  • 1. Data: 2009-04-06 15:57:15
    Temat: Składowanie drewna na opła przy granicy działki
    Od: Łukasz <1...@w...pl>

    Witam
    Mamy pytanko czy taki sposób składowania drewna na opał jest dopuszczalny?Od
    tego ogrodzenia do domu stojącego na działce jest ok 3,5 metra.Praktycznie
    na całej długości ogrodzenia przechowywane jest drewno opałowe,dodatkowo co
    widać na zdjęciu przy dwóch ostatnich przesłach drewno ułożone jest do
    wysokości ok 3 metrow w góre.Własciciel składziku twierdzi ze ma to w dupie
    i nie ma zamiaru likwidować wystającej sterty,nie pytał się nikogo o zgodę
    bo to jego plac i może robić co mu sie tylko podoba...
    Jeżeli jest to niedozwolone prosze o podanie przepisu który takiego
    składowania zabrania.

    linki do zdjęc

    http://img9.imageshack.us/img9/1171/imgp3396.jpg

    http://img8.imageshack.us/img8/6610/imgp3397.jpg

    Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź
    Łukasz

  • 2. Data: 2009-04-06 16:04:18
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > widać na zdjęciu przy dwóch ostatnich przesłach drewno ułożone jest do
    > wysokości ok 3 metrow w góre.

    Spokojnie podbieraj sobie opal do kominka.

    pozdrawiam
    pluton

  • 3. Data: 2009-04-06 16:18:27
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

    >Własciciel składziku twierdzi ze ma to w dupie
    > i nie ma zamiaru likwidować wystającej sterty,nie pytał się nikogo o zgodę

    Ale przeszkadza ci to jakos szczegolnie ? Osobiscie wolalbym taki skladzik
    wzdluz mojej granic niz betonowy plot.

    Natomiast w temacie: byl taki przepis ze materialowpalnych nie mozna
    przechowywac w pasie granicznym 4 metry - wynikalo to z jakichs przepisow
    przeciwpożarowych. Czy aktualne - nie wiem.

    Pozdrawiam

    Kane

  • 4. Data: 2009-04-06 16:25:15
    Od: Łukasz <1...@w...pl>

    Użytkownik "Kane" napisał w wiadomości

    > Ale przeszkadza ci to jakos szczegolnie ? Osobiscie wolalbym taki skladzik
    > wzdluz mojej granic niz betonowy plot.
    Jak widzisz własnie betonowy płot mam wzdłuż granicy a na nim daszek i
    miedzy jego domem a płotem składuje sobie drewno...w tle moze tego nie widac
    ale dalej ma mur od szklarni 3,5 metra w góre...mial byc tylko do wysokosci
    ogrodzenia a pozniej szyby...najbardziej mnie wkurza to że taką rupieciarnie
    ma akurat od mojej strony i pięknie się ona prezentuje każdemu wchodzącemu
    do mnie.I oczywiscie druga sprawa przez jego konstrukcje praktycznie nie ma
    na placu słonca...

  • 5. Data: 2009-04-06 18:15:43
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Łukasz" <1...@w...pl> napisał w wiadomości

    > http://img9.imageshack.us/img9/1171/imgp3396.jpg

    No ale o co chodzi? Dzieki temu skladzikowi wiesniacki prefabrykowany
    betonowy plotek mniej daje po oczach...

    sz.

  • 6. Data: 2009-04-06 18:49:14
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]
    > bo to jego plac i może robić co mu sie tylko podoba...
    > Jeżeli jest to niedozwolone prosze o podanie przepisu który takiego

    A nie lepiej flaszke z sąsiadem wypić niż szukać zaczepki?

    Kris

  • 7. Data: 2009-04-06 19:16:34
    Od: Łukasz <1...@w...pl>

    Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości

    > A nie lepiej flaszke z sąsiadem wypić niż szukać zaczepki?

    A czy ja sie czepiam...chciałbym po prostu troche słońca którego i tak juz
    tyle co kot napłakał bo praktycznie cały dzień rzuca cien stodoła którą
    postawił.Wszystkie drzewka które rosły przy jego płocie dziwnym cudem w
    ciągu kilku tygodni pousychały.Nawet bluszcz który mur zaczął obrastać jest
    przez niego notorycznie zrzucany i obcinany.Oczywiscie on ma wypielęgnowany
    ogórd w którym stoi całe"zoo" od sarenek zaczynając na krasnalach kończąc na
    powierzchni ok 30 metrow stoi tego ze 20 szt.

  • 8. Data: 2009-04-07 06:24:15
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    Łukasz pisze:

> [...]
    > ma wypielęgnowany ogórd w którym stoi całe"zoo" od sarenek zaczynając na
    > krasnalach kończąc na powierzchni ok 30 metrow stoi tego ze 20 szt.

    takie sa uroki sąsiadów, niestety ale ludzie są różni
    z 2 strony to ja bym chyba wolał 3m mur od strony niereformowanlego
    sąsiada niz niski płotek.
    mur to idealne miejsce na pergole, sam tez tam mozesz drzewo składować
    i są rośliny dla których mała ilość światła to nie problem.

    a ze zdjęcia widać ze zabudowa u was ciasna, wiec widziały gały co brały
    jesli dom od domu ma 5m to potem jest problem ze słonkiem

    michal

  • 9. Data: 2009-04-07 08:05:21
    Od: Łukasz <1...@w...pl>

    Użytkownik "Usrobo" napisał w wiadomości

    > a ze zdjęcia widać ze zabudowa u was ciasna, wiec widziały gały co brały
    > jesli dom od domu ma 5m to potem jest problem ze słonkiem

    Ja mam dzialkę 4 razy taką jak on:)I mieszkałem tutaj wtedy gdy on wiejskie
    tereny zamieszkiwał a na placu obok byl nieduzy dom w drugim koncu.Pergole
    oczywiscie ze byly ale nie moga byc bo mu mur wilgocią przechodzi.Wszystkie
    drzewa przerastajace jego ogrodzenie "pousychały" problem rozwiazalo dopiero
    zamontowanie kamery w widocznym miejscu...to byl całkiem inny człowiek jak
    sie budowal...jak się wprowadził wydaje mu się że może wszystko jakby
    mieszkał na wiejskiej posiadłości otoczony kilkoma hektarami lasu.Mówiąc
    krótko trzeba miec pecha żeby się człowiekowi taka menda obok
    wprowadziła,najgorszemu wrogowi nie życze.

  • 10. Data: 2009-04-07 08:21:35
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Łukasz" <1...@w...pl> napisał w wiadomości

    > linki do zdjęc
    >
    > http://img9.imageshack.us/img9/1171/imgp3396.jpg
    >
    > http://img8.imageshack.us/img8/6610/imgp3397.jpg

    Może zdjęcia przekłamują, ale czy czasami z tego daszku nie leje się woda
    opadowa do Ciebie do ogródka? Wiem że to mały szczegół, ale zawsze coś :)

    Ja na twoim miejscu spróbowałbym zazielenić ten betonowy płot. Bo wystające
    drewno to nic, płot wygląda paskudnie...

    Adam