  • 51. Data: 2009-11-18 11:37:52
    Temat: Re: Smog.
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 18 Nov 2009 12:08:17 +0100, Ap3k napisał(a):

    > W ktorym miejscu obrzucilem kogos epitetem?

    Matkubosku, to Ty, Mirzanku?
    ;-PPP
    --

    Ikselka.

  • 52. Data: 2009-11-18 11:42:46
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 18 Nov 2009 07:05:45 +0100, skryba ogorodowy napisał(a):

    > U mnie go nie było, a wstaję jako ranny ptaszek o 4,30.
    > Zauważyłbym na pewno.

    Myślę, że nie - taki smog powstaje z dymu węglowego i osadzających się na
    nim cząsteczek mgły, a najbardziej w porze, kiedy ludzie rozpalają w
    piecach w rejonie Śląska (mają tam łatwy dostep do taniego, podlego węgla),
    czyli od popołudnia do nocy i wtedy zadyma jest na całego. Rano jakoś
    mniej, bo wygasa w piecach.

    > Pozdrawiam obserwacyjnie
    > skryba

    Widocznie powstawał wzdłuż dużych tras komunikacyjnych, gdzie także jest
    najwięcej posesji - mijając kolejne miejscowości miałam wrażenie, że jade
    przez zadymione mgielne pustkowia, bo nic nie było widać - smrodliwy dym z
    niespalonego węgla i mgła, pomieszane ze sobą.
    --

    Ikselka.

  • 53. Data: 2009-11-18 11:47:12
    Od: Ap3k <...@...pl>

    On Wed, 18 Nov 2009 12:37:52 +0100
    XL <i...@g...pl> wrote:

    > Matkubosku, to Ty, Mirzanku?
    > ;-PPP

    nie :-)

    --
    PRecz

  • 54. Data: 2009-11-18 12:26:03
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    > Matkubosku, to Ty, Mirzanku?

    Mnie można obrzucać.Nazywać jak tylko komuś do pały strzeli.Byle nie
    Czarna Dupa,jak mawiano w przedszkolu.
    Pozdrawiam.Mirzan

  • 55. Data: 2009-11-18 18:31:59
    Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@p...pl>

    Barbara Miącz pisze:

    > to może netykietę poczytaj

    Nie muszę, zareagowałam w swoim stylu, chamska odzywka bez owijania w
    bawełnę (moja, niezgodna z netykietą ....i co mi zrobisz?) kontra
    zawoalowana chamska odzywka(twoja tolerowana przez większość)
    Jeśli jesteś zgrabna jak sarenka to się ciesz, nie wszyscy mają to
    szczęście ... i poczytaj sobie o otyłości wtórnej wtedy pojmiesz, że
    otyłość nie zawsze wynika z obżarstwa. Tak na marginesie, ludzie otyli
    często jedzą bardzo mało i tyją i nie do końca jeszcze wiadomo co jak i
    dlaczego.

  • 56. Data: 2009-11-18 20:41:04
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 18 Nov 2009 13:26:03 +0100, mirzan napisał(a):

    > Mnie można obrzucać.Nazywać jak tylko komuś do pały strzeli.Byle nie
    > Czarna Dupa,jak mawiano w przedszkolu.
    > Pozdrawiam.Mirzan

    Słucham?
    --

    Ikselka.

  • 57. Data: 2009-11-20 06:47:17
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

    > Mnie można obrzucać.Nazywać jak tylko komuś do pały strzeli.Byle nie
    > Czarna Dupa,jak mawiano w przedszkolu.

    I w górnictwie.
    :-))

    Pozdrawiam pogodnie
    skryba

  • 58. Data: 2009-11-21 19:03:59
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 20 Nov 2009 07:47:17 +0100, skryba ogorodowy napisał(a):

    > Użytkownik "mirzan" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

    > I w górnictwie.
    > :-))
    >
    > Pozdrawiam pogodnie