  • 11. Data: 2017-07-07 13:20:13
    Temat: Re: Spisek Styropianowy
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 6 Jul 2017 20:23:05 +0200, Janusz napisał(a):

    > Nie mogę znaleść, to było z 8 lat temu, pewnie jakiś w miarę tani, wtedy
    > był jeszcze bum budowlany i co na pewno pamiętam był wtedy drogi. Firma
    > gdzie kupowałem nazywała sie jakoś ciepły dom z Jaworza czy coś w tym
    > stylu, ale google nie znajduje nic co by miało z tym związek.

    Patrząc na wyniki kontroli styropianu przez państwowe jednostki, to pewnie
    z dużym prawdopodobieństwem kupiłeś produkt, który nie miał wiele wspólnego
    z deklarowanymi parametrami.

    To był przynajmniej EPS-100?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 12. Data: 2017-07-07 13:21:03
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 7 Jul 2017 11:03:15 +0200, Myjk napisał(a):

    > Heh, co tam osiadający piasek. ;)
    > Może jednak XPSa kłaść trzeba na podłogę...

    Bez przesady, na XPS-ie to możesz cały dom postawić, a nie parę centymetrów
    wylewki. Patrzeć na producenta, nie tylko na cenę, i powinno być dobrze.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 13. Data: 2017-07-07 14:02:25
    Od: g...@g...com

    W dniu środa, 5 lipca 2017 20:50:57 UTC+2 użytkownik Zdzisiek napisał:
    > Ostatnio jak byłem w hurtowni za styropianem, to słyszałem że ludzie całe
    > TIRy zwracają, ale co z tego jak wcześniej spaskudził robotę na kilka tirów
    > razem z robocizną i materiałami, kto mu to zwróci?

    O spiskach się nie wypowiem, ale przed wylewkami wymieniali mi transport styropianu,
    bo ten pod podłogę jakiś miękki był. To pare lat temu było.

  • 14. Data: 2017-07-07 14:49:51
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 7 Jul 2017 13:21:03 +0200, Borys Pogoreło

    > Bez przesady, na XPS-ie to możesz cały dom postawić, a nie parę centymetrów
    > wylewki. Patrzeć na producenta, nie tylko na cenę, i powinno być dobrze.

    Co w takim razie kupować żeby się nie zdziwić?
    Jakiś rekonesans już przeprowadziłeś może?

    Ps. Widziałem właśnie Twoją sypialnię, sympatyczny człowieku ;)

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 15. Data: 2017-07-07 15:06:12
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Ps. Widziałem właśnie Twoją sypialnię, sympatyczny człowieku ;)

    stalker ;)

  • 16. Data: 2017-07-07 15:16:36
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 7 Jul 2017 15:06:12 +0200, sirapacz

    > stalker ;)

    Na wizualizacji! Wcale nie było żadnych momentów! =}

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 17. Data: 2017-07-07 18:33:07
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-07-07 o 13:20, Borys Pogoreło pisze:

> [...]
    > z dużym prawdopodobieństwem kupiłeś produkt, który nie miał wiele wspólnego

    Tak na pewno, inny się na podłoge nie nadaje, jak widać po czasie ten
    także się nie nadawał.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 18. Data: 2017-07-07 18:54:07
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 7 lipca 2017 18:33:09 UTC+2 użytkownik Janusz napisał:

    > Tak na pewno, inny się na podłoge nie nadaje, jak widać po czasie ten
    > także się nie nadawał.

    a to jest cieekawe, niektórzy zwykły styropian stosuja pod płytę fundamentową. Nawet
    niedawno ktos sie tym chwalił tu.
    Jak sie domek przechyli to stanie sie atrakcja turystyczną :)

    b.

  • 19. Data: 2017-07-07 21:22:45
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 7 lipca 2017 18:54:09 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > a to jest cieekawe, niektórzy zwykły styropian stosuja pod płytę fundamentową.
    Nawet niedawno ktos sie tym chwalił tu.
    > Jak sie domek przechyli to stanie sie atrakcja turystyczną :)

    Stosuja bo conajwyzej taki styro sie ugnie wiecej niz powinien - ale
    powinien rownomiernie :) Nikt tego nie zauwazy nawet.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 20. Data: 2017-07-07 22:01:35
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 7 Jul 2017 14:49:51 +0200, Myjk napisał(a):

    > Co w takim razie kupować żeby się nie zdziwić?
    > Jakiś rekonesans już przeprowadziłeś może?

    Ja bym po prostu brał markową setkę. Albo dla spokoju sumienia 160, choć to
    już raczej jest przesada. Za tydzień pewnie coś konkertnego będę wiedział.

    > Ps. Widziałem właśnie Twoją sypialnię, sympatyczny człowieku ;)

    Lepiej buduj swoją ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl