  • 111. Data: 2014-07-29 16:36:46
    Temat: Re: Sprzę AV do domu - związane z nowym domem
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    Użytkownik "Ergie" napisał w wiadomości grup

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >My się znamy ale to chyba nie przestępstwo?

    Się pytam, ale to chyba nie przestępstwo?

  • 112. Data: 2014-07-29 16:38:14
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    Użytkownik "Ergie" napisał w wiadomości grup

    >szkłem do makrofotografii - w efekcie zamiast gładkiej cery widać każdy por
    >i włosek.

    Paczpan, a jak w 3D nie ma fullHD to Cię boli.

  • 113. Data: 2014-07-29 16:49:35
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Co VOD? Ma być lepszy od BD? Znów raczysz żartować.

    VOD może mieć materiał o dowolnej jakości nawet lepszej niż BR. Nawet jeśli
    obecnie nie ma.

    > Z 1.5 m.

    To nie kwestia odległości samej w sobie a w połączeniu z przekątną ekranu.
    Bo istotna jest rozdzielczość kątowa oka.

    > Widzę, ze jednak nigdy nie porównywałeś.

    A ja widzę że brniesz w zaparte nawet nie siląc się na jakąkolwiek
    argumentację.

    >>> Bo?

    > No i?

    Ciągle nie podałeś powodu dla którego nie miałbym otrzymywać obrazu o
    rozdzielczości 1080 w pionie gdy mam okulary migawkowe.

    > Skąd masz tą definicję?

    Z fizyki. A Ty jaką znasz?
    Kontrast to różnica (w tym wypadku jasności) pomiędzy dwoma porównywanymi
    elementami (w tym wypadku pikselami).

    > Dostrzegam artefakty zapewniam Cię - kłopot w tym, że plazma ich nie
    > umniejsza, bo nie ma jak. Brak ostrości nic nie da.

    Coś przeczysz fizyce. Gdy ostrość dąży do zera obraz dąży do plamy o
    jednolitej barwie a więc bez artefaktów.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 114. Data: 2014-07-29 17:50:26
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Się pytam, ale to chyba nie przestępstwo?

    Macierewicz też się "tylko pyta" ale jak go słucham to się cieszę, że
    wywaliłem telewizor jakiś czas temu...

    I w ten oto sposób podałem Ci na tacy argument: możesz napisać że
    teoretyzuję bo nie mam telewizora (o czym nie raz w innych wątkach
    wspominałem) :-)

    Mam projektor i to polecam każdemu który lubi oglądać filmy. Projektor ma
    niższą jasność, niższy kontrast i niższą ostrość nią dowolny telewizor LCD
    czy plazmowy, a mimo to filmy z projektora wyglądają subiektywnie "lepiej".

    Oglądam sobie czasem jakieś starocie nagrane wieki temu w rozdzielczości
    640x480. Na telewizorze obojętnie jakim nie da się na to patrzeć, a na
    projektorze wygląda jak stary wyblakły film.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 115. Data: 2014-07-29 19:42:31
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    Użytkownik "Ergie" napisał w wiadomości grup

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >VOD może mieć materiał o dowolnej jakości nawet lepszej niż BR. Nawet jeśli
    >obecnie nie ma.

    hint: "Obecnie lepszego nie ma."

    >A ja widzę że brniesz w zaparte nawet nie siląc się na jakąkolwiek
    >argumentację.

    Co mam argumentować, Twój zaparty subiektywizm? Ja widziałem i Ty widziałeś,
    mamy odmienne wnioski.

    >Ciągle nie podałeś powodu dla którego nie miałbym otrzymywać obrazu o
    >rozdzielczości 1080 w pionie gdy mam okulary migawkowe.

    Naprawdę uwazasz, ze BD 3D do dwa obrazy fullHd?

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Kontrast_(elektronika)

    >Coś przeczysz fizyce. Gdy ostrość dąży do zera obraz dąży do plamy o
    >jednolitej barwie a więc bez artefaktów.

    Uhm "proszę mi nakapać wiaderko benzyny".

    A na serio - plama o jednolitej barwie to chyba nie jest lepszy obraz z niz
    z LED, nieprawdaz?

  • 116. Data: 2014-07-29 19:44:17
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    Użytkownik "Ergie" napisał w wiadomości grup

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Macierewicz też się "tylko pyta"

    Ciekawe, ze tez mi przyszło do głowy, ze jesteś lepszym demagogiem niż
    maciorewicz :-P

  • 117. Data: 2014-07-29 22:26:41
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 29 lipca 2014 15:37:56 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Czyli nie "plazma lepsza dla oka" tylko "plazma lepsza dla oka, przy s�abym
    > �r�dle sygna�u"?

