  • 61. Data: 2015-09-07 09:30:03
    Temat: Re: Sposob na sk***syna z kosa spaliowa
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    dyskusyjnych:9047bed9-1c7e-4e4a-b340-6840cb5042d5@go
    oglegroups.com...

    > Jest cisza nocna - to potoczna nazwa dla "zaklocania ciszy nocnej".
    > Owszem,
    > nie jest okreslona konkretnie (w godzinach) owa noc ale zwyczajowo
    > przyjmuje
    > sie, ze to 22-6. I kazdy policjant i sad zapewne takie godziny przyjmie
    > przy
    > ew. sprawie.

    Chyba że gmina/rada osiedla/wspólnota uchwaliła inne.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 62. Data: 2015-09-07 09:41:24
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > Co to tego co ja napisałem. Ja to przeżyłem. w ciągu paru ostatnich lat,
    > ja zgłaszałem kilka, może kilkanaście razy, inni sąsiedzi nie mniej.
    > skończyło się na wyprowadzeniu hałasujących osób w kajdankach.

    Koszących trawę?

    Bo jak nie to nie o tym pisałem że jest absurdalne.

    > (9 rano, nie środek nocy) Jakie im zarzuty postawili i za co poszli
    > siedzieć? JA nie wiem, bo nie ja wtedy wzywałem Policje. Przyjechać muszą,
    > przyjąć sprawę muszą, nawet jeśli teraz nic nie słyszą, bo hałas mógł być
    > wcześniej. OD decydowanie czy zgłoszenie było słuszne są sądy.
    > Niemniej jednak, poruszana sprawa moim zdaniem, ma szanse na pozytywne
    > załatwienie, tylko i wyłącznie wtedy gdy Maciek udowodni że tą samą pracę
    > można wykonać ciszej i taniej, że próbował się porozumieć i dostał kopa w
    > d... Bo to wskazuje na umyślne i złośliwe działanie, a samo ścinanie
> [...]

    Podaj paragraf na to że pracę trzeba wykonywać ciszej/szybciej/taniej.

    To nie dyskoteka w ogródku albo darcie się do gitary po kilku piwach.. Facet
    używa narzędzia zgodnie z przeznaczeniem. Robi to w godzinach najmniej
    przeszkadzających. Jak rozumiem nie robi tego zarobkowo więc czepianie się
    go to zwykłe pieniactwo.

    > Mało tego - w nawiązaniu do przyjęcia ewentualnego mandatu. Samo przyjęcie
    > mandatu, jest swego rodzaju przyznaniem się do winy, co pociąga za sobą
    > możliwość starania się o odszkodowanie. Tyle że w takim przypadku nie
    > idzie już o to _czy_ bo to już jest "załatwione" mandatem, tylko o to
    > _ile_ odszkodowania sąd przyzna. W przypadku Macika, nawet jeśli sąd
    > stwierdzi że facet zajebiście hałasuje ale nie ukara, to już jest solidna
    > podstawa do sprawy o odszkodowanie. Sąsiad ma hałaśliwe hobby - jego
    > sprawa, ale Maćka uszy bolą, spać nie może, zadośćuczynienie się należy.

    ROTFL

    Może jednak wróćmy na ziemię. Albo taka kosiarka spełnia normy albo nie.
    Jeśli spełnia to nie ma szans na odszkodowanie bo nie ma znaczenia czy kosi
    5m2 czy 5000m2 wolno mu to robić.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 63. Data: 2015-09-07 09:53:19
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "wolim" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > To jest esencja całej sprawy. Jeśli gość robi to umyślnie i na złość, a
    > tak z całej relacji (co prawda jednostronnej) wynika, należy mu się
    > mandat.

    ROTFL

    Skąd w Was tyle nienawiści?

    Doszliście już do absurdu. Za chwilę go zlinczujecie. Założenie że skoro
    ktoś kosi swoją działkę swoją kosą to robi to _złośliwie_ jest absurdalne i
    nadaje się dla psychologa.

    > Przyczyna może być też inna - koszący jest typowym "Januszem", który
    > wyrywa się z bloków w klapkach i kosi, aż mu pot wyjdzie na czoło, bo "to
    > jego! i nikt inny mu tu nie będzie kosił". Wtedy też należy się mandat, za
    > głupotę.

    Rozumiem, że najprostsze wytłumaczenie jest dla Ciebie nie do przyjęcia? Ty
    już wydałeś wyrok, tak?
    Face ma łąkę, ma kosę i ma czas, a na paliwo go stać. Jeden woli siedzieć
    przed telewizorem i gapić się na "taniec z gwiazdami" a drugi woli zrobić
    coś pożytecznego na powietrzu.
    Jeśli karać za głupotę to moim zdaniem w pierwszej kolejności tych co siedzą
    przed telewizorem.

    > Moi drodzy, jakbym miał sąsiada, który codziennie przez kilka godzin pod
    > moim płotem warczałby kosiarką, to by mnie szlag trafił. Was też, ale się
    > spinacie, że to słuchający jest tym złym.

