  • 31. Data: 2013-08-05 14:08:33
    Temat: Re: Śmieci- dawno nie było;)
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 5 sierpnia 2013 13:30:16 UTC+2 użytkownik /// Kaszpir ///
    napisał:

    > zostaną zabrane ...

    Podpytaj dokładnie. U nas nie ma problemów aby mieć osobny pojemnik na plastyki-
    żółty lub maznięty zółtą farbą i tyle. To samo z zielonym na szkło

    > Poprzednie odpady segregowane jeśli nie mieściły się w koszu wędrowały do
    > miejsc gdzie zbierano surowce wtórne ...
    Teraz tez tak moga.

  • 32. Data: 2013-08-05 14:28:20
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl>

    >Podpytaj dokładnie. U nas nie ma problemów aby mieć osobny pojemnik na
    >plastyki- żółty lub maznięty zółtą farbą i tyle. To samo z zielonym na
    >szkło

    Co mam pytać ?

    Moja gmina udostępniła całą umowę jaką podpisano z MPO i sobie ją
    przeczytałem ...

    Zabierają tylko śmieci w ich workach i ich pojemnikach ...

    > Poprzednie odpady segregowane jeśli nie mieściły się w koszu wędrowały do
    > miejsc gdzie zbierano surowce wtórne ...

    U mnie obecnie punkt segregacji jest na końcu mojej gminy. Musiałbym pokonać
    około 50km (w obie strony) aby tam coś dostarczyć ...
    Całkowicie nie po drodze ...
    Kiedyś po drodze do pracy były ogólnodostepne kontenery do segregacji
    śmieci. Teraz wszystko poznikało ...

  • 33. Data: 2013-08-05 14:33:03
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 5 sierpnia 2013 14:28:20 UTC+2 użytkownik /// Kaszpir ///
    napisał:
> [...]
    To zapytaj może udostępnia/sprzedadzą/wypożycza swój pojemnik

  • 34. Data: 2013-08-05 14:44:01
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl>

    >To zapytaj może udostępnia/sprzedadzą/wypożycza swój pojemnik

    Nie mam miejsca na tyle pojemników ...
    Jeszcze jeden dostanę do trawy/liście ...

    Już teraz mam 2 duuuże worki w papier/plastik i jeden worek ze szkłem , a
    odbiór śmieci będzie w sobotę i dojdzie jeszcze jeden duuży worek.

    Teraz pojemnik w którym są odpady komunalne prawie pusty a worki pełne ...

    Po prostu poprzednie pojemnik był całkowicie zapełniony i odbierany co 2
    tygodnie.

    Teraz pojemnik prawie pusty a worków pełno ...

    Taka różnica ...

    W pojemnik można było mocniej upchać i nie martwić się że pęknie worek , a
    przy worku trzeba uważać aby jakiś karton nie uszkodził worka :(

    Nie jest źle , jedynie co to zbyt żadko zabierają śmieci.
    Osobiście wolałbym aby zabierali co tydzień , a nie na mojej działce było
    składowisko odpadów ...

  • 35. Data: 2013-08-05 14:57:31
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-08-05 11:59, Ergie pisze:

    > Nie pisz takich rzeczy bo Cię zaraz zwyzywają od lemingów albo platfusów.
    >
    > Wcześniej wszystko było ok, teraz jest gorzej, zmiany były niepotrzebne,
    > a te śmieci w lesie to się ludziom tylko wydawało, że je widzą ;-)

    Przyjedz do Warszawy to sobie poironizujesz...

    Pozdro.. TK

  • 36. Data: 2013-08-05 15:01:59
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-08-05 14:44, /// Kaszpir /// pisze:

    > Po prostu poprzednie pojemnik był całkowicie zapełniony i odbierany co 2
    > tygodnie.
    >
    > Teraz pojemnik prawie pusty a worków pełno ...
    >
    > Taka różnica ...

    Mi tez sie wydaje, ze z tymi segregowanymi to jakas porazka w
    czestotliwosci odbierania. Jedna butelka plastikowa w porownaniu do np.
    obierkow z ogorka zajmuje znacznie wiecej miejsca. Wczesniej wszystko
    szlo do jednego wora, a teraz ten podstawowy pojemnik bedzie pusty, a w
    kolo beda sie walac wory ze smieciami.
    To dopiero poczatki i mam nadzieje, ze ktos to dostrzeze.

    Pozdro.. TK

  • 37. Data: 2013-08-05 15:25:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 5 sierpnia 2013 15:01:59 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
> [...]
    Tu zgoda.
    Częstotliwość odbioru powinna być odwrotna- segregowane co dwa tygodnie,
    niesegregowalne co miesiąc. Przynajmniej u mnie tak by pasowało bo butelek
    plastykowych, szklanych, puszek itp to u mnie wychodzi objętościowo więcej jak
    niesegregowalnych odpadów.

  • 38. Data: 2013-08-05 15:37:52
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > Przyjedz do Warszawy to sobie poironizujesz...

    A co takiego niesłychanego stało się w Warszawie? Żeby daleko nie szukać po
    sąsiedzku w Gliwicach też mają opóźnienie i wywożą wszystko jak leci bez
    sortowania i ludzie się złoszczą, a w urzędzie nikt nic nie wie. Ale nie
    jest to wina ustawy tylko urzędników którzy kilka miesięcy zwlekali z
    ogłoszeniem przetargu.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 39. Data: 2013-08-05 15:41:10
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

> [...]
    > beda sie walac wory ze smieciami.
    > To dopiero poczatki i mam nadzieje, ze ktos to dostrzeze.

    No to sobie postaw odpowiedni pojemnik i wrzucaj do pojemnika. Te worki to
    są dla ludzi którzy nie chcą kupowac pojemnika lub mają tak mało
    segregowanych śmieci że to nie ma sensu.

    Ja np. praktycznie nie mam puszek, a ktoś kto ma psy lub koty będzie miał
    ich sporo, więc ten ktoś sobie postawi odpowiedni pojemnik i tyle, a mnie
    wystarczy worek którego i tak przez miesiąc nie zapełnię.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 40. Data: 2013-08-05 15:45:55
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2013-08-05 14:57, Maniek4 wrote:
    > Przyjedz do Warszawy to sobie poironizujesz...

    W DC to jest luzik - wszystko działa jak działało do lipca.
    Sajgon to (ewentualnie) będzie od lutego.

    Piotrek