  • 11. Data: 2009-11-16 19:10:15
    Temat: Re: Smog.
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 16 Nov 2009 20:04:13 +0100, JerzyN napisał(a):

    > Katarzyna Tkaczyk pisze:
    > [..]
    >
    > Jak to powiedział ostatnio Kuba Wojewódzki o jednej z uczestniczek w Mam
    > Talent:
    > "Dobrze wygląda(sz), jak PO w telewizji tylko niewiele z tego wynika."
    > Przemyśl Kasiu jeszcze raz swoją propozycję.

    Skad ty wiesz, jak Kasia wygląda? I czemu ją obrażasz porównywaniem do PO?
    :->
    --

    Ikselka.

  • 12. Data: 2009-11-16 19:24:26
    Od: JerzyN <0...@m...pl>

    XL pisze:

    > Skad ty wiesz, jak Kasia wygląda? I czemu ją obrażasz porównywaniem do PO?
    > :->

    :-)
    I co Kasiu?
    Nadal będziesz to to namawiać?
    --
    pozdr. Jerzy

  • 13. Data: 2009-11-16 19:27:39
    Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@p...pl>

    JerzyN pisze:

> [...]
    > "Dobrze wygląda(sz), jak PO w telewizji tylko niewiele z tego wynika."
    > Przemyśl Kasiu jeszcze raz swoją propozycję.

    Moim zdaniem się nadaje, zna się na ochronie środowiska, ogrodach,
    kosmetyce i diabli wiedzą na czym jeszcze, bo podczytuję trzy grupy na
    krzyż, pewnie gdzieś tam jeszcze się produkuje...jak zacznie doradzać
    posłom i posłankom to same Afrodyty i Apolla będą nam urzędować, ukwieci
    Sejm, zniknie smog, unijne dotacje trafią tam gdzie mają trafić, wykryje
    kilka nowych afer, bo z tego co wyżej napisała wie kto, gdzie i kiedy
    zakosił kasę...
    A i grupy będą strawniejsze, zawsze to jednego trolla mniej... Daj
    dziewczynie szanse, siedzi bidula od rana do nocy przed kompem nie ma co
    robić, no marnuje się zwyczajnie...żal mi jej.

  • 14. Data: 2009-11-16 19:40:22
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 16 Nov 2009 20:27:39 +0100, Katarzyna Tkaczyk napisał(a):

    > Moim zdaniem się nadaje, zna się na ochronie środowiska, ogrodach,
    > kosmetyce i diabli wiedzą na czym jeszcze,

    Na wszystkim. Mądrej głowie...

    > bo podczytuję trzy grupy na
    > krzyż, pewnie gdzieś tam jeszcze się produkuje...

    Nie tylko w grupach - wystarczy netu dla wszystkich.

> [...]
    > zakosił kasę...
    > A i grupy będą strawniejsze, zawsze to jednego trolla mniej...

    Rezygnujesz?

    > Daj
    > dziewczynie szanse, siedzi bidula od rana do nocy przed kompem nie ma co
    > robić, no marnuje się zwyczajnie...żal mi jej.

    Ano nie mam co robić z czasem wolnym, jak widzisz. Takie mam pieskie życie
    :-)

    --

    Ikselka.

  • 15. Data: 2009-11-16 20:43:32
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 16 Nov 2009 20:24:26 +0100, JerzyN napisał(a):

    > :-)
    > I co Kasiu?
    > Nadal będziesz to to namawiać?

    Myślę, że kiedy się znów spotkamy, będziemy sobie mogli wyjaśnić face to
    face wszelkie twoje wątpliwości na temat mojej osobowości.
    --

    Ikselka.

  • 16. Data: 2009-11-16 20:56:48
    Od: JerzyN <0...@m...pl>

    XL pisze:

    > Myślę, że kiedy się znów spotkamy, będziemy sobie mogli wyjaśnić face to
    > face wszelkie twoje wątpliwości na temat mojej osobowości.

    "Niejeden nie pojmie na własnym pogrzebie, że kąsał innych - a zjadł sam
    siebie."
    Jan Sztaudynger

    --
    pozdr. Jerzy

  • 17. Data: 2009-11-16 21:04:25
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 16 Nov 2009 21:56:48 +0100, JerzyN napisał(a):

    > "Niejeden nie pojmie na własnym pogrzebie, że kąsał innych - a zjadł sam
    > siebie."
    > Jan Sztaudynger

    No właśnie - myślę, że pojmiesz.
    --

    Ikselka.

  • 18. Data: 2009-11-16 23:43:45
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-11-15 23:23:39 +0100, XL <i...@g...pl> said:

    > Jadąc dziś po południu na Śląsk i z powrotem wieczorem, na całej tej
    > trasie, w niemal całkowitym braku widoczności z powodu smogu - cuchnącej
    > zawiesiny dymu i mgły - stwierdziłam, że węgiel to jednak nie jest
    > bogactwo, jesli się go nie umie nalezycie wykorzystać trując niespalonymi
    > resztkami... A przeciez tak łatwo można zlikwidowac ten problem przez
    > dopłaty do pieców spalających bardziej efektywnie...

    A smog EM też się liczy? Jeśli tak, to jest nie tylko na Śląsku. I coby
    tu z nim zrobić... hmmm...

    --
    DJ

  • 19. Data: 2009-11-17 00:47:09
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 17 Nov 2009 00:43:45 +0100, DJ napisał(a):

    > A smog EM też się liczy? Jeśli tak, to jest nie tylko na Śląsku. I coby
    > tu z nim zrobić... hmmm...

    Co to jest EM?
    --

    Ikselka.

  • 20. Data: 2009-11-17 03:46:10
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "XL" <i...@g...pl> wrote in message

    > Co to jest EM?
    > --
    >
    > Ikselka.

    Promieniowanie elektromagnetyczne od prawie 0 Hz do GHz, pochodzenie
    różne: naturalne - kosmos, burze, inne zjawiska, oraz sztuczne - przemysł,
    stacje radiowe i telewizyjne oraz inne źródła, łącznie z siecią n.n
    zasilającą mieszkania czy telefonią radiową.