    Przypominam że on tego nie robi "pod płotem".

    > A jakbyście mieszkali w bloku i dzień w dzień popołudniami ktoś by Wam
    > napierdalał, że tak sparafrazuję Miałczyńskiego, wiertarką po ścianach, bo
    > ma takie hobby? Niby mu wolno, bo w/g większości tu piszących, ma prawo
    > robić w swoim domu co chce.

    > Oczywiście, nie mam nic przeciwko normalnym ludziom, którzy dbają o swoje
    > trawniki. Niech je sobie koszą, ale jeśli ktoś jest idiotą lub złośliwcem,
    > powinien zostać napomniany.

    Nie znasz sprawy ale już sugerujesz że facet jest idiotą? Może od razu weź
    pochodnię i biały kaptur i idź go zlinczować. Na podstawie jednej relacji
    jakiegoś frustrata chcesz oceniać człowieka którego nie znasz?

  • 64. Data: 2015-09-07 09:55:39
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Maciek" napisał w wiadomości grup
    e.net...

    > Bucem jest ktos, komu sie wydaje, ze jego sposob spedzania wolnego czasu
    > moze dowolnie zaklocac wypoczynek innym.

    A jak on niby zakłóca? Ściągnął tłumik? Czy może specjalnie podkręcił
    obroty? Używa narzędzia spełniającego normy zgodnie z przeznaczeniem w
    _swoim_ ogrodzie.

    To że Tobie się to nie podoba to tylko i wyłącznie znaczy że _Ty_ masz
    problem - proponuję zacząć od psychologa.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 65. Data: 2015-09-07 09:56:09
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 7 września 2015 08:30:06 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:

    > A wpadles na to, ze czasem czlowiek chcialby posiedziec w swoim ogrodzie,
    > nie wadzac otoczeniu?

    A nie wpadles na to, ze czasem czlowiek chcialby skosic sobie trawe w swoim
    ogrodzie? ;-)

    Masz rozwiazanie swojego problemu za mniej niz 2 pln:

    http://www.bhp.kqs.pl/galerie/o/osz-zatyczki-do-uszu
    _3084.jpg
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 66. Data: 2015-09-07 10:00:18
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Ergie" napisał w wiadomości grup

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >No nie kolejny komuch!
    >"celowo" hałasuje - a kimże ty jesteś by oceniać jego hobby?
    >jak on dostanie mandat za nieuzasadnione wezwanie to Ty powinieneś dostać
    >za namawianie do tego.

    Przeproś.

  • 67. Data: 2015-09-07 10:57:11
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 6 Sep 2015 22:11:30 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Akurat z lokalizacją strzelnicy to hałas najmniejszy problem pewnie.

    Otoz nie, najwiekszy.
    Cala reszta jest prosta do zrobienia.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 68. Data: 2015-09-07 10:58:29
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 7 Sep 2015 09:29:10 +0200, Ergie napisał(a):

    > Używanie kosiarki która _spełnia_ _normy_ (w tym normę hałasu) zgodnie z jej
    > przeznaczeniem nijak nie jest zakłócaniem porządku publicznego.

    Oczywiście, że nie. Ale wycie kosiarką dzień w dzień po kilka godzin to już
    jest uciążliwe / złośliwe działanie, które należy ukrócić.

    > Beton to ci co myślą że oni mają prywatną wyspę i cały świat ma się do nich
    > dostosować. A w tym betonie co jakiś czas pojawia się jakiś skrajny idiota
    > któremu przeszkadza płaczący noworodek.

    Naprawdę nadal nie widzisz różnicy między uciążliwym hałasem, który ktoś
    generuje świadomie (pomimo tego, że ma alternatywę), a noworodkiem?

    Coś mi się zdaje, że mylisz wolność z anarchią, jak parę innych osób tutaj.
    Napisz jeszcze, że autor powinien kupić sobie zatyczki do uszu.

    > Pokaż mandat za koszenie własnej działki w godzinach popołudniowych.

    Jaki to ma związek z moim cytatem?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 69. Data: 2015-09-07 11:18:17
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 6 Sep 2015 22:09:08 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Kiedy to drewno swoje piłowałeś? Bo nie odpowiedziałeś. I czym- spalinowką?

    Spalinowka, w wiekszosci w godzinach pracy, ani razu w sobotnie popoludnie
    ani w niedziele.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 70. Data: 2015-09-07 11:23:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 7 września 2015 11:16:40 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
    > Spalinowka, w wiekszosci w godzinach pracy, ani razu w sobotnie popoludnie
    > ani w niedziele.
    W godzinach pracy piszesz. Może ktoś akurat po nocce spał i mu przeszkadzałeś.
    A co do Twojego sąsiada- ghościu robi to złośliwie czy jest po prostu wolny jak
    ślimak skoro 40 dni po kilka godzin dziennie kosi 12tys m2?
    No i top 50metrów od domu, to raczej już Twój specyficzny wymysł że ddzwięk jest
    uciążliwy.