  • 161. Data: 2013-08-13 15:00:39
    Temat: Re: Śmieci- dawno nie było;)
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup

    > No więc trzeba iść do sądu aby się przekonać ale też ważna jest konkretna
    > sprawa a każda jest inna.

    W sprawie wykształcenia Kwaśniewskiego Sąd Najwyższy uznał że jego kłamstwo
    nie miało wpływu na wynik wyborów. Mimo, że ludzie przyznawali, że głosowali
    na niego przeciw Wałęsie właśnie dlatego że twierdził że ma wyższe
    wykształcenie.

    Już po tym wyroku miałem okazję rozmawiać z prof. Zielińskim i on twierdził,
    że gdybym bardzo chciał to musiałbym wytoczyć proces cywilny i próbować
    jakoś wykazać że celowo zostałem okłamany co samo w sobie jest trudne bo
    Kwaśniewski bronił się niewiedzą i że poniosłem z tego tytułu jakąś stratę.

    Według niego nie ma możliwości prawnej by ukarać polityka nawet jeśli będzie
    publicznie mówił że 2+2=5.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 162. Data: 2013-08-13 15:16:34
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2013-08-13 15:00, Ergie wrote:
    > Według niego nie ma możliwości prawnej by ukarać polityka nawet jeśli
    > będzie publicznie mówił że 2+2=5.

    Profesorowie wygadują różne rzeczy. A jakże często się sprzeczają? I
    niby obaj profesorowie a myślą odwrotnie ;-)))

    Absolutnie nie ma znaczenia czy słowa te wypowiada profesor zwyczajny
    czy szary obywatel.
    Jaki wyrok wyda sąd - nie wiadomo. Nie ma reguły. Zależy jaka sprawa,
    jaki sędzia.
    Może być, że trafi się przekupny, to się posłucha prezesa sądu ale
    przecież niekoniecznie ;-)
    Taki to właśnie urok sądu.

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info

  • 163. Data: 2013-08-13 15:25:12
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    On 2013-08-13 15:00, Ergie wrote:

> [...]

    > sędzia.
    > Może być, że trafi się przekupny, to się posłucha prezesa sądu ale

    To oczywiście prawda, sądy są różne, ale żeby pójść do sądu trzeba najpierw
    wymyślić jaki przepis rzekomo ktoś złamał. Znasz taki paragraf? Ja nie i
    dlatego pytałem różnych prawników aż trafiłem do RPO.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 164. Data: 2013-08-13 16:36:43
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2013-08-13 15:25, Ergie wrote:
> [...]
    > najpierw wymyślić jaki przepis rzekomo ktoś złamał. Znasz taki paragraf?
    > Ja nie i dlatego pytałem różnych prawników aż trafiłem do RPO.

    Złamanie ustnej umowy

  • 165. Data: 2013-08-13 16:39:14
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    On 2013-08-13 15:25, Ergie wrote:

    > Złamanie ustnej umowy

    Jaka umowę łamie powiedzenie że 2+2=5?

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 166. Data: 2013-08-13 16:47:19
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2013-08-13 16:39, Ergie wrote:
    > Jaka umowę łamie powiedzenie że 2+2=5?

    Nie wiem ale to chyba nie na temat.

  • 167. Data: 2013-08-14 09:46:34
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup

    > Nie wiem ale to chyba nie na temat.

    Pytałem o paragraf na kłamanie. Napisałeś że łamie ustną umowę więc się
    pytam jaką?

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 168. Data: 2013-08-14 10:04:06
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2013-08-14 09:46, Ergie wrote:
    > Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup

    > Pytałem o paragraf na kłamanie. Napisałeś że łamie ustną umowę więc się
    > pytam jaką?

    Ustną :-)))
    Stale coś obiecują przecież

  • 169. Data: 2013-08-14 10:34:45
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup

    > Ustną :-)))
    > Stale coś obiecują przecież

    Ale gdzie tu "umowa"? To co najwyżej deklaracja woli. Do umowy potrzeba
    dwóch stron. Publiczne jednostronne gadanie nie jest zawieraniem umowy.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 170. Data: 2013-08-14 12:02:28
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2013-08-14 10:34, Ergie wrote:
    > Do umowy potrzeba
    > dwóch stron.

    W zasadzie trzech.
    Jeszcze potrzeba świadka.
    Polityk - wyborca - świadek.

    Nikt nikomu nie broni zakładać spraw z powództwa cywilnego.
    To, jaki wyrok wyda sędzia, nie zależy bynajmniej od opinii jakiegoś RPO.

    EOT