  • 151. Data: 2010-06-23 06:14:33
    Temat: Re: Solary i op?acalno??. Obliczenie.
    Od: "quent" <quent75 maupa gmail skasuj com>

    > No jak ma sie nie zgadzac skoro to dokladnie policzalna i dawno
    > usystematyzowana sprawa?

    Bo nie w tym sęk! :-(
    Bylo juz o tym...

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 152. Data: 2010-06-23 06:51:22
    Temat: Re: Solary i opłacalność. Obliczenie.
    Od: "quent" <quent75 maupa gmail skasuj com>

    > Podalem Ci przyklad kosztow leczenia zawalow serca i nowotworow. Jak
    > wolnorynkowo bys go rozwiazal, zakladajac, ze chory nie jest nadzwyczaj
    > bogaty i nie jest nadzwyczaj stary?

    Sorry za link do YT zamiast do "Warto rozmawiac" ale jak sie zmusisz to
    posluchaj tak od 7 minuty i10 sek.
    http://www.youtube.com/watch?v=bd45BN5YWx8

    Pozdr.

  • 153. Data: 2010-06-23 06:57:36
    Od: "quent" <quent75 maupa gmail skasuj com>

    Oczywiscie film 2/2 tez o tym traktuje.

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 154. Data: 2010-06-23 08:59:10
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    Użytkownik "quent" <quent75 maupa gmail skasuj com> napisał w wiadomości

    > Dyskusja toczy sie normalnie jak do tej pory a ty nagle zaczynasz pisac
    > jak ktos komu brakuje argumentow. Poza tym to co mowi Korwin wynika w
    > wiekszosci z tego co napisali Bastiat i jemu podobni bo jego wiedza
    > pochodzi m.in. z takich lektur.

    Jakie on lektury czyta, ze nie wie iz rezerwa walutowa sluzy min. do
    wpywania na kurs walutowy? Powiedz mi w jakich to lekturach pisza, ze za cos
    takiego do trybunalu stanu pociaga sie premiera rzadu? Nie mi brakuje
    argumentow tylko Ty piszesz cos o czerwonych i lewych twierdzac tylko, ze
    banki sa lewe i deficyt jest lewy. Do czego mam sie odnosic?

    > Pisalem Ci juz ze JKM nie jest moim idolem.

    Zdaje sie pierwszy go zacytowales.

    > Dyskusja jest glownie o tym co jest w tym wszystkim lewe a co prawe. Co
    > ogranicza wolnosc a co jej sprzyja.

    Tego nie npisales tylko magiczny wolny rynek.

    > Dzisiejszy system bankowy obciaza przyszle pokolenia co jest lewe na
    > maxa - nie zgadzasz sie z tym?

    Nie zgadzam sie z tym, ze system bankowy.

    > Nie zalamuj mnie. Takimi argumentami mozesz sobie wytapetowac sciane w
    > salonie - goscie beda pod wrazeniem ;-)

    Widocznie nie zrozumiales.

    > Poza tym uczyles sie widocznie w czerwonej szkole skoro pasuje Ci lewy
    > system bankowy i poieniadze wydmuszki generowane z kapelusza

    Wlasnie wykazales minimum zrozumienia.

    EOT

    Pozdro.. TK

  • 155. Data: 2010-06-23 09:00:21
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    > Bo nie w tym sęk! :-(
    > Bylo juz o tym...

    Przedstaw schemat a odniose sie do tego co dziwne, tajemnicze i zle.

    Pozdro.. TK

  • 156. Data: 2010-06-23 09:03:40
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    Użytkownik ""Dariusz K. Ładziak"" <d...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:4c218533$0$19171

    >Nie znasz Kuczyńskiego ale o emisji pieniądza dyskutujesz. A o niejakim
    >Mikołaju Koperniku to słyszałeś?

    Nie znam Kuczynskiego ale znam Fridmana ten tez cos o pieniadzu pisywal,
    dostal nawet Nobla za monetaryzm. Ale co ja Ci tam bede...

