  • 1. Data: 2011-06-02 11:32:08
    Temat: Odp: Spisałeś się przez internet?
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu czwartek, 2 czerwca 2011, 10:46:24 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
    > http://www.alert24.pl/alert24/1,84880,9700926,Spisal
    es_sie_przez_internet__Moze_przyjsc_do_ciebie.html

    > No i co im zrobisz?

    Jak masz pozwolenie na broń i pistolet to zastrzel, jak nie masz pistoletu to poproś
    aby poczekał, leć do sklepu z zastrzel, jak nie masz pozwolenia to umów się na wizytę
    w późniejszym terminie, w między czasie załatw pozwolenie na broń, a jak przyjdzie na
    drugą wizytę zacznij czytać od nowa.
    Kupowanie broni na czarnym rynku odrzucamy bo to niezgodne z prawem.

    Czy to już sezon ogórkowy że dziennikarze wypisują takie bzdety?

    --
    ZZ@private

  • 2. Data: 2011-06-02 12:14:14
    Temat: Re: Spisałeś się przez internet?
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2011-06-02 13:32, ZbyszekZ pisze:

    > Czy to już sezon ogórkowy że dziennikarze wypisują takie bzdety?

    Jak najbardziej, i to dosłownie:
    http://www.wprost.pl/ar/247105/Hiszpania-zada-odszko
    dowan-za-ogorkowe-pomowienie/

    --
    Pozdrawiam - Aicha

    http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
    Jak nie pisać po angielsku

  • 3. Data: 2011-06-02 12:17:21
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 02 Jun 2011 14:14:14 +0200, Aicha napisał(a):

    > Jak najbardziej, i to dosłownie:
    > http://www.wprost.pl/ar/247105/Hiszpania-zada-odszko
    dowan-za-ogorkowe-pomowienie/

    Nie za pomówienie, tylko za jego bezpodstawność bez badań i ustaleń oraz za
    konsekwencje.
    --
    Cóż za poeta z ciebie? Sypiesz tylko piach na kartę
    w ten atramentu nadmiar, jak dźwięk słów nietrwały.

  • 4. Data: 2011-06-02 13:08:41
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2011-06-02 14:17, Ikselka pisze:

    dowan-za-ogorkowe-pomowienie/

    > Nie za pomówienie, tylko za jego bezpodstawność bez badań i ustaleń oraz za
    > konsekwencje.

    Napisz to portalowi, nie mnie.

  • 5. Data: 2011-06-02 14:10:43
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 02 Jun 2011 15:08:41 +0200, Aicha napisał(a):

    > Napisz to portalowi, nie mnie.

    Tobie to ja mogę na priv - tutaj się pisze wszystkim.
    --
    XL

    by XL