  • 21. Data: 2015-02-05 21:08:54
    Temat: Re: Sortowanie śmieci - ile frakcji to minimum?
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 5 lutego 2015 21:00:31 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:

    > Sam się śmiejesz. Wiadomo, że dostęp mają urzędnicy i każdy, kto ich
    > podkupi albo odpowiednio poprosi.

    Tak samo jest w przypadku abonamentu na telefon, dostepu do bazy policyjnej,
    dostepu do danych w bankach etc. Niemniej nie ma w tym juz nic nielegalnego
    (samo GIODO tak twierdzi - podwazasz ich ? :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 22. Data: 2015-02-05 22:34:54
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-02-05 o 21:08, Adam pisze:

    > Tak samo jest w przypadku abonamentu na telefon, dostepu do bazy policyjnej,
    > dostepu do danych w bankach etc. Niemniej nie ma w tym juz nic nielegalnego
    > (samo GIODO tak twierdzi - podwazasz ich ? :-)

    To operator komórkowy nakleja moje dane na każdy worek ze śmieciami?

    --
    MN

  • 23. Data: 2015-02-05 23:50:29
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 5 lutego 2015 22:34:53 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:

    > To operator komórkowy nakleja moje dane na każdy worek ze śmieciami?

    Odniosles sie do fragmentu w ktorym pisze o pozostawieniu wylacznie kodu
    kreskowego (bez adresu) z ktorego *nie da sie* odkodowac zadnych danych
    przez przecietnego kowalskiego :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 24. Data: 2015-02-06 09:11:14
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-02-05 o 23:50, Adam pisze:

    > Odniosles sie do fragmentu w ktorym pisze o pozostawieniu wylacznie kodu
    > kreskowego (bez adresu) z ktorego *nie da sie* odkodowac zadnych danych
    > przez przecietnego kowalskiego :)

    To nie przeciętny Kowalski kradnie dane osobowe i namierza nielegalnie
    informacje o ludziach.

    Gdy dopadniesz czyjś rachunek z danymi na śmietniku - masz jednorazową
    informację o tym człowieku. Gdy dopadniesz dekoder kodów paskowych (np.
    od usłużnego urzędnika) - masz dostęp do nieograniczonych danych
    wszystkich ludzi w gminie.

    --
    MN

  • 25. Data: 2015-02-06 10:34:54
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 6 lutego 2015 09:11:36 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:

> [...]
    > informację o tym człowieku. Gdy dopadniesz dekoder kodów paskowych (np.
    > od usłużnego urzędnika) - masz dostęp do nieograniczonych danych

    Dekoder odkoduje Ci: 2348928189. I co z tym zrobisz? :-) Musisz jeszcze miec
    dostep do bazy ktory identyfikuje ten numer z konkretnym Kowalskim. I dostep
    do tej bazy danych jest chroniony (maja do niego dostep tylko administratorzy
    danych lub firmy/osoby ktore podpisaly z wlascicielem danych umowe powierzenia
    przetwarzania danych). Wszystko legalnie wedlug GIODO. Szukasz dziury w calym
    - wiadomo ze wszedzie moze zdarzyc sie jakis wyciek ale to jest karane
    tak jak zwykla kradziez. Kazda baze danych musisz zglosic do GIODO i kazda
    taka baza musi miec odpowiednie zabezpieczenia przed dostepem osob
    niepowolanych.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 26. Data: 2015-02-06 10:45:00
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-02-06 o 10:34, Adam pisze:

    > Dekoder odkoduje Ci: 2348928189. I co z tym zrobisz? :-) Musisz jeszcze miec
    > dostep do bazy ktory identyfikuje ten numer z konkretnym Kowalskim.

    Skoro tak to się wycofuję.
    Założyłem, że kod to zaszyfrowany adres a nie numer ewidencyjny. Zawsze
    o jeden stopień trudniej.

    --
    MN

  • 27. Data: 2015-02-06 12:16:08
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu piątek, 6 lutego 2015 10:44:58 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:

    > Skoro tak to się wycofuję.
    > Założyłem, że kod to zaszyfrowany adres a nie numer ewidencyjny. Zawsze
    > o jeden stopień trudniej.

    Albo z drugiej strony - o jeden stopień łatwiej. Chcę ustalić czy warto Cię okraść
    (albo inne paparazzo szuka co pijesz), sprawdzam na wystawionych śmieciach nr, a
    potem odszukuję Twoje worki na wysypisku.
    AFAIR GIODO zabroniło znakowania worków identyfikatorem posesji.

    --
    ZZ@private