  • 1. Data: 2009-11-15 22:23:39
    Temat: Smog.
    Od: XL <i...@g...pl>

    Jadąc dziś po południu na Śląsk i z powrotem wieczorem, na całej tej
    trasie, w niemal całkowitym braku widoczności z powodu smogu - cuchnącej
    zawiesiny dymu i mgły - stwierdziłam, że węgiel to jednak nie jest
    bogactwo, jesli się go nie umie nalezycie wykorzystać trując niespalonymi
    resztkami... A przeciez tak łatwo można zlikwidowac ten problem przez
    dopłaty do pieców spalających bardziej efektywnie...
    --

    Ikselka.

  • 2. Data: 2009-11-16 00:29:04
    Temat: Re: Smog.
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 15 Nov 2009 23:23:39 +0100, XL napisał(a):

> [...]
    > resztkami... A przeciez tak łatwo można zlikwidowac ten problem przez
    > dopłaty do pieców spalających bardziej efektywnie...

    A tymczasem fundusze unijne przeznaczone na instalacje proekologiczne idą
    do kieszeni krewnych i znajomych Królika za nieudaczne projekty z załozenia
    przeznaczone do kosza oraz na kursokonferencje i pseudoszkolenia...
    --

    Ikselka.

  • 3. Data: 2009-11-16 11:31:40
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

> [...]
    > załozenia
    > przeznaczone do kosza oraz na kursokonferencje i pseudoszkolenia...

    Nie generalizuj.
    Trzeba było odwiedzić skrybę by się przekonać, że powietrze na Śląsku też
    jest OK.

    Pozdrawiam prostująco
    skryba

  • 4. Data: 2009-11-16 14:39:07
    Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@p...pl>

    XL pisze:

    > A tymczasem fundusze unijne przeznaczone na instalacje proekologiczne idą
    > do kieszeni krewnych i znajomych Królika za nieudaczne projekty z załozenia
    > przeznaczone do kosza oraz na kursokonferencje i pseudoszkolenia...

    Marnujesz się na tych grupach dyskusyjnych. Startuj w wyborach, znasz
    się na wszystkim, uzdrowisz nasz kraj.

  • 5. Data: 2009-11-16 18:32:45
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 16 Nov 2009 12:31:40 +0100, skryba ogorodowy napisał(a):

    > Nie generalizuj.
    > Trzeba było odwiedzić skrybę by się przekonać, że powietrze na Śląsku też
    > jest OK.

    Chyba Cieszyńskim...
    --

    Ikselka.

  • 6. Data: 2009-11-16 18:33:16
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 16 Nov 2009 15:39:07 +0100, Katarzyna Tkaczyk napisał(a):

    > Marnujesz się na tych grupach dyskusyjnych. Startuj w wyborach, znasz
    > się na wszystkim, uzdrowisz nasz kraj.

    Każdy ma swojego pchacza - a kto pcha Ciebie?
    :-/
    --

    Ikselka.

  • 7. Data: 2009-11-16 18:48:53
    Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@p...pl>

    XL pisze:

    > Każdy ma swojego pchacza - a kto pcha Ciebie?
    > :-/

    Józek, Rysiek, Maciek i Robert.

  • 8. Data: 2009-11-16 18:54:55
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 16 Nov 2009 19:48:53 +0100, Katarzyna Tkaczyk napisał(a):

    > Józek, Rysiek, Maciek i Robert.

    No to masz więcej, startuj - dla mnie jedna Krysia to za mało...
    --

    Ikselka.

  • 9. Data: 2009-11-16 18:55:28
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 16 Nov 2009 19:54:55 +0100, XL napisał(a):

    > No to masz więcej, startuj - dla mnie jedna Krysia to za mało...

    Uuuupssss.... Kasia.
    --

    Ikselka.

  • 10. Data: 2009-11-16 19:04:13
    Od: JerzyN <0...@m...pl>

    Katarzyna Tkaczyk pisze:
    [..]
    > Marnujesz się na tych grupach dyskusyjnych. Startuj w wyborach, znasz
    > się na wszystkim, uzdrowisz nasz kraj.

    Jak to powiedział ostatnio Kuba Wojewódzki o jednej z uczestniczek w Mam
    Talent:
    "Dobrze wygląda(sz), jak PO w telewizji tylko niewiele z tego wynika."
    Przemyśl Kasiu jeszcze raz swoją propozycję.
    --
    pozdr. Jerzy