  • 51. Data: 2013-08-05 17:33:00
    Temat: Re: Śmieci- dawno nie było;)
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ergie wrote:
    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    > Nie wiem, jak u Ciebie ale u nas do kupienia są różne od 20l do ponad
    > tysiąca :-)
    >
    > Rozumiem, że Ci się zmiana nie podoba ale tym razem to się czepiasz
    > dla samego czepiania.

    taka polska specyfika :)

  • 52. Data: 2013-08-05 17:34:41
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maniek4 wrote:

    > Chcesz powiedziec, ze gdyby mi postawili na dzialce cysterne kolejowa
    > do ktorej wrzucal bym plastiki to mogliby odbierac raz na dwa lata?
    >
    > Toz chyba prosciej bedzie jak beda odbierac czesciej nie prawdaz?
    > U mnie na spotkaniu z sasiadami wyplynal taki wlasnie problem
    > przechowywania plastikow. Wczesniej odbierali dwa razy czesciej, a i
    > tak wory trzeba bylo upychac po katach.

    jezu ludzie ...

    BUTELKI sie ZGNIATA, Puszki można też otwieraczem z drugiej strony
    potraktować i spłaszczyć jak sie ma dużo.

    mam wrażenie że ludzie mają jakieś wyimaginowane problemy. jak to zwykle
    Polacy.

  • 53. Data: 2013-08-05 17:35:52
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kris wrote:
    > A wcześniej gdzie były?
    > Wcześniej podejrzewam produkowałeś dokładnie tyle samo, tak samo
    > śmierdzących smieci.
    > Tu się raczej nic nie zmieniło.

    Polacy to sakramenckie pierdoły są.

  • 54. Data: 2013-08-05 17:38:08
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
    > "Marcin W." <m...@w...org> wrote in message
    ps.com...

    > U mnie też worki.
    >
    > A co mam zrobić z akumulatorami od UPS-ów i podobnymi śmieciami ?

    a co robiłeś poprzednio? wywalałeś do rowu w lesie?

  • 55. Data: 2013-08-05 17:41:36
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    uzytkownik wrote:
    > Użytkownik "Kris" <k...@g...com> napisał w wiadomości

    > Tylko ciekawe czy jak wystawię przed bramę 3-4 pojemniki to firma
    > wywozowa mi to zabierze?
    > Znając życie to gmina sobie, firma sobie.

    > W zimie to ja taki pojemnik zapełniałem śmieciami i popiołem, a poza
    > zimą porządkujemy śmieci po poprzednich właścicielach.

    jezu maryjo ale masz problem...

    to zamawiasz firme co wywozi odpady, podstawiaja ci na plac kontener do
    wyboru do kolory, 4 6 8 10 20 m3 ładujesz go przez jakiś czas i płacisz za
    odbiór.

    koniec pieśni.

  • 56. Data: 2013-08-05 17:42:56
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:
    > Użytkownik "Kris" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > Idiotów nie brakuje. Skoro miał te plastyki w workach to przeciez
    > zabraliby mu z podwórka i tyle. Po kiego wywozic do lasu?
    >
    > Zabraliby, owszem i naliczyli opłatę jak za niesegregowane, bo
    > butelki i plastiki nie mają zerwanych etykiet i nie są pozbawione
    > metalowych pozostałości po zakrętkach.

    a co robiłes jak gmina konsultowała zasady zbiórki śmieci?

  • 57. Data: 2013-08-05 17:45:11
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Piotrek wrote:

    > No to teraz Wy powinniście ich wystraszyć, że jak się z tych IMHO
    > głupot nie wycofają to ich wyjebi*cie ;-)
    >
    > A jak samo przestraszenie nie pomoże, to trzeba ich po prostu
    > wyjeb@ć. W końcu to Wy im płacicie a nie oni Wam.

    ale to wymaga realnej roboty, łatwiej jest wypłakiwać sie na grupie jak to
    złe państwo gnębi obywatela.

    jeszcze raz napisze walka z głupotą lokalnych uregulować śmeiciowych jest
    najprostrza bo to gmina ustala zasady a obywatele mają najłatwieszy nacisk
    na gmine. Regulację pańśtwow ejest cieżko zmienić ale gminne stosunkowo
    łatwo, zacząc trzba od zebrania mieszkańców i zobligowania radnych do
    roboty.

  • 58. Data: 2013-08-05 17:51:53
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-08-05 17:02, Ergie pisze:

    > To była odpowiedź na pytanie czy pojemniki są z gumy.

    Ja wiem, ze mozliwosci rozwiazania bedzie tyle ile glow w gminie, tylko
    tej najprostszej jakos nikt nie dostrzega.

    > No to idźcie z tymi sąsiadami do gminy i złóżcie wniosek

    Ja tu nie oczekuje rad.
    Napisalem nie pierwszy zreszta, ze plastiki stanowia problem i mam
    nadzieje, ze to tylko poczatek dzialania tej dobrej, czy zlej, ale
    obowiazujacej ustawy. W zwiazku z tym to co piszesz nizej o tym, ze
    Tobie cos tam nie ma znaczenia, bo osob ktorym plastiki zawalaja konty
    jest wiecej.

    > A swoją droga to znowu mam wrażenie że wyolbrzymiasz problem. Do tej
    > pory PETy sam sortowałem i samemu wywoziłem aby nie leżały gdzieś na
    > wysypisku po wsze czasy.

    A ja mam inne wrazenie. Kiedys pisywal tu Werbinski co to na akcjach po
    kilkasetek dziennie zarabial podobno. Tak tez mu wychodzilo, ze za
    wszystko placil inaczej niz wszyscy. W Twoim przypadku zastanawiajace
    jest to, ze w innym watku 10zl za wentylacje miesiecznie u Ciebie
    generuje ponad 10% kosztow energii. Znam osobiscie chyba tylko jedna
    osobe, ktora mowi, ze placi mniej niz 100zl/mies. za prad i reszta
    zastanawia sie jak to robi.
    Co do butelek - dzieciaki potrafia wypic dwie butelki dziennie czegos
    tam w butelce plastikowej. Nie jest to dziwne kiedy dzieci jest trojka,
    kazde podczas upalu powinno wypic wiecej niz wynikaloby to z obietosci
    butelek. Do tego dochodza rodzice, tj. ja i zona dokladajacy sie do tych
    dwoch butelek czegos tam co daje srednio nieco ponad pol litra na leb
    dziennie. To jest 60 samych butelek na miesiac. Gratuluje temu co
    90-120 butelek (nie liczac innych plastikow) upcha do wora po kartoflach.

    Pozdro.. TK

  • 59. Data: 2013-08-05 17:57:21
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    > a co robiłeś poprzednio? wywalałeś do rowu w lesie?

    Do śmieci szedł razem ze wszystkim do metalowego.
    To mam do niesegregowanych wrzucić czy postawić obok ?

  • 60. Data: 2013-08-05 17:59:56
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    > a co robiłes jak gmina konsultowała zasady zbiórki śmieci?

    Podłuchaj. Gmina nic nie konsultowała. Robili sobie co chcieli. Zamiast nas
    bronić przed Warszawką i ich ustawami to nam jeszcze nasi lokalni
    samorządowcy dokopali. Były spotkania ale tylko żeby się odbyły i nic z nich
    nie wynikało. Trzymali stronę Warszawki, a nie swoich ziomów, wyborców.