  • 21. Data: 2013-08-05 09:59:33
    Temat: Re: Śmieci- dawno nie było;)
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 5 sierpnia 2013 09:50:28 UTC+2 użytkownik uzytkownik napisał:
    > Zapewne będzie lepsze.
    > Zastanawiam się tylko czy mogę podpisać umowę indywidualną z firmą
    > wywozową, a pojemniki z gminy niech sobie stoją puste, bo dla mnie to co
    > zaoferowała gmina to wielkie g... Pojemnik 120 litrów + kilka woreczków.
    > Przed reformą miałem kontener 1100 litrów za 50zł i wrzucałem do niego
    > wszystko jak leciało, dokładając sukcesywnie śmieci pozostawione przez
    > poprzednich właścicieli, a było tego naprawdę dużo :)
    Teraz nie masz ograniczeń ilościowych przeciez więc nic nie stoi na przeszkodzie abyś
    taki sam kontener Sobie postawił.
    Pytanie tylko czy jako osoba indywidualna Ty i Twoja rodzina produkujecie tyle smieci
    ze az kontener 1100litrów potrzebny?
    Pewnie te smieci sa raczej z prowadzonej przez Ciebie działalnopści gosp a tu się nic
    od lipca nie zmieniło. Dalej sa umowy iu wywóz wg cennika.

  • 22. Data: 2013-08-05 10:28:22
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    > Teraz nie masz ograniczeń ilościowych przeciez więc nic nie stoi
    > na przeszkodzie abyś taki sam kontener Sobie postawił.

    Tylko ciekawe czy jak wystawię przed bramę 3-4 pojemniki to firma
    wywozowa mi to zabierze?
    Znając życie to gmina sobie, firma sobie.

    > Pytanie tylko czy jako osoba indywidualna Ty i Twoja rodzina
    > produkujecie tyle smieci ze az kontener 1100litrów potrzebny?

    W zimie to ja taki pojemnik zapełniałem śmieciami i popiołem, a poza
    zimą porządkujemy śmieci po poprzednich właścicielach.

    > Pewnie te smieci sa raczej z prowadzonej przez Ciebie działalnopści
    > gosp a tu się nic od lipca nie zmieniło. Dalej sa umowy iu wywóz wg
    > cennika.

    To ja wiem, że na na DG nic się nie zmieniło. Tyle, że z mojej DG prawie
    w ogóle nie ma śmieci. Kontener 120 litrów to ja mam problem zapełniić
    przez cały rok i to samymi papierami, które i tak w zasadzie po
    przejściu przez niszczarkę świetnie nadają się na podpałkę. Moja DG to
    usługi u klientów. Przecie nie będę zwoził do siebie gruzu i śmieci od
    klientów :D
    Tak więc skąd mam brać te śmieci?

  • 23. Data: 2013-08-05 10:46:10
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 5 sierpnia 2013 10:28:22 UTC+2 użytkownik uzytkownik napisał:
    > Tylko ciekawe czy jak wystawię przed bramę 3-4 pojemniki to firma
    >
    > wywozowa mi to zabierze?
    >
    > Znając życie to gmina sobie, firma sobie.
    Myśle że zabierze. Łaski nie robią. Nie słyszałem aby były jakies limity i
    ograniczenia w ilości produkowanych śmieci. Najwyżej jak tych śieci będzie dużo za
    dużo top pewnie gmina może zweryfikowac czy podałes prawidłowe dane w oświaqdczeniu
    odnoisnie np ilości mieszkańców(jesli rozliczaja wg tej metody)
    > W zimie to ja taki pojemnik zapełniałem śmieciami i popiołem, a poza
    > zimą porządkujemy śmieci po poprzednich właścicielach.
    Więc wystawiasz ile masz i nie powinno byc problemu. Tylko pojemniki musisz
    odpowiednie mieć.
    > Tak więc skąd mam brać te śmieci?
    Nie produkujesz to nie masz i tyle.

  • 24. Data: 2013-08-05 11:05:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 3 sierpnia 2013 21:28:31 UTC+2 użytkownik 4cx1000 napisał:
    >więc ktoś wybrał tańszą opcję z
    > segregacją ale z dostawą do lasu.
    Idiotów nie brakuje. Skoro miał te plastyki w workach to przeciez zabraliby mu z
    podwórka i tyle. Po kiego wywozic do lasu?

