskiego? Ktoś mi kedyś polecał tartaki z
    > Biłgoraja, czy warto ciągnąć drzewo z tak daleka?

    no bez jaj - popytajcie o cene z dostawą w kilku tartakach, to są proste belki,
    niewiele można spieprzyć. Jak mało ufni jesteście to weźcie bez impregnacji i ją
    zróbcie sami. Zastrzeżcie że bardzo krzywych nie odbierzecie. Niech kierbud to drzewo
    odbierze.

    b.

  • 5. Data: 2011-06-20 07:17:21
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On Jun 18, 5:25 pm, nur <n...@b...eu> wrote:
    >   Szykuję się do zakupu drzewa na więźbę. Macie jakieś sprawdzone
    > tartaki z województwa lubelskiego? Ktoś mi kedyś polecał tartaki z
    > Biłgoraja, czy warto ciągnąć drzewo z tak daleka?

    Drewno, mili koledzy, drewno.
    Drzewo jeszcze zyje, drewno juz nie.
    Chyba w przedszkolu mnie o tym uświadomili :)

    A co do drewna to jesli sosnowe to dobrze sprawdzic czy sosna rosla
    szybko czy wolno.
    Bo te ktore rosna szybciej (na zyznych terenach lekko wilgotnych) sa
    miekksze i slabsze.
    A te z terenow piaszczystych sa bardziej zwarte. Ale zeby to rozpoznac
    trzeba troche sie znac.

  • 6. Data: 2011-06-20 09:33:24
    Od: Marras <m...@g...pl>

    Ja bralem z Klepiny pod owogrodem.
    Bardzo dobre jakosciowo drewno.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 7. Data: 2011-06-24 12:52:51
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik "ptoki" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

> [...]
    >miekksze i slabsze.
    >A te z terenow piaszczystych sa bardziej zwarte. Ale zeby to rozpoznac

    I pamietajcie ze jodla ma 20% mniejsza wytrzymalosc od sosny i jest bardziej
    miekka niz sosna wiec latwiej wniej sie pracuje ekipom- wiec nie dajcie
    sobie wcisnac jodly.