  • 171. Data: 2015-09-09 11:08:02
    Temat: Re: Sposob na sk***syna z kosa spaliowa
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Ergie" napisał w wiadomości grup

    >by być jak najmniej uciążliwym dla otoczenia.

    założyciel watka sugeruje coś przeciwnego

  • 172. Data: 2015-09-09 11:11:11
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Piotrek" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > A jakby z areału działki i długości okresu wegetacyjnego wyszło, że musi
    > kosić 24/7/365 to też byłaby oczywistość?

    Zastanów się. Powoli!

    Czy jak ja kosze swoją działkę raz na miesiąc a mój sąsiad dwa razy w
    tygodniu to on nadmiernie hałasuje?

    Przecież nie chodzi o sumę hałasu a o hałas powstający przy danej czynności.
    Ktoś kosi częściej to hałasuje _częściej_ sumarycznie więcej ale nie ponad
    przeciętną miarę.

    Jak ktoś ma większą działkę to będzie hałasował _dłużej_ niż ten co ma
    mniejszą ale też to nie będzie ponad przeciętną miarę.

    Dopiero jak zdejmie tłumik, albo zrobi sobie głośną samoróbkę to wtedy
    będzie można powiedzieć że hałasuje ponad przeciętną miarę.

    > To jest Twoja opinia.

    Podaj w końcu argument że jest. Jak na razie to tylko tupiesz nóżką, ale nie
    przedstawiłeś jakiegokolwiek dowodu na to że ten ktoś hałasuje "ponad
    przeciętną miarę".

    Przypominam że to nie niewinność trzeba udowadniać ale winę.

    > Życie w społeczności wymaga generalnie dostosowania się do pewnych reguł.

    Których on przestrzega, a jak twierdzisz inaczej to podaj dowód.

    > A jak ktoś nie potrafi to po to jest prawo, żeby mu "pomóc".
    > I tak jest rola między innymi art. 144 KC

    Który w tym przypadku nie ma zastosowania.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 173. Data: 2015-09-09 11:12:10
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ghost wrote:

    > Użytkownik "Ergie" napisał w wiadomości grup

    > założyciel watka sugeruje coś przeciwnego

    ale to już problem założyciela wątka

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 174. Data: 2015-09-09 11:12:56
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ghost wrote:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    > Np. jak się już trawa nie kosi bo już krótko ścięta, to raczej należałoby
    > zaprzestać koszenia. Nie wiesz co to zdrowy rozsądek?

    jakiej wysokości trawa jest krótko ścięta?
    10mm? a może 5mm?
    a może dopiero 1mm?

  • 175. Data: 2015-09-09 11:12:58
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > założyciel watka sugeruje coś przeciwnego

    Pokaż gdzie albo przestań kłamać.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 176. Data: 2015-09-09 11:15:45
    Od: masti <g...@t...hell>

    Piotrek wrote:

    > A jakby z areału działki i długości okresu wegetacyjnego wyszło, że musi
    > kosić 24/7/365 to też byłaby oczywistość?

    równie dobrze można powiedzieć, że palenie w piecu jest nadmiarowe
    Kupiłeś działkę koło łaki? to trzeba się było spodziewać, zę będzie
    koszona.
    Koło autostrady? to wiesz, zę nią jeżdżą samochody? Czy jazda nimi
    24/7/365 jest nadmiarowa?

    > No litości - jak już dajesz jakieś argumenty to przynajmniej je sobie
    > przemyśl.

    odnieś to również do siebie

  • 177. Data: 2015-09-09 11:17:10
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2015-09-09 11:02, Ergie wrote:
    > Użytkownik "Piotrek" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Zadam Ci proste pytanie [...]

    Kombinujesz jak koń pod górę.

    Najpierw odpowiedz (sobie) na pytanie co to jest ta przeciętna miara z
    ustawy. Ale doczytaj - nie wymyślaj.

    I automagicznie Twoje wątpliwości znikną.

    Piotrek

  • 178. Data: 2015-09-09 11:22:45
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Ghost wrote:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    >jakiej wysokości trawa jest krótko ścięta?

    Takiej której kosiarka już nie tnie ("się już trawa nie kosi bo już krótko
    ścięta")?

    >10mm? a może 5mm?
    >a może dopiero 1mm?

    Tyle ile użytkownik na kosiarce ustawił?

    Lubisz robić z siebie idiotę czy nigdy w życiu nie obsługiwałeś kosiarki?

  • 179. Data: 2015-09-09 11:23:30
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Ghost wrote:

    > Użytkownik "Ergie" napisał w wiadomości grup

    >ale to już problem założyciela wątka

    Nikt nie pisze, ze nie

  • 180. Data: 2015-09-09 11:24:02
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Ergie" napisał w wiadomości grup

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Pokaż gdzie albo przestań kłamać.

    Najpierw przeproś, albo spierdalaj.