  • 81. Data: 2013-08-05 23:34:53
    Temat: Re: Śmieci- dawno nie było;) [OFENSYWNA i OBRAŹLIWA WYPOWIEDŹ]
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    news:ktp278$i7e$1@news.task.gda.pl...

    > jak czytam ten wątek to mam wrażenie że polske zamieszkują osoby
    > upośledzone umysłowo...

    Ja uważam, że śmieci powinny być odbierane po staremu.
    Nikomu nie jest potrzebne utrudnianie życia.

  • 82. Data: 2013-08-06 00:33:30
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-08-05 18:32, Marek Dyjor pisze:

    > widać też są idiotami...

    Wez Ty sie zastanow nad jezykiem jakiego uzywasz, bo cos mi sie zdaje,
    ze upal Ci nie sluzy.

    > 120 buletek pet po zgnieceniu mieści sie spokojnie do worka po kartoflach.

    Jasne. W Krakowie maja worki jak kosdiol mariacki.

    > no chyba, że jakiś debil chce je trzymać w całości, ale to nie wina
    > ustawy czy PO tylko wrodzonej głupoty magazynującego.
    >
    > Wybacz ale cieżko inaczej odpisać.

    Zima zwoje Ci sie mniej przegrzewaja.

    TK

  • 83. Data: 2013-08-06 07:57:46
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
    > "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Ja uważam, że śmieci powinny być odbierane po staremu.
    > Nikomu nie jest potrzebne utrudnianie życia.

    no to możesz przecież wybrać stary system, ładujesz wszystko do jednego
    pojemnika...

    w każdym normalnym kraju nie dawano by takiej opcji, a nasze prawo
    uszanowało takich jak ty którym sie nie chce wstępnie rozdzielić śmieci.

  • 84. Data: 2013-08-06 07:58:44
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maniek4 wrote:

    > Wez Ty sie zastanow nad jezykiem jakiego uzywasz, bo cos mi sie zdaje,
    > ze upal Ci nie sluzy.

    > Jasne. W Krakowie maja worki jak kosdiol mariacki.

    naprawdę nie wsadzisz 120 zgniecionych petów do jednego wora?

  • 85. Data: 2013-08-06 08:31:09
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    > naprawdę nie wsadzisz 120 zgniecionych petów do jednego wora?

    Wsadzisz. Tylko muszą być wygaszone, żeby worek się nie przepalił. :)
    Co do PET-ów to zastanawia mnie dlaczego nie może być w Polsce tak jak u
    Niemców tzn. butelki produkuje się o grubszej ściance i są zwrotne za
    odpłatą, tak jak kiedyś u nas było z butelkami ze szkła.
    Są automaty przyjmujące puste butelki plastikowe, które wypłacają kasę.
    U nas zaś k.... nic się nie opłaca, nawet zbierać butelek szklanych, bo
    ciężko to gdziekolwiek oddać.
    W wielu sklepach można zwrócić butelki szklane po okazaniu paragonu, że
    się w tym sklepie kupowało, a w niektórych w ogóle nie chcą przyjmować.
    Istna paranoja. Później się dziwić, że Polacy mają w d... ekologię, bo
    nie ma prostych mechanizmów finansowych, które powodowałyby, że to
    gniecenie butelek i upychanie do targających się worków będzie miało
    sens. Po prostu tylko wkur...
    Jeszcze osoba dorosła jakoś sobie poradzi ze zgnieceniem butelki i
    zakręceniem nakrętki, ale jak tu wychowywać dzieci, które po prostu nie
    mają aż tyle siły w dłoniach aby zgnieść butelkę i najzwyczajniej w
    świecie nie są w stanie tego zrobić.
    Poza tym jest jeszcze akcja zbierania plastikowych nakrętek na szczytne
    cele, do której przyłączyło się wielu Polaków, zwłaszcza dzieci. Czym
    zatem zakręcać te butelki po zgnieceniu, aby się nie prostowały?
    Uważam, że cała ta nasza reforma jest o kant d...

