  • 31. Data: 2013-10-01 20:55:10
    Temat: Re: Śmieci cd.
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 1 października 2013 20:43:20 UTC+2 użytkownik 4cx1000 napisał:

    > I pieni?dze mieszka?c?w posz?y w dup?, wa?ne ?e firma i gmina zarabiaj?.
    Ale gdyby było nawet 15 worków to by zabrali bez gadania.
    Taki ryczałtowy ten podatek smieciowy jest jakbys nie wiedział

  • 32. Data: 2013-10-01 20:59:15
    Od: "4cx1000" <s...@p...pl>

    ps.com...
    W dniu wtorek, 1 października 2013 10:20:25 UTC+2 użytkownik
    m...@g...com napisał:

    >Byłeś w urzędzie miasta i postulowałes o zmiane?
    >Bo ja byłem i dowiedziałem się że dotarły już do urzedu głosy że
    >częstotliwość wywozu śmieci >powinna być zmieniona: dwa razy w miesiącu
    >segregowaalne a >raz w miesiącu niesegregowalne(bo tych pierwszych
    >objętosciowo jest więcej)
    >I podjeli juz kroki aby to zmienić. Najprawdopodobniej od nowego roku
    >będzie odwrotnie.

    A jasne że byłem. Kris co ty wygadujesz. Gmina wydała kilkaset tysięcy
    złotych na firmę konsultingową na podstawie której wpierw chcieli nas łupić
    po 60-70zł.
    Ta sama firma opracowała plan odbiorów. KTOŚ dostał kasę, MIESZKAŃCY
    zapłacili a na końcu okazuje się że to wszystko o kant dupy rozbić i że z
    60-70zł spadło do 30zł i też da się wyżywić prezesa firmy która wygrała
    przetarg. Rozumiesz o czym piszę? A ty z frazesami i peanami że
    naprawdopodobniej od nowego roku... Gówno od nowego roku... to ma być od
    początku sprawne i bez śladów kantu. Od tego są chyba firmy konsultingowe i
    wydawane nasze pieniądze.
    Człowiek produkuje śmieci od czasu gdy zaczął stapać po ziemi. Na zachodzie
    mają wypracowane sprawne metody zbiórki i przetwarzania, ale kurwa w jebanej
    Polsce musi być oczywiście spierdolone i na odwrót. Myślisz że przypadkowo?
    NIE! To jest celowo aby kasę wydrzeć.

  • 33. Data: 2013-10-01 21:04:23
    Od: "4cx1000" <s...@p...pl>

    ps.com...
    napisał:
    >Ale gdyby było nawet 15 worków to by zabrali bez gadania.

    Ale nie było, i kasa w błoto.

  • 34. Data: 2013-10-01 21:09:09
    Od: "4cx1000" <s...@p...pl>

    >Taki ryczałtowy ten podatek smieciowy jest jakbys nie wiedział

    Ja tu widzę że ulica A, która nie generuje odpadów zielonych płaci za wywóz
    z ulicy B. W dupie mam taki interes. Chcę płacić tu i teraz, za siebie, a
    nie za teoretyczną zdolność odbioru.

  • 35. Data: 2013-10-01 21:10:03
    Od: "4cx1000" <s...@p...pl>

    > Nie prawda. Te tankowce do Chin puste nie muszą wracać

    Kontenerowce oczywiście...

  • 36. Data: 2013-10-01 21:21:43
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 1 października 2013 21:09:09 UTC+2 użytkownik 4cx1000 napisał:
    >W dupie mam taki interes. Chc? p?aci? tu i teraz, za siebie, a
    > nie za teoretyczn? zdolno?? odbioru.
    A dla mnie liczy się cena i jakośc
    I dopóki za 25zł odbierają wszystkie śmieci od mojej rodziny to mi to pasuje. Jeśli
    od np pzryszłego roku wymyślą sobie 100zł to bede protestował. Póki co jest tanio,
    terminowo i bez wydziwiania. Więc nie narzekam.

  • 37. Data: 2013-10-01 21:24:55
    Od: p...@t...pl

    W dniu wtorek, 1 października 2013 20:55:10 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > W dniu wtorek, 1 października 2013 20:43:20 UTC+2 użytkownik 4cx1000 napisał:
    >

    > Taki ryczałtowy ten podatek smieciowy jest jakbys nie wiedział

    Porównali właśnie w wiadomościach trzy miasta polskie z trzema niemieckimi per saldo
    w euro na głowę w opłatach za śmieci. Jak sądzisz, gdzie ten wspaniały ryczałt jest
    niższy?

  • 38. Data: 2013-10-01 21:28:56
    Od: "4cx1000" <s...@p...pl>

    A jeszcze ci opowiem ciekawostkę z tym transportem do Chin.
    Wyobraź sobie że spółka HATRANS prowadzi od niedawna transport kolejowy
    ŁÓDŹ - CHINY.
    Myśmy już parę kontenerów tym środkiem transportu zamówili. Co prawda nie
    bezpośrednio z HATRANS lecz przez brokera. Środek transportu taniej niż
    lotniczo a szybciej niż morzem. I wyobraź sobie że tydzień temu pani podczas
    uzgodnień na nowy transport z Chin, zapytała czy przypadkiem nie mamy czegoś
    w tamtą stronę do wysłania bo transport jeździe spowrotem niemal pusty. W
    dobrych cenach.. dopowiedziała.

  • 39. Data: 2013-10-01 21:34:16
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    > Ale gdyby było nawet 15 worków to by zabrali bez gadania.
    > Taki ryczałtowy ten podatek smieciowy jest jakbys nie wiedział

    U ciebie, ale nie u nas.
    Nie rozumiesz, że są rejony, gdzie zasady są inne niż u ciebie?
    Są regiony, gdzie nie przyjmą odpadów w innych workach niż tych, które
    dostarcza firma wywozowa, a dodatkowych worków się nie dostanie. Są też
    regiony, gdzie określają ilość możliwą do przxyjęcia odpadów, o czym
    pisałem wcześniej i udowadniałem przedstawiając regulaminy gmin.
    Bardzo dobrze wiemy, że to są wymysły gmin. Tyle, że ustawa nie zabrania
    gminom tych dziwactw, gdyż nie precyzuje zasad i tu wykazujemy, że
    właśnie ta ustawa jest do kitu.

  • 40. Data: 2013-10-01 21:36:27
    Od: "4cx1000" <s...@p...pl>

    Użytkownik <p...@t...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    >Porównali właśnie w wiadomościach trzy miasta polskie z trzema niemieckimi
    >per saldo w euro >na głowę w opłatach za śmieci. Jak sądzisz, gdzie ten
    >wspaniały ryczałt jest niższy?

    No ale co ty się dziwisz.
    Przeczytaj to
    http://www.sadeczanin.info/gospodarka,6/radni-w-szok
    u-prezydent-zarzadzil-40-procentowa-podwyzke,41790

    I zrozumiesz ta patologię która drenuje kieszenie mieszkańców.