  • 11. Data: 2011-05-07 05:58:25
    Temat: Re: Śnieg
    Od: "marcan" <m...@o...pl>

    "Krycha": A ja nie pamiętam, od 1990 r, aby była taka temperatura w maju.
    > Pomarzły pędy winorośli, aktinidii, winobluszcz pięcioklapowy, orzech
    > włoski,
    > a nawet kwiaty azali.
    > Serce boli jak patrzę co ta pogoda robi na mojej działce :-(

    U mnie zmarzły małe dęby. Każdy z nich ma 50-100 cm i rosły sobie od ok. 5
    lat. Całe liście uschły. Przeżyją? Jakos pomóc?
    Pozdrawiam
    marcan

  • 12. Data: 2011-05-07 09:07:50
    Od: Hanka <c...@g...com>

    On 4 Maj, 08:53, "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> wrote:
    > Pamietam identycznę sytuację 1.05.1971 wręcz zaspy na drogach
    > 7.05.1974 sypało ostro oraz początek maja 2004.
    > Pozdrawiam wspominkowo

    Skrybo, a dopowiedz prosze, jesli masz w tym
    temacie jakies wspomnienia:
    Czy przemarzniety orzech wloski daje jakies
    nadzieje na owoce?
    Tylko niektore kwiatostany pospadaly... moze
    jednak bedzie cos z tego?

    Pozdrawiam.
    Hanka

  • 13. Data: 2011-05-07 18:49:59
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 7 May 2011 07:58:25 +0200, marcan napisał(a):

    > "Krycha": A ja nie pamiętam, od 1990 r, aby była taka temperatura w maju.
    >
    > U mnie zmarzły małe dęby. Każdy z nich ma 50-100 cm i rosły sobie od ok. 5
    > lat. Całe liście uschły. Przeżyją? Jakos pomóc?

    Dęby (jak inne liściaste) powinny wypuścić liście z pączków uśpionych.
    --
    XL
    człowieka." Roberto de Mattei

  • 14. Data: 2011-05-07 22:44:29
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    Czy przemarzniety orzech wloski daje jakies
    nadzieje na owoce?
    Tylko niektore kwiatostany pospadaly... moze
    jednak bedzie cos z tego?

    Bez paniki. Po odmówieniu zdrowaśki pozbiera się.
    Bez zdrowaśki też się pozbiera. Taki to ateista.
    Pozdrawiam pogodnie
    skryba

  • 15. Data: 2011-05-08 03:50:28
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    W dniu 2011-05-07 20:49, Ikselka pisze:

    > Dęby (jak inne liściaste) powinny wypuścić liście z pączków uśpionych.
    :)
    dęby tak ale inne liściaste niekoniecznie
    :(
    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal
    www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12262
    sklep: http://trawki.pl/

  • 16. Data: 2011-05-08 11:43:52
    Od: Hanka <c...@g...com>

    On 8 Maj, 00:44, "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> wrote:
    > Użytkownik "Hanka" <c...@g...com>
    > Bez paniki. Po odmówieniu zdrowaśki pozbiera się.
    > Bez zdrowaśki też się pozbiera. Taki to ateista.

    Dzieki za pogodne slowa.
    Pozostaje wiec w nadziei na coroczne nalewki
    i torty orzechowe ;)

    Hanka
    wielbicielka w/w

  • 17. Data: 2011-05-08 14:27:08
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    z.googlegroups.com...
> [...]
    > Bez zdrowaśki też się pozbiera. Taki to ateista.

    Dzieki za pogodne slowa.
    Pozostaje wiec w nadziei na coroczne nalewki

    Pozostaje mi czekać na łyczek kąsek tych mniamuśności.
    ;-)
    Pozdrawiam apetycznie
    skryba

  • 18. Data: 2011-05-11 05:00:47
    Od: "marcan" <m...@o...pl>

    "Ikselka" napisał
    > Dęby (jak inne liściaste) powinny wypuścić liście z pączków uśpionych.
    Liście już wypuściły i one właśnie uschły. Wszystkie. We wszystkich dębach.
    Dąbkach ;-)

  • 19. Data: 2011-05-11 08:41:32
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "marcan" <m...@o...pl> writes:

    > "Ikselka" napisał
    > Liście już wypuściły i one właśnie uschły. Wszystkie. We wszystkich dębach.
    > Dąbkach ;-)

    Ale nie wypuściły z pączków uśpionych tylko ze "zwykłych". Pączki
    uśpione to są takie zapasowe.

    MJ

  • 20. Data: 2011-05-11 14:43:15
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 11 May 2011 10:41:32 +0200, Michal Jankowski napisał(a):

    > Ale nie wypuściły z pączków uśpionych tylko ze "zwykłych". Pączki
    > uśpione to są takie zapasowe.
    >
    > MJ

    Otóż to :-)