  • 31. Data: 2013-07-13 11:32:37
    Temat: Re: Sprawa rotmistrza Pileckiego trwa!
    Od: "Chlorek" <C...@i...pl>

    Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości
    news:krr6di$cvr$2@node1.news.atman.pl...

    > Wątpliwości budzić może jego postawa juz po wyzwoleniu,

    ktoś kogoś wyzwolił?
    od czego???

    czy to grupa pl.rec.ormo.ogrodki?

    Chlorek

  • 32. Data: 2013-07-13 18:56:02
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 13 Jul 2013 11:25:20 +0200, Trybun napisał(a):

    > A my Polacy musimy spekulować na ten temat.

    Kto Ci każe?
    --
    XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
    Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,

  • 33. Data: 2013-07-14 08:04:07
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-07-13 18:56, Ikselka pisze:

    > Kto Ci każe?

    IPN, rozum, zdrowy rozsądek.

  • 34. Data: 2013-07-14 22:12:35
    Od: p47 <k...@w...pl>

    W dniu 2013-07-13 11:25, Trybun pisze:

    > Oczywiście znam piękną kartę, podręcznikową wręcz jeżeli chodzi o
    > patriotyzm i walkę z okupantem hitlerowskim Pana Rotmistrza.
    > Wątpliwości budzić może jego postawa juz po wyzwoleniu, i myślę że to
    > jest przyczyną tego braku głosu wymienionych europosłów. Może oni coś
    > wiedzą, coś czego IPN nie podał do publicznej wiadomości.
    > I tak swoja drogą - szkoda że IPN utajnił archiwa służb bezpieczeństwa
    > PRLu, i tylko dawkuje wiadomości w nich zawarte, upubliczniając tylko to
    > co mu odpowiada. A my Polacy musimy spekulować na ten temat.

    Powyżej podręcznikowy przykład szui, która opluwa naszych bohaterów bez
    ŻADNYCH podstaw.
    Ja (wprawdzie z obrzydzeniem) też tak mogę: - najgłębsze wątpliwości
    budzic może postawa niejakiego Trybuna,- możliwe, że to jest utajony
    pedofil, morderca i gwałciciel.
    Szkoda, że powołane do tego organy, w tym np. IPN nie publikują żadnych
    danych na ten temat, a więc my, czytelnicy tej grupy, musimy spekulować
    na ten temat..
    ;-)

  • 35. Data: 2013-07-14 22:21:13
    Od: p47 <k...@w...pl>

    W dniu 2013-06-29 22:21, Ikselka pisze:
> [...]
    >
    > Oto ich nazwiska: Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
    > Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,
    > Protasiewicz, Saryusz-Wolski, Siekierski, Zaleski, Zwiefka, Geringer de
    > Oedenberg, Grabowska, Liberadzki, Masiel. Sonik i Gierek w jednym
    > głosowaniu wstrzymali się, w drugim byli przeciwko przyjęciu zgłoszonej
    > przez Foltyn-Kubicką poprawki.
    >
    > (...) nie powinni bowiem w przyszłości reprezentować nas ani w Parlamencie
    > Europejskim, ani w polskim, ani nawet w lokalnych samorządach."

    Przy okazji, to, że Onyszkiewicz sprzeciwiał się uhonorowaniu rotm.
    Pileckiego może mniej dziwi, bo wszak zazwyczaj poglądy wynosi się z
    domu rodzinnego, a przecież rodzony stryj J. Onyszkiewicza, posła z
    partii PO, to oficer UPA, morderca wielu Polaków słusznie skazany za to
    na śmierć:

    http://www.ivrozbiorpolski.pl/index.php?page=onyszke
    wycz

  • 36. Data: 2013-07-14 22:23:15
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 14 Jul 2013 22:12:35 +0200, p47 napisał(a):

> [...]
    > Szkoda, że powołane do tego organy, w tym np. IPN nie publikują żadnych
    > danych na ten temat, a więc my, czytelnicy tej grupy, musimy spekulować

    Łatwo jest opluwać, tak jak to udowodniłeś. Własnie, wystarczy napisać
    "możliwe że..." - i już tym śliskim dupnym kanałem można tłumom wmawiać
    każdą plugawą "prawdę"! :-(

  • 37. Data: 2013-07-14 23:00:48
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 14 Jul 2013 22:21:13 +0200, p47 napisał(a):

> [...]
    > domu rodzinnego, a przecież rodzony stryj J. Onyszkiewicza, posła z
    > partii PO, to oficer UPA, morderca wielu Polaków słusznie skazany za to

    W sejmie jest poseł - syn UPA-owca, jak widać sprawa ludobójstwa
    wolyńskiego jest także "obstawiona" rodzinnie żtp...

  • 38. Data: 2013-07-15 10:30:54
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-07-14 22:12, p47 pisze:

    > Powyżej podręcznikowy przykład szui,

    Bez komentarza. Z chamusiami nie zwykłem wdawać się w dysputy.