    HD (720 z kompa) tez lepiej mi sie oglada na plazmie. Nie mam lepszego zrodla
    wiec nie mam jak porownac. Tym niemniej nawet gdyby okazalo sie ze na
    plazmie lepsze zrodlo wyglada gorzej niz na LEDzie - to dla mnie poki co
    nieistotne bo nie korzystam z takiego :-) TV mam tylko naziemna (cyfrowa),
    wole posluchac radyjka :D A filmow coraz mniej ogladam bo je coraz glupsze
    robia albo ja sie starzeje :/

    > Pikseloze? Czy efekt kompresji? Pikseloza to kwadraty (gdy np. s�abnie
    > sygnaďż˝ z satelity), a efekty kompresji widzimy np. na ciemnym tle - objawia
    > si� jawnymi granicami obszar�w o teoretycznie liniowo zmieniaj�cej si�
    > jasno�ci.

    Duza kompresja jak dla mnie tez daje pikseloze. Chodzi o zwykly film w
    np. divx ktory zajmuje ~1gb i trwa 1,5h. Na plazmie wyglada niebo lepiej
    niz na LEDzie - jest gladki i przyjemny w odbiorze dla oka. IMHO nie ma co
    tu w szczegoly wchodzic bo z tym sie chyba kazdy zgodzi. Natomiast co
    do dobrego sygnalu - raz tylko full hd odpalilem dla testow i na plazmie
    wygladal "ołsom", dla mnie zadnych zastrzezen. Wiec jezeli slabe zrodlo
    wyglada lepiej na plazmie, a dobre wyglada przynajmniej rownie dobrze co na
    LEDzie - wybieram plazme :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 118. Data: 2014-07-29 22:44:52
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    oglegroups.com...

    >Duza kompresja jak dla mnie tez daje pikseloze. Chodzi o zwykly film w
    >np. divx ktory zajmuje ~1gb i trwa 1,5h.

    Nie wiesz o czym piszesz, to nie jest pikseloza.

    >Na plazmie wyglada niebo lepiej
    >niz na LEDzie - jest gladki i przyjemny w odbiorze dla oka. IMHO nie ma co
    >tu w szczegoly wchodzic bo z tym sie chyba kazdy zgodzi.

    Każdy kto ma plazmę :-)

> [...]
    >wyglada lepiej na plazmie, a dobre wyglada przynajmniej rownie dobrze co na

    To ja już nie wiem, chłopcy zdecydujcie się, czy plazma jest lepsza bo jest
    gorsza, czy może jednak jest lepsza bo jest lepsza.

  • 119. Data: 2014-07-29 22:45:42
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-07-29 11:33, j...@g...com pisze:
    > Hej, panie anonimowy cham! Weź sobie coś na cierpliwość jakieś ziółka np., bo
    strasznie sie rzucasz gdy ktoś Ci zwraca uwagę, że piszesz bzdury.
    > Napisali Ci inni, napiszę i ja. Ciągle telewizory plazmowe oferują lepszą jakość
    niż telewizory LCD (nawet te z podświetleniem LED)
    > więc zamiast pisać bzdury i wyzywać innych użytkowników grupy idź lepiej na spacer
    i wróć jak ochłoniesz.

    > Pzdr Jacek

    Panie nieanonimowy inteligenciku, weź sobie na wstrzymanie i daruj sobie
    te swoje chamskie odzywki moralizatorskie, bo świń z tobą nie pasałem.
    Po pierwsze to co piszesz nie jest prawdą, bo technologia podświetlania
    LED już dawno zostawiła plazmy daleko w tyle, kiedy pojawiła się
    technologia pełnego podświetlania LED. Ta technologia (Full LED) polega
    na tym, że diody LED umieszczone są pod matrycą i podświetlają zestaw
    pikseli. Diody te są wygaszane w przypadku czerni i zapewniają uzyskanie
    zarówno lepszej czerni jak o wiele lepszej bieli niż w przypadku plazmy
    tyle, że ta technologia Full LED jeszcze jest kosztowna, ale to jest
    kwestia czasu, kiedy spadnie do obecnej ceny plazm. Myślę, że stanie się
    to za 1-2 lat. Rzecz polega na tym, że Ergie i włażący mu w dupę
    januszek swoją wiedzę opierają na starej technologii podświetlania
    krawędziowego Edge LED, która faktycznie miała gorszą czerń niż plazma.
    Tyle, że jest to technologia sprzed kilku lat i już na wymarciu.
    Niestety na rynku wiele firm jeszcze wyprzedaje tą starą technologię
    Edge LED. Dlatego też na rynku można kupić za połowę ceny plazmy TV z
    podświetleniem Edge LED.

    Po drugie poczytaj sobie trochę grup to zrozumiesz, że Ergie i janusz_k
    to dwa, warte siebie trolle, które choć nie mają pojęcia o tym co piszą
    to zawsze mają najwięcej do napisania, a przy tym ich dyskusja ma zawsze
    na celu wszczęcie awantury.
    Jesteś pewien, że chcesz do nich dołączyć?

  • 120. Data: 2014-07-29 22:48:54
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    Użytkownik "uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]

    >celu wszczęcie awantury.
    >Jesteś pewien, że chcesz do nich dołączyć?

    No ale j...@g...com to kolega Ergiego z reala (dlatego też
    pewnie uznał za stosowne udzielić mu bratniej pomocy w Internecie), więc
    jakby ci to powiedziec....