  • 181. Data: 2015-09-09 11:28:52
    Temat: Re: Sposob na sk***syna z kosa spaliowa
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ghost wrote:

    > Takiej której kosiarka już nie tnie ("się już trawa nie kosi bo już krótko
    > ścięta")?

    a jaka kosiarka? bo są takie co tną na 3-4mm bez problemu

    > Tyle ile użytkownik na kosiarce ustawił?
    >
    > Lubisz robić z siebie idiotę czy nigdy w życiu nie obsługiwałeś kosiarki?

    na razie to Ty usiłujesz udowodnić swoją tezę bez konkretów

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 182. Data: 2015-09-09 11:29:19
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2015-09-09 11:11, Ergie wrote:
    > Czy jak ja kosze swoją działkę raz na miesiąc a mój sąsiad dwa razy w
    > tygodniu to on nadmiernie hałasuje?
    >
    > Przecież nie chodzi o sumę hałasu a o hałas powstający przy danej
    > czynności. Ktoś kosi częściej to hałasuje _częściej_ sumarycznie więcej
    > ale nie ponad przeciętną miarę.

    Ale rozumiesz, że przeciętna miara zależy od lokalnych zwyczajów.

    I jeśli w lokalnym zwyczaju jest koszenie raz w miesiącu, to koszenie co
    dwa tygodnie jest ponad przeciętną miarę.

    > Jak ktoś ma większą działkę to będzie hałasował _dłużej_ niż ten co ma
    > mniejszą ale też to nie będzie ponad przeciętną miarę.
    >
    > Dopiero jak zdejmie tłumik, albo zrobi sobie głośną samoróbkę to wtedy
    > będzie można powiedzieć że hałasuje ponad przeciętną miarę.

    Zostawmy na chwilę przeciętną miarę na boku.

    Z uporem maniaka zakładasz, że uciążliwe jest jedynie natężenie hałasu,
    a nie czas jego trwania.

    Dostaniesz zatem taki sam hint jaki dostał Adam:

    Włóż do baaardzo mocno gorącej wody palec na ułamek sekundy i na minutę.
    Dostrzegasz różnicę?

    > [...]
    >
    > Który w tym przypadku nie ma zastosowania.

    Ma zastosowanie w każdym przypadku immisji, ponieważ na jego podstawie
    sąd dokonuje oceny sytuacji.

    Piotrek

  • 183. Data: 2015-09-09 11:31:10
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Pokaż gdzie albo przestań kłamać.

    Wiem, ze flejm sie zrobil dlugi, ale prosze bardzo, skoro sam nie potrafisz:
    "Czy w sytuacji, kiedy rozmowa nie skutkuje, jest jakis legalny sposob
    na uciszenie debila, ktory od ponad miesiaca, po kilka godzin dziennie
    (ze szczegolnym upodobaniem sobot) wykasza najglosniejszym narzedziem,
    czyli kosa spalinowa, 1,5 ha zapuszczonej przez lata laki/pola?

    Robi to wszystko w odleglosci 50 m ode mnie, skutecznie zatruwajac zycie.
    Kosi wylacznie w godzinach popoludniowych, akurat jak ludzie wroca z pracy."

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 184. Data: 2015-09-09 11:40:51
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Ghost wrote:

    >a jaka kosiarka? bo są takie co tną na 3-4mm bez problemu

    Ale zauważyłeś, że nic nie pisałem i minimalnej wysokości?

    Jaką tezę?

  • 185. Data: 2015-09-09 11:42:45
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2015-09-09 o 11:22, Ghost pisze:
    > Tyle ile użytkownik na kosiarce ustawił?
    >
    > Lubisz robić z siebie idiotę czy nigdy w życiu nie obsługiwałeś kosiarki?

    Nie, on Ci próbuje udowodnić, że bez konkretów, to sobie można się tak
    przepychać z nieskończoność, bo dla jednego rozsądna będzie trawa pół
    metra, a dla innego pół centymetra i ani jedno źdźbło dłuższe.
    Przez taki "płynne" zapisy, potem mamy prawo w Polsce jakie mamy właśnie.

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 186. Data: 2015-09-09 11:46:33
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2015-09-09 o 11:31, Pawel "O'Pajak" pisze:
> [...]
    >
    > Robi to wszystko w odleglosci 50 m ode mnie, skutecznie zatruwajac zycie.
    > Kosi wylacznie w godzinach popoludniowych, akurat jak ludzie wroca z

    No właśnie i gdzie tutaj ta złośliwa uciążliwość?
    Bo ja tu widzę co najwyżej stwierdzenie faktu, że gość w godzinach
    popołudniowych, szczególnie w soboty, kosi trawnik kosą spalinową. I że
    ten trawnik jest oddalony o jakieś 50 m.
    A no i że założyciel wątku z nim niby rozmawiał przekazując swoje
    pobożne życzenia, do których ów osobnik może się zastosować acz
    absolutnie nie musi, bo ma prawo normalnie, jak normalni ludzie kosić w
    ciągu dnia swój trawnik.
    Co więcej, nawet nie mamy informacji o tym, jak ta rozmowa wyglądała, bo
    być może skończyło się na "Ej, k**wa, skończ kosić" i nic dziwnego, że
    ktoś to olał. Też bym tak zrobił.

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 187. Data: 2015-09-09 11:56:31
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Kżyho" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >metra, a dla innego pół centymetra i ani jedno źdźbło dłuższe.
    >Przez taki "płynne" zapisy, potem mamy prawo w Polsce jakie mamy właśnie.

    "jak się już trawa nie kosi bo już krótko ścięta" to jest płynne?

    Ok, widzę, że to zbyt abstrakcyjne dla kolegów (zawsze twierdziłem, że w
    szkołach za mało matematyki).

    Obywatel ma prawo SAM wybrać jaka ma być długa trawa - osobiście definiuje
    pojęcie "krótko ścięta" (3mm, 20cm)
    Obywatel kosi, aż skosi. A jak już skosi ("jak się już trawa nie kosi bo już
    krótko ścięta"), czyli osiągnie założenie (3mm, 20cm), to ma obowiązek
    przestać kosić.

    Dacie teraz radę? Jak nie to poddaje się.

  • 188. Data: 2015-09-09 11:58:10
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Kżyho" napisał w wiadomości grup

    >No właśnie i gdzie tutaj ta złośliwa uciążliwość?

    I dlatego pisalem gosciowi by nagral i udowadnial gdzie trzeba ze jest
    uciazliwosc. Czy jest tego ani ja ani nikt inny tutaj nie wie.

  • 189. Data: 2015-09-09 12:02:48
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ghost wrote:

> [...]
    > przestać kosić.
    >
    > Dacie teraz radę? Jak nie to poddaje się.

    i cz yten obywatel z początku wątka kosi krócej?
    Niehomologowaną kosiarką?
    czy jak?
    dasz radę?

  • 190. Data: 2015-09-09 12:22:21
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Ghost wrote:

    > Użytkownik "Kżyho" napisał w wiadomości grup

    >i cz yten obywatel z początku wątka kosi krócej?
    >Niehomologowaną kosiarką?
    >czy jak?
    >dasz radę?

    Podałem przykład na zdroworozsądkowość, zgadzasz się z nią?