  • 11. Data: 2009-04-07 09:10:11
    Temat: Re: Składowanie drewna na opła przy granicy działki
    Od: Łukasz <1...@w...pl>

    Użytkownik "Adam" napisał w wiadomości

    > Może zdjęcia przekłamują, ale czy czasami z tego daszku nie leje się woda
    > opadowa do Ciebie do ogródka? Wiem że to mały szczegół, ale zawsze coś :)
    >
    > Ja na twoim miejscu spróbowałbym zazielenić ten betonowy płot. Bo
    > wystające drewno to nic, płot wygląda paskudnie...

    Woda już nie spływa:)Ale był okres że spływała.Co do zazielenienia płotu
    kilka prób juz było mam nadzieje ze w tym roku będzie ostatnia pisałem już o
    tym w poprzednich postach.Tam gdzie jest to "piękne"ogrodzenie był normalny
    płot z ostatnim przęsłem ażurowym nie bylo nas dwa tygodnie bo byliśmy na
    wczasach i po powrocie zastalismy nowy pomysł sąsiada drewutnia miedzy
    ogrodzeniem a jego domem zadaszona płytami falistym z których każda jest
    inna...wiele by tu pisać jak np że to drewno przykrywa drzwiami znalezionymi
    gdzieś na smietniku z których płatami odpada farba przyozdabiając mi plac...

  • 12. Data: 2009-04-07 09:31:41
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 7 Kwi, 11:10, Łukasz <1...@w...pl> wrote:

> [...]
    > gdzieś na smietniku z których płatami odpada farba przyozdabiając mi plac...

    Zraszaj mu to drewno wodą ...
    :-)))))))))))))))))))))

  • 13. Data: 2009-04-07 09:38:54
    Od: "ZS" <a...@w...pl>

    > inna...wiele by tu pisać jak np że to drewno przykrywa drzwiami
    > znalezionymi gdzieś na smietniku z których płatami odpada farba
    > przyozdabiając mi plac...

    A może wzdłuż płotu 3m pergole drewniane porośnięte bluszczem? Albo postadź
    morwy, rozrasta się szybko i mozesz nawet 5m drzewa mieć przez które nic nie
    bedzie widać. Tylko jesienią dużo liści i w zimie niestety dalej widac
    wszystko.

  • 14. Data: 2009-04-07 09:42:55
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 7 Kwi, 11:38, "ZS" <a...@w...pl> wrote:

> [...]
    > bedzie widać. Tylko jesienią dużo liści i w zimie niestety dalej widac

    Z tego co zrozumiałem sąsiad mu podtruwa wszelkie roślinki które rosną
    przy płocie ... Póki co sadzenie nie ma sensu ...
    ;-)

  • 15. Data: 2009-04-07 09:51:01
    Od: Łukasz <1...@w...pl>

    Użytkownik "Krzemo" napisał w wiadomości
    Z tego co zrozumiałem sąsiad mu podtruwa wszelkie roślinki które rosną
    przy płocie ... Póki co sadzenie nie ma sensu ...
    ;-)

    Już nie podtruwa, na początku roku zainstalowalem kamere która ładnie
    obserwuje co się dzieje.Ostatno ładnie zarejestrowala jak wlazl na
    ogrodzenie z piłą i drzewko chcial mi obcinac;)Jak mnie usłyszał z pytaniem
    co kur.... robi to zwalil sie z tych beli i udawał że to nie on.Normalnie
    gorzej niż dziecko w przedszkolu.5 samochodów na placu zero zieleni i jedyne
    co robi to przyczepia do tych fur przyczepke i zwiedza okoliczne smietniki w
    poszukiwaniu materialu do ciecia i palnia:)

  • 16. Data: 2009-04-07 15:57:04
    Od: "Michał" <c...@g...pl>

> [...]
    > zieleni i jedyne co robi to przyczepia do tych fur przyczepke i zwiedza
    > okoliczne smietniki w poszukiwaniu materialu do ciecia i palnia:)

    A może coś ma nieteges z głową - poważnie teraz piszę. Czasami ludzie mają
    takie odchyły, że zbierają śmieci z całej okolicy.
    Bo myslałem, że to typ bezczela i chama do tego troglodyty, ale taki
    człowiek nie zachowywałby się tak jak opisałeś, gdy go złapałeś za ręke.
    Może on rzeczywiście wymaga wizyty u lekarza?
    A tak a propo tego drewna do palenia to impregnaty do drewna (sole do
    impreganacji więźby) utrduniaja proces spalania się drewna. Może by mu to
    drewno co jakiś czas spryskac i dać do zrozumienia, że póki ono będzie tam
    stało to będziesz je spryskiwac tymi ognichronami :).
    Jak mu się nie będzie paliło to może sie przeniesie ze składzikiem.
    Tylko wiesz, robiąc mu coś na złość zniżasz się do jego poziomu, ale z
    drugiej strony coś czasami trzeba zrobić.....

    Pozdrawiam Michał