  • 121. Data: 2014-07-29 22:54:03
    Temat: Re: Sprzę AV do domu - związane z nowym domem
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-07-29 22:48, Ghost pisze:

    > Użytkownik "uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > No ale j...@g...com to kolega Ergiego z reala (dlatego
    > też pewnie uznał za stosowne udzielić mu bratniej pomocy w
    > Internecie), więc jakby ci to powiedziec....

    ROTFL
    Kolega czy też kolejne wcielenie? :)

  • 122. Data: 2014-07-29 22:55:47
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    Użytkownik "uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    W dniu 2014-07-29 22:48, Ghost pisze:

    > Użytkownik "uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >ROTFL
    >Kolega czy też kolejne wcielenie? :)

    Nie wiem czy wcielenie, ale argumenty ma mocne :-)

  • 123. Data: 2014-07-29 22:59:51
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-07-29 22:55, Ghost pisze:

    > Użytkownik "uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    .pl...

    > Nie wiem czy wcielenie, ale argumenty ma mocne :-)

    Mocne, a nawet powiedziałbym, że sposób argumentowania identyczny :)

  • 124. Data: 2014-07-29 23:25:35
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-07-29 16:29, Ergie pisze:
    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    > Film i dlatego wolę plazmę - bo nawet przy kiepskim źródle daje gładki
    > obraz. LCD uwidacznia wszelkie niedoskonałości.

    ROTFL
    A wiesz dlaczego?
    Bo w plazmie jedna świecąca komórka podświetla sąsiednie, świecące lub
    wygaszone komórki, dlatego obraz jest lekko rozmyty.
    Ale dokładnie taką samą funkcję rozmycia tyle, że na drodze cyfrowej
    daje każdy telewizor LCD czy też LCD z podświetleniem LED.
    Wystarczy tylko wejść w ustawienia ekranu, zmienić je i obraz będzie tak
    samo rozmyty jak w plazmie i już nie będziesz widział pryszczy.

    > Że tak użyję porównania fotograficznego: To tak jakby kobiecie robić
    > portret szkłem do makrofotografii - w efekcie zamiast gładkiej cery
    > widać każdy por i włosek.
    >
    > Pozdrawiam
    > Ergie

    Dlatego odpuść sobie wykłady na ten temat, bo twoja wiedza jest znikoma.

  • 125. Data: 2014-07-29 23:39:56
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-07-29 22:26, Adam pisze:

> [...]
    > robia albo ja sie starzeje :/
    > firm
    > Duza kompresja jak dla mnie tez daje pikseloze. Chodzi o zwykly film w
    > np. divx ktory zajmuje ~1gb i trwa 1,5h. Na plazmie wyglada niebo lepiej
    > niz na LEDzie - jest gladki i przyjemny w odbiorze dla oka. IMHO nie ma co
    > tu w szczegoly wchodzic bo z tym sie chyba kazdy zgodzi. Natomiast co
    > do dobrego sygnalu - raz tylko full hd odpalilem dla testow i na plazmie
    > wygladal "ołsom", dla mnie zadnych zastrzezen. Wiec jezeli slabe zrodlo
    > wyglada lepiej na plazmie, a dobre wyglada przynajmniej rownie dobrze co na

    To o czym piszecie to nie jest wada technologii ekranu czy matrycy, lecz
    kiepskiej elektroniki i kiepskich algorytmów przetwarzających obraz.
    Sam tego doświadczyłem kupując TV. Porównywałem wiele modeli różnych
    firm. Jedne TV tą sama próbkę filmów wyświetlały jako plamy kolorów z
    widocznym gradientem. Najgorsze były tu TV firmy Samsung, a zdecydowanym
    zwycięzcą okazały się modele firmy Sony.
    Co ciekawsze Sony w swoich telewizorach montuje matryce firmy Samsung, a
    różnica w jakości obrazu kolosalna :)

  • 126. Data: 2014-07-30 07:04:53
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    Użytkownik "uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >To o czym piszecie to nie jest wada technologii ekranu czy matrycy, lecz
    >kiepskiej elektroniki i kiepskich algorytmów przetwarzających obraz.

    Niekoniecznie. Ja tego doświadczam jedynie na projektorze i tam raczej nie
    ma szans na pozbycie się efektu. Po prostu projektor dostarcza najgorszy
    obraz, a przez to najlepszy, jak by powiedział zwolennik plazmy :-)

    Przy źródle DVD efekt jest częstszy, przy BD rzadszy, ale niestety jest (o
    ile film zawiera odpowiednie sceny).

    > Najgorsze były tu TV firmy Samsung, a zdecydowanym zwycięzcą okazały się
    > modele firmy Sony.

    No ale to może być kwestia po prostu ustawień. Dekodowaniem obrazu zajmuje
    się przecież brodo czyli np, player.

    Sposób kompresji gwarantuje istnienie plam, ich eliminacja to ingerencja w
    obraz. Jeśli telewizor na własna rękę by je eliminował, to zafałszuje obraz,
    gdzie takie plamy rzeczywiście powinny zostać, bo np. istniały w realu.

  • 127. Data: 2014-07-30 07:08:07
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    Użytkownik "uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Mocne, a nawet powiedziałbym, że sposób argumentowania identyczny :)

    No nie, Ergie jednak trochę kombinuje do tego szczypta przypuszczeń,
    odrobina niewiedzy i na koniec łyżka demagogii. Ten drugi pisze po prostu,
    że oponent jes gópi.

  • 128. Data: 2014-07-30 07:09:31
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >przecież brodo

    "przecież źródło"

    pieprzone korektory

  • 129. Data: 2014-07-30 08:29:40
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-07-30 07:08, Ghost pisze:

    > No nie, Ergie jednak trochę kombinuje do tego szczypta przypuszczeń,
    > odrobina niewiedzy i na koniec łyżka demagogii. Ten drugi pisze po
    > prostu, że oponent jes gópi.

    Nie "gópi" tylko "cham" :)
    Zasadniczo działa tu od niedawna i to jest jego pierwsze takie
    wystąpienie w obronie "gópoty" Ergiego.
    Oczywiście chodzi mi o Jacka.
    Może masz i rację, ze jednak to są dwie osoby.
    Ja mam nadzieję, że jeżeli tak jest to Jacek nareszcie będzie mógł
    poznać swojego znajomego jaki jest naprawdę :)

  • 130. Data: 2014-07-30 09:45:01
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 29.07.2014 o 22:45 uzytkownik <a...@s...pl> pisze:

    > Po drugie poczytaj sobie trochę grup to zrozumiesz, że Ergie i janusz_k
    Odpierdol się odemnie, sam jesteś troll.