  • 61. Data: 2013-08-05 18:02:09
    Temat: Re: Śmieci- dawno nie było;)
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    news:ktoha3$8o3$1@news.task.gda.pl...

    > jeszcze raz napisze walka z głupotą lokalnych uregulować śmeiciowych jest
    > najprostrza bo to gmina ustala zasady a obywatele mają najłatwieszy nacisk
    > na gmine. Regulację pańśtwow ejest cieżko zmienić ale gminne stosunkowo

    Nie mają żadnego nacisku. Politycy powinni odpowiadać karnie za obietnice
    wyborcze. Za działanie na szkodę wyborców powinni być pociągani do
    odpowiedzialności. Na nic nie mamy wpływu. Klika u władzy wybiera się na
    zmianę i my nic nie mamy do powiedzenia.

  • 62. Data: 2013-08-05 18:10:17
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    Wiesz co powinni radni w gminach zrobić? Wymówić ustawę śmieciową jako
    zdzierstwo i działanie na szkodę obywateli. Tak powinni byli uczynić. Mogli
    powiedzieć, że nie będą respektować głupich ustaw. A co zrobili?> "Tylko
    wykonywali rozkazy".

  • 63. Data: 2013-08-05 18:20:58
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
    > "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Do śmieci szedł razem ze wszystkim do metalowego.
    > To mam do niesegregowanych wrzucić czy postawić obok ?

    no realnie rzecz biorąc łamałeś prawo już od dawna bo elektrozłomu a już
    szczgólnie odpadów zawierających niebezpieczne substancje (akumulator
    zawiera ołów, kwas itp) nie wolno wywalac do śmieci komunalnych. Powienienes
    to oddać do miejsca gdzie prowadzi sie zbiórkę takich odpadów.

    podobnie jak szkdliwej chemi sie nie wylewa do kanalizacji.

  • 64. Data: 2013-08-05 18:21:42
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
> [...]
    > pociągani do odpowiedzialności. Na nic nie mamy wpływu. Klika u
    > władzy wybiera się na zmianę i my nic nie mamy do powiedzenia.

    to jedź do swoich ukochanych Chin tam masz oazę wolności i praw
    obywatelskich.

  • 65. Data: 2013-08-05 18:23:53
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
    > "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Podłuchaj. Gmina nic nie konsultowała. Robili sobie co chcieli.
    > Zamiast nas bronić przed Warszawką i ich ustawami to nam jeszcze nasi
    > lokalni samorządowcy dokopali. Były spotkania ale tylko żeby się
    > odbyły i nic z nich nie wynikało. Trzymali stronę Warszawki, a nie
    > swoich ziomów, wyborców.

    ale to nie warszawa im kazała sortować śmieci na 8 frakcji, myć butelki i
    puszki odrywać metalowe elementy zdzierać naklejki rozdzielać opakowania po
    mleku na poszczególne warstwy.

    pomijając że gminy do sprawy zabrały sie jak już miały ostrze noża na szyii

  • 66. Data: 2013-08-05 18:26:05
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
> [...]
    > zdzierstwo i działanie na szkodę obywateli. Tak powinni byli uczynić.
    > Mogli powiedzieć, że nie będą respektować głupich ustaw. A co

    zabawne to czemu w mojej gminei jest taniej niż było przedtem?

    jakaś inna włądza z warszawy była czy po rpostu rozsądnie zaimplementowano
    tę ustawę nei robiąc burdelu.

    Cała wina za złe implementacje ustawy śmieciowej spada na gminy. Sami
    jesteście sobie winni gównianej realizacji.

  • 67. Data: 2013-08-05 18:32:57
    Temat: Re: Śmieci- dawno nie było;) [OFENSYWNA i OBRAŹLIWA WYPOWIEDŹ]
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maniek4 wrote:

    > Ja wiem, ze mozliwosci rozwiazania bedzie tyle ile glow w gminie,
    > tylko tej najprostszej jakos nikt nie dostrzega.

    > Ja tu nie oczekuje rad.
    > Napisalem nie pierwszy zreszta, ze plastiki stanowia problem i mam
    > nadzieje, ze to tylko poczatek dzialania tej dobrej, czy zlej, ale
    > obowiazujacej ustawy. W zwiazku z tym to co piszesz nizej o tym, ze
    > Tobie cos tam nie ma znaczenia, bo osob ktorym plastiki zawalaja konty
    > jest wiecej.

    widać też są idiotami...

    > Co do butelek - dzieciaki potrafia wypic dwie butelki dziennie czegos
    > tam w butelce plastikowej. Nie jest to dziwne kiedy dzieci jest
    > trojka, kazde podczas upalu powinno wypic wiecej niz wynikaloby to z
    > obietosci butelek. Do tego dochodza rodzice, tj. ja i zona
    > dokladajacy sie do tych dwoch butelek czegos tam co daje srednio
    > nieco ponad pol litra na leb dziennie. To jest 60 samych butelek na
    > miesiac. Gratuluje temu co 90-120 butelek (nie liczac innych
    > plastikow) upcha do wora po kartoflach.

    120 buletek pet po zgnieceniu mieści sie spokojnie do worka po kartoflach.

    no chyba, że jakiś debil chce je trzymać w całości, ale to nie wina ustawy
    czy PO tylko wrodzonej głupoty magazynującego.

    Wybacz ale cieżko inaczej odpisać.

  • 68. Data: 2013-08-05 20:44:29
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2013-08-05 18:02, kiki wrote:
> [...]
    > pociągani do odpowiedzialności. Na nic nie mamy wpływu. Klika u władzy
    > wybiera się na zmianę i my nic nie mamy do powiedzenia.

    Trzeba odróżnić dwie sprawy.

    Wybrańcy *sejmowi* mogą podczas kampanii wyborczej opowiadać dowolne
    fantasmagorie. I z chwilą złożenia ślubowania poselskiego automagicznie
    zamieniają się w święte krowy == można ich rozliczyć (hurtem) dopiero
    przy okazji następnych wyborów. A to IMHO istotnie jest zbyt długi
    horyzont czasowy.

    Jednakowoż w przypadku wybrańców *samorządowych* sytuacja jest zgoła
    inna. Jeśli z jakiegoś powodu wybrańcy samorządowi się nie sprawdzili to
    można ich wymienić w (prawie) dowolnej chwili (hint: referendum lokalne).

    Tylko komuś musi się chcieć nieco więcej, niż narzekać na tych
    niedobrych onych na pmb.

    Piotrek

  • 69. Data: 2013-08-05 20:51:07
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2013-08-05 17:59, kiki wrote:
> [...]
    > samorządowcy dokopali. Były spotkania ale tylko żeby się odbyły i nic z
    > nich nie wynikało. Trzymali stronę Warszawki, a nie swoich ziomów,

    Sorry Kiki, ale w DC to się sortuje do trzech worów ("flaszki",
    papier+plastik, "mokre") a nie do na przykład *ośmiu* jak to niektórzy
    IMHO "nawiedzeni" ustalili.

    Tak więc raczej narzekaj na to, że sobie wybraliście samorządowców IMHO
    "sprawnych inaczej". A nie na niedobrych onych z Warszafki.

    Piotrek

  • 70. Data: 2013-08-05 21:33:26
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info> wrote in message

    > Tylko komuś musi się chcieć nieco więcej, niż narzekać na tych niedobrych
    > onych na pmb.

    Gdyby z automatu odpowiadali karnie to by było inaczej. Bez znaczenia czy
    lokalny z gminy czy poseł czy prezysent, premier.
    Kiedyś do tego dojdzie, że za kłamstwa wyborcze będą szli siedzieć.