  • 86. Data: 2013-08-06 09:28:54
    Temat: Re: Śmieci- dawno nie było;)
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > A ja mam inne wrazenie. Kiedys pisywal tu Werbinski co to na akcjach po
    > kilkasetek dziennie zarabial podobno. Tak tez mu wychodzilo, ze za
    > wszystko placil inaczej niz wszyscy. W Twoim przypadku zastanawiajace jest
    > to, ze w innym watku 10zl za wentylacje miesiecznie u Ciebie generuje
    > ponad 10% kosztow energii. Znam osobiscie chyba tylko jedna osobe, ktora
    > mowi, ze placi mniej niz 100zl/mies. za prad i reszta zastanawia sie jak
    > to robi.

    Zaczynając od najprostszego - nie mam telewizora :-) a co za tym idzie nie
    mam też dekoderów, DVD, wzmacniacza i innych urządzeń które pracują non stop
    w trybie stand-by.

    Nie, to nie było celowe działanie samo tak wyszło - po prostu któregoś dnia
    stwierdziliśmy, że i tak go nie używamy. DVD i wzmacniacz po którejś
    przeprowadzce nie zostały nawet nigdy podpięte bo nie mieliśmy takiej
    potrzeby. Filmy wolimy oglądać albo na komputerze albo w kinie.

    > Co do butelek - dzieciaki potrafia wypic dwie butelki dziennie czegos tam
    > w butelce plastikowej. Nie jest to dziwne kiedy dzieci jest trojka,

    Nie musisz mi tego opowiadać też mam dzieci i co tydzień muszę przywozić
    kilka zgrzewek wody i soków, ale tak jak pisałem zbierałem je już wcześniej
    i nie miałem z tym problemu teraz jest o tyle łatwiej że już nie musze ich
    samemu wywozić tylko pełne worki ktoś ode mnie odbiera.

> [...]
    > dwoch butelek czegos tam co daje srednio nieco ponad pol litra na leb
    > dziennie. To jest 60 samych butelek na miesiac.

    Mam więcej. 60 butelek to raptem 10 zgrzewek, a ja co tydzień kupuję trzy
    zgrzewki samej wody a jeszcze dochodzą soki.

    > Gratuluje temu co 90-120 butelek (nie liczac innych plastikow) upcha do
    > wora po kartoflach.

    Przyjmuję gratulacje, choć ich nie rozumiem.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 87. Data: 2013-08-06 10:10:26
    Od: <m...@g...com>

    ps.com...
    >Częstotliwość odbioru powinna być odwrotna- segregowane co dwa tygodnie,
    >niesegregowalne co miesiąc. Przynajmniej u mnie tak by pasowało bo butelek
    >plastykowych, szklanych, puszek itp to u mnie wychodzi objętościowo więcej
    >jak niesegregowalnych
    odpadów.

    Też tak uważam

  • 88. Data: 2013-08-06 10:14:10
    Od: <m...@g...com>

    > a co robiłes jak gmina konsultowała zasady zbiórki śmieci?

    Konsultacja była, owszem, w jakiejś firmie z Torunia, za którą
    zapłaciliśmy wspólnie kilkadziesiąt tysięcy zł po czym nam tylko
    obwieszczono jak będzie i nikt nic do gadania nie ma.

  • 89. Data: 2013-08-06 10:27:20
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    uzytkownik wrote:

> [...]
    > dzieci. Czym zatem zakręcać te butelki po zgnieceniu, aby się nie
    > prostowały? Uważam, że cała ta nasza reforma jest o kant d...

    nic sie nie da... wszytsko jest źle... zły rząd, żydzi cykliści, ruscy i
    masoni... poprostu polactwo...

  • 90. Data: 2013-08-06 10:28:52
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ergie wrote:
> [...]
    > trzy zgrzewki samej wody a jeszcze dochodzą soki.

    > Przyjmuję gratulacje, choć ich nie rozumiem.

    nie masz problemu z butelkami? pewnie nie jesteś prawdziwym polakiem tylko
    z opcji niemieckiej albo żydowskiej ;-)

    Prawdziwemu polakowi wszystko przeszkadza.