  • 25. Data: 2013-08-05 11:23:16
    Od: <m...@g...com>

    ps.com...
> [...]
    Idiotów nie brakuje. Skoro miał te plastyki w workach to przeciez zabraliby
    mu z podwórka i tyle. Po kiego wywozic do lasu?

    Zabraliby, owszem i naliczyli opłatę jak za niesegregowane, bo butelki i
    plastiki nie mają zerwanych etykiet i nie są pozbawione metalowych
    pozostałości po zakrętkach.

  • 26. Data: 2013-08-05 11:33:25
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 5 sierpnia 2013 11:23:16 UTC+2 użytkownik m...@g...com
    napisał:
    > Zabraliby, owszem i naliczyli opłatę jak za niesegregowane, bo butelki i
    > plastiki nie mają zerwanych etykiet i nie są pozbawione metalowych
    > pozostałości po zakrętkach.

    Bez jaj. Przewciez do tych worków nikt nie zagląda to po pierwsze. A po drugiue takie
    wymogi jak zrywanie etykiet i metalowychpozostałości to głupota i jakas nadgorliwość
    urzedasa.
    Słyszałem że gdzies w Polsce takie pomysły maja aale to lokalne idiotyzmy

  • 27. Data: 2013-08-05 11:44:32
    Od: <m...@g...com>

    No to widzisz u nas takie głupoty powymyślali i nie jeden się wystraszył. To
    i tak dobrze że nie ma tego co chcieli zrobić, czyli worki z indywidualnym
    kodem paskowym. Po co? Po to właśnie.

  • 28. Data: 2013-08-05 11:52:13
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2013-08-05 11:44, m...@g...com wrote:
    > No to widzisz u nas takie głupoty powymyślali i nie jeden się
    > wystraszył. To i tak dobrze że nie ma tego co chcieli zrobić, czyli
    > worki z indywidualnym kodem paskowym. Po co? Po to właśnie.

    No to teraz Wy powinniście ich wystraszyć, że jak się z tych IMHO głupot
    nie wycofają to ich wyjebi*cie ;-)

    A jak samo przestraszenie nie pomoże, to trzeba ich po prostu wyjeb@ć. W
    końcu to Wy im płacicie a nie oni Wam.

    Piotrek

  • 29. Data: 2013-08-05 11:59:32
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    W dniu sobota, 3 sierpnia 2013 13:54:28 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > Jaki tam u Was działa odbiór śmnieci wg "nowej ustawy"
    >
    > U mnie w lipcu dwa razy zabrali niesegregowalne i raz plastyki oraz raz
    > szkło.
    > Gadałem w piątek z kierowca śmieciarki
    > O ile w blokach większych zmian nie ma to w domkach jednorodzinnych
    > pojawiło sie od lipca kilkakrotnie więcej śmieci. Zaskoczyło to ich troche
    > i ledwo sie wyrabiaja. Firma
    > ma kupic nowe auta i zatrudnić dodatkowych ludzi.
    > Czyli jhednak gdzieś częśc smieci przed lipcem "gineła"

    Nie pisz takich rzeczy bo Cię zaraz zwyzywają od lemingów albo platfusów.

    Wcześniej wszystko było ok, teraz jest gorzej, zmiany były niepotrzebne, a
    te śmieci w lesie to się ludziom tylko wydawało, że je widzą ;-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 30. Data: 2013-08-05 13:30:16
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl>

    >a czy naprawde nie możecie zamiast w workach trzymać tego szajsu w
    >pojemnikach?

    Do odpadów "komunalnych" i innych niesegregowanych mam pojemnik 120L który
    jest opróżniany co 2 tygodnie.
    Odpady typu szkło , papier , plastik mamy segregować do odpowiednik worków
    (zółty - plastik/papier) , biały - szkło i te worki są odbierane co miesiąc.
    Muszą być to worki wydane przez MPO. Śmieci które będą w innych workach nie
    zostaną zabrane ...

    >śmieci śmierdzą, a co potrzednio nie śmierdziły?
    Śmierdzą , tyle że poprzednio wszystko było w jednym zamykanym pojemniku i
    zabierane raz na 2 tygodnie ...

    Teraz odpady segregowane są odbierane tylko raz w miesiącu ...

    Poprzednie odpady segregowane jeśli nie mieściły się w koszu wędrowały do
    miejsc gdzie zbierano surowce wtórne ...