    Pozdro.. TK

  • 157. Data: 2010-06-23 09:22:51
    Od: "quent" <quent75 maupa gmail skasuj com>

    > Jakie on lektury czyta, ze nie wie iz rezerwa walutowa sluzy min. do
    > wpywania na kurs walutowy?

    Na tak postawione pytanie nie dostaniesz odpowiedzi.
    Po pierwsze jest kompletnie nielogiczne a poza tym niestosowne bo jest w
    stylu "Czy w Panskich głupich poglądach jest miejsce na.... ?" - nie widzisz
    tego?

    Zaproponowales EOT - dla mnie to ulga w sumie bo nie sposob prowadzic z Toba
    normalna dyskutuje. Do niczego nie mozna dojsc bo albo wypowiadasz się w
    powyzszym stylu, stawiajac sie ponad albo wyciagasz kilkanascie spraw na
    raz, na temat ktorych mozna dyskutowac osobno przez wiele godzin.

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 158. Data: 2010-06-23 16:13:00
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

> [...]
    > Po pierwsze jest kompletnie nielogiczne a poza tym niestosowne bo jest w
    > stylu "Czy w Panskich głupich poglądach jest miejsce na.... ?" - nie

    Widzisz, bo to wynika z ignorancji piszacego artykul o sprzedazy czesci
    rezerw. Po pierwsze rezerwy min. od tego sa i zabierajac glos w temacie
    nalezalo by o tym wiedziec. Po drugie kloci sie to troche z argumentacja
    obrony niezaleznosci NBP przed wprowadzeniem Euro. Stad moje pytanie, jakie
    lektury branzowe trzeba czytac zeby o tym nie wiedziec?

> [...]
    > się w powyzszym stylu, stawiajac sie ponad albo wyciagasz kilkanascie
    > spraw na raz, na temat ktorych mozna dyskutowac osobno przez wiele godzin.

    No coz, nie mialem zamiaru wypowiadac sie tutaj ponad a probowalem raczej
    przyblizyc nieco teorii by pokazac, ze pewne rzeczy nie sa czyms dziwnym,
    zlym czy tajemniczym. Wystarczy poznac nieco zagadnienie a sprawy wygladaja
    troche inaczej. Moze nie idealnie, ale nie tak strasznie. A ze to sprawy jak
    zauwazyles bardzo szerokie to juz nie moja wina. To Ty nazywasz wszystko
    czerwonym a wszystko to nie jeden problem do dyskusji.

    Pozdro.. TK

  • 159. Data: 2010-06-23 16:20:27
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    > Sorry za link do YT zamiast do "Warto rozmawiac" ale jak sie zmusisz to
    > posluchaj tak od 7 minuty i10 sek.
    > http://www.youtube.com/watch?v=bd45BN5YWx8

    Poslucham, ale nie teraz bo nie mam czasu. Powiedz mi tylko za wczasu czy
    jest cos o jak sie domyslam granicznej kwocie wyplacanej polisy na leczenie?
    Bo jak nie ma to chyba jednak nie warto sluchac. Leczyc nas beda do pewnej
    wysokosci, pozniej pod plot, czy jest cos o rozwiazaniu drogich terapii
    przekraczajacych wartosc ubezpieczenia? Sorry to nie jest ignorancja a brak
    czasu.

    Pozdro.. TK

  • 160. Data: 2010-07-27 11:51:56
    Od: AL <a...@s...tam>

    Jan Werbiński pisze:
    > Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w
    > wiadomości news:4c1b1dfd$0$17105$65785112@news.neostrada.pl...
    >
    > Moje niewydane na solary 10 tysi pracuje. Zapracowało na emisji PZU na
    > ciepłą wodę na 2 lata, a teraz zobaczymy ile ciepłej wody zarobi na
    > Tauronie.
    >
    > Kupujcie solary. ;-)

    A na Tauronie mozesz stracic ....
    (co widac po obecnym kursie)