  • 101. Data: 2015-09-08 08:43:56
    Temat: Re: Sposob na sk***syna z kosa spaliowa
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    dyskusyjnych:mskhbu$q3o$...@n...news.atman.pl...

    Pawel "O'Pajak" wrote:

    >Wyjęty ze starej mikrofalówki magnetron poradzi sobie z każdym protokołem.
    >:-)

    I na jaka odległość ten twój protokolant poradza?

  • 102. Data: 2015-09-08 09:06:10
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 7 Sep 2015 23:25:57 +0200, Kżyho napisał(a):

    > Ale uważasz, że koszenie popołudniami, to nie jest właśnie
    > minimalizowanie uciążliwości?

    No nie bardzo, bo to jest czas, kiedy ludzie wracaja po pracy do domu.
    Znacznie mniej uciazliwe to by bylo w tygodniu, od rana do popoludnia
    wlasnie.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 103. Data: 2015-09-08 09:08:02
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 7 Sep 2015 23:23:58 +0200, Kżyho napisał(a):

    > Niby
    > dlaczego? Ma akurat kosę albo wykalkulował sobie, że zakup takowej
    > będzie dla niego korzystniejszy i jej używa. Może nie ma pieniędzy na
    > zlecanie co jakiś czas koszenia komuś z większym sprzętem? Ma za to czas
    > i siły, żeby robić to samemu...

    Kosa plus paliwo na tyle godzin to w $$$ odpowiednik 10-krotnego skoszenia
    tej laki rolnicza kosiarka wynajeta od ktoregos z sasiadow.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 104. Data: 2015-09-08 09:18:22
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 7 Sep 2015 15:20:10 +0200, Ergie napisał(a):

    > W "normalnym" kraju jakbyś przyszedł wtykać pręty by mi utrudnić koszenie to
    > bym mógł do Ciebie strzelać. Twoja polaczkowość tak Cię zaślepia że nawet
    > prawo własności masz gdzieś i śmiesz twierdzić że racja jest po Twojej
    > stronie.

    W normalnym kraju nie do pomyslenia jest taki brak szacunku dla spokoju
    innych.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 105. Data: 2015-09-08 10:28:17
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Ergie" <e...@s...pl> wrote in message
    > Skoro piszesz że w cywilizowanych krajach hałasowanie jest karalne i jako
    > przykład pokazujesz karanie za szczekanie (co znam) to oczekuję że w dyskusji
    > o koszeniu trawy podasz jako przykład mandat za koszenie.

    http://www.hastingsdc.govt.nz/noise-control-faqs

    m.in.:

    Q. Do noise restrictions only apply at night?
    A. No. You are entitled to complain about excessive noise at any time of the day
    or night.

    Q. How late can my neighbour mow their lawn?
    A. There are no set times. Lawn mowing noise is generally acceptable during
    daytime hours but mowing should not be carried out before 7am.
    In all situations however, those people mowing their lawns should be mindful of
    the noise impact on their neighbours, particularly during the later evening
    time.

    http://www.epa.vic.gov.au/your-environment/noise/res
    idential-noise/prohibited-times-for-residential-nois

    a mnadat mozna tez dostac np. za trawe wyzsza niz 25cm
    http://dcist.com/2011/04/lawn_mowing_regulations_bac
    k_in_for.php

    --
    http://db.org.pl/

  • 106. Data: 2015-09-08 10:28:23
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    et...

    > Jaki sens mialby caly watek, jakbym pisal nieprawde?
    > W glowie sie nie miesci, po jaka argumentacje siegasz, byle tylko nie
    > przyznac, ze czarne jest czarne.

    Już w tytule wyzywasz innego człowieka, Dalej nazywasz go "debilem" i
    kłamiesz jakoby kosa spalinowa była najgłośniejszym narzędziem. Twoja
    wiarygodność w moich oczach jest równa zeru.

    Ale nawet jeśli nie przesadzasz z oceną czasu tak jak przesadzasz zarówno z
    wyzwiskami jak i oceną głośności to nawet wtedy Tobie nic do tego że ktoś
    sobie kosi swoją działkę.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 107. Data: 2015-09-08 10:30:41
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    et...

    > No nie bardzo, bo to jest czas, kiedy ludzie wracaja po pracy do domu.
    > Znacznie mniej uciazliwe to by bylo w tygodniu, od rana do popoludnia
    > wlasnie.

    Gdy ludzie śpią po nocce. ROTFL!

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 108. Data: 2015-09-08 10:33:44
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Sun, 6 Sep 2015 20:50:56 +0200, Ergie

    > Ergie, nie rób sobie jaj.
    > https://www.youtube.com/watch?v=b5FKnK7TaUc
    > Bronisz czegoś, co się nie da obronić. :P

    To właśnie teza jakoby ten ktoś _celowo_ hałasował w świetle przedstawionych
    faktów jest nie do obrony.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 109. Data: 2015-09-08 10:36:54
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Przede wszystkim "ergie bęcwale szaleństwo ci mózg zalewa", gdzie ja
    > kogokolwiek oceniłem poprzednim postem?

    No to już szczyt - sam nie wiesz co napisałeś? Osiągnąłeś kolejny poziom w
    trolowaniu.

    Przeczytaj powoli swój post użyłeś zwrotu "celowo hałasuje" a więc oceniłeś
    intencję nie jako chęć skoszenia trawy ale generowania hałasu.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 110. Data: 2015-09-08 10:43:09
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2015-09-08 o 10:28, m4rkiz pisze:
> [...]
    > later evening time.
    >
    > http://www.epa.vic.gov.au/your-environment/noise/res
    idential-noise/prohibited-times-for-residential-nois

    No i gdzie tu niby zakaz koszenia? Co więcej, wprost wręcz napisane, że
    właśnie w godzinach, w jakich kosi sąsiad Maćka, to dobrze robi. Pomijam
    już fakt również wprost napisany: "Lawn mowing noise is generally
    acceptable"...

    Pzdr
    --
    /__/_* /