  • 1. Data: 2009-09-14 15:36:23
    Temat: Skup używanego sprzętu AGD
    Od: szpadel <l...@g...com>

    Skupuje używane lodówki i zamrażarki (tylko sprawne) na terenie
    Wrocławia, więc jeśli ktoś chciałby się pozbyć starej lodówki i
    jeszcze coś na tym zarobić zapraszam 514 997 752

  • 2. Data: 2009-09-14 16:04:10
    Temat: Re: Skup używanegosprzętu AGD
    Od: "kog" <k...@v...pl>

    > Skupuje używane lodówki i zamrażarki (tylko sprawne) na terenie
    > Wrocławia, więc jeśli ktoś chciałby się pozbyć starej lodówki i
    > jeszcze coś na tym zarobić zapraszam 514 997 752
    Chętnie kupię używaną zamrażarkę na chodzie. Tylko że z łodzi jestem.

  • 3. Data: 2009-09-14 18:13:50
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "kog" <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Chętnie kupię używaną zamrażarkę na chodzie. Tylko że z łodzi jestem.

    po woli ntg, na allegro 17sztuk

    http://allegro.pl/search.php?string=lod%C3%B3wk%2A+u
    %C5%BCyw%2A&category=10&city=%C5%82%C3%B3d%C5%BA&ord
    er=p

    --
    http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
    http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat