  • 1. Data: 2013-06-29 22:21:46
    Temat: Sprawa rotmistrza Pileckiego trwa!
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    http://www.bibula.com/?p=8428

    "Oświadczenie

    Porozumienie Organizacji Kombatanckich i Niepodległościowych w Krakowie
    wzywa wszystkich polskich eurodeputowanych, którzy nie poparli 2 kwietnia
    podczas głosowania w Parlamencie Europejskim zgłoszonych przez Hannę
    Foltyn-Kubicką poprawek do rezolucji "Świadomość europejska a totalitaryzm"
    - mających na celu wpisanie rotmistrza Witolda Pileckiego do tekstu
    dokumentu oraz ustanowienie dnia 25 maja (rocznicy jego śmierci)
    Europejskim Dniem Bohaterów Walki z Totalitaryzmem - do publicznego
    ogłoszenia rezygnacji z dalszego udziału w życiu politycznym. (...)Polscy
    eurodeputowani, głosujący przeciwko uhonorowaniu jednego z największych
    bohaterów najnowszej historii swojego kraju - tego nie wolno
    zbagatelizować, ani pozostawić bez wyciągnięcia surowych konsekwencji.

    Oto ich nazwiska: Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
    Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,
    Protasiewicz, Saryusz-Wolski, Siekierski, Zaleski, Zwiefka, Geringer de
    Oedenberg, Grabowska, Liberadzki, Masiel. Sonik i Gierek w jednym
    głosowaniu wstrzymali się, w drugim byli przeciwko przyjęciu zgłoszonej
    przez Foltyn-Kubicką poprawki.

    (...) nie powinni bowiem w przyszłości reprezentować nas ani w Parlamencie
    Europejskim, ani w polskim, ani nawet w lokalnych samorządach."

    Popieram!
    --
    XL
    "Szczęście jest jak motyl, ścigaj je, a umknie ci. Usiądź spokojnie, a

  • 2. Data: 2013-06-29 22:27:56
    Temat: Re: Sprawa rotmistrza Pileckiego trwa!
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 29 Jun 2013 22:21:46 +0200, Ikselka napisał(a):

    Pomyłka, ntg,

  • 3. Data: 2013-07-02 18:06:43
    Od: p47 <k...@w...pl>

    W dniu 2013-06-29 22:27, Ikselka pisze:
    > Dnia Sat, 29 Jun 2013 22:21:46 +0200, Ikselka napisał(a):
    >
    > Pomyłka, ntg,

    Faktycznie, ntg , ale jakże słuszny apel!!!

  • 4. Data: 2013-07-02 19:15:10
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 02 Jul 2013 18:06:43 +0200, p47 napisał(a):

    > Faktycznie, ntg , ale jakże słuszny apel!!!

    Jak najbardziej. Dzięki za odzew.

  • 7. Data: 2013-07-04 00:06:03
    Od: "Chlorek" <C...@i...pl>

    Użytkownik "p47" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Faktycznie, ntg , ale jakże słuszny apel!!!

    popieram wraz z całym ogrodem!

    chlorek [moon]

  • 6. Data: 2013-07-04 00:06:03
    Od: "Chlorek" <C...@i...pl>

  • 5. Data: 2013-07-04 00:06:03
    Od: "Chlorek" <C...@i...pl>

  • 8. Data: 2013-07-06 10:30:01
    Od: Z_D <a...@a...pl>

    W artykule <162jgyj584be8.g8z8eqp8ruan$.dlg@40tude.net> Ikselka napisal(a):

    > Dnia Sat, 29 Jun 2013 22:21:46 +0200, Ikselka napisał(a):

    > Pomyłka, ntg,

    Możesz też (takie pomyłkowo wysłane SWOJE posty), usunąc z serwera.
    W tej samej zakładce Post, "anuluj usenetową wiadomośc"

    :)

    W poście "Matuszka Rosja" był na końcu usmieszek?
    --
    Pozdr. Z_D
    ____________________

  • 9. Data: 2013-07-06 10:51:56
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-07-02 18:06, p47 pisze:

    > Faktycznie, ntg , ale jakże słuszny apel!!!

    Czyli co, odgrywamy się na ludziach którzy ośmielili się mieć własne
    zdanie? Powiem to wprost - za takie apele dawałbym dwa lata edukacji w
    łagrze, oczywiście bez zawieszenia.

  • 10. Data: 2013-07-06 11:16:13
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 6 Jul 2013 08:30:01 +0000 (UTC), Z_D napisał(a):

    > Możesz też (takie pomyłkowo wysłane SWOJE posty), usunąc z serwera.
    > W tej samej zakładce Post, "anuluj usenetową wiadomośc"
    >
    > :)
    >
    > W poście "Matuszka Rosja" był na końcu usmieszek?

    W sumie to nawet nie bardzo chcę usuwac akurat ten wątek... ale kiedyś
    skorzystam.