  • 131. Data: 2014-07-30 10:18:01
    Temat: Re: Sprzę AV do domu - związane z nowym domem
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Paczpan, a jak w 3D nie ma fullHD to Cię boli.

    Nic nie boli, nie rozumiem dlaczego do spraw technicznych podchodzisz
    emocjonalnie.

    1000 lekko rozmytych pikseli daje w moim (i nie tylko) odczuciu lepszy obraz
    niż 500 ostrzejszych.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 132. Data: 2014-07-30 10:19:31
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > A wiesz dlaczego?
    > Bo w plazmie jedna świecąca komórka podświetla sąsiednie, świecące lub
    > wygaszone komórki, dlatego obraz jest lekko rozmyty.

    O doszedłeś do tego co piszę od początku. Brawo!

    > Ale dokładnie taką samą funkcję rozmycia tyle, że na drodze cyfrowej daje
    > każdy telewizor LCD czy też LCD z podświetleniem LED.

    ROTFL
    W tym sęk że nie "taką samą".

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 133. Data: 2014-07-30 10:37:18
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > hint: "Obecnie lepszego nie ma."

    Źródło jest kontentu nie ma. Technicznie nie ma przeciwwskazać by choćby
    dziś dostępne były filmy 3D wysokiej rozdzielczości - to w końcu taki sam
    zbiór bitów jak każda inna zawartość dysku. A skoro nie ma technicznych
    przeciwwskazań i jest zapotrzebowanie to kontent się pojawi.

    > Co mam argumentować, Twój zaparty subiektywizm? Ja widziałem i Ty
    > widziałeś, mamy odmienne wnioski.

    Subiektywne odczucia można jakoś _konkretnie_ nazwać. Ja widzę więcej
    szczegółów i uważam że to dobrze, Ty widzisz... ? No właśnie ciągle nie
    napisałeś czym dla Ciebie objawia się wyższość obrazu 3D oglądanego przez
    okulary polaryzacyjne.

    > Naprawdę uwazasz, ze BD 3D do dwa obrazy fullHd?

    No to jeszcze raz - czy ja gdzieś pisze że źródłem ma być BR???

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Kontrast_(elektronika)

    Ale to jest kontrast ogólny całego wyświetlanego obrazu, a ja pisałem o
    kontraście na poziomie pikselowym.

    > Uhm "proszę mi nakapać wiaderko benzyny".

    > A na serio - plama o jednolitej barwie to chyba nie jest lepszy obraz z
    > niz z LED, nieprawdaz?

    Tak plama o jednolitej barwie nie jest lepszym obrazem niż obraz z LED.

    A teraz przeczytaj powoli: "gdy ostrość dąży do zera..." i zastanów się czy
    w telewizorze plazmowym ostrość dąży do zera czy może jest jednak tylko
    lekkim rozmyciem pojedynczych pikseli.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 134. Data: 2014-07-30 10:40:45
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > To ja już nie wiem, chłopcy zdecydujcie się, czy plazma jest lepsza bo
    > jest gorsza, czy może jednak jest lepsza bo jest lepsza.

    Przecież od początku pisze że technicznie ma _gorsze_ niektóre parametry,
    ale dla skompresowanego sygnału daje _lepszy_ obraz.

    Plazma przez swoją niedoskonałość (rozmycie plamki) ukrywa niedoskonałości
    sygnału. Telewizor LED je uwypukla.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 135. Data: 2014-07-30 10:44:06
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Ciekawe, ze tez mi przyszło do głowy, ze jesteś lepszym demagogiem niż
    > maciorewicz :-P

    Gdybym chciał uprawiać demagogię to nie skupiałbym się na jakości obrazu ale
    pisał że LED jest bardziej designerski bo ma cienką ramkę, bardziej
    hipsterki bo eko (mniej prądu) i w ogóle jest "kul".

    Jakość obrazu to nie jest parametr który porusza tłumy.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 136. Data: 2014-07-30 11:29:38
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 30 Jul 2014 10:37:18 +0200 osobnik zwany Ergie napisał:

> [...]
    > sam zbiór bitów jak każda inna zawartość dysku. A skoro nie ma
    > technicznych przeciwwskazań i jest zapotrzebowanie to kontent się

    jakby się miał pojawić toby się już pojawił. A się nie pojawi masowo bo
    się nie opłaca. 3D to ślepa uliczka technologii i maretingu

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 137. Data: 2014-07-30 11:55:34
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    Użytkownik "Ergie" napisał w wiadomości grup

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Źródło jest kontentu nie ma.

    Rencemnieopadajom.

> [...]
    >szczegółów i uważam że to dobrze, Ty widzisz... ? No właśnie ciągle nie
    >napisałeś czym dla Ciebie objawia się wyższość obrazu 3D oglądanego przez

    To może inaczej czy zauważyłeś jakieś niedogodności okularów migających -
    poza bateryjkami i ceną?

    >No to jeszcze raz - czy ja gdzieś pisze że źródłem ma być BR???

    Bo nie ma lepszego źródła, co oczywiście skwitujesz, że może być. I tak w
    kółko.

    >Ale to jest kontrast ogólny całego wyświetlanego obrazu, a ja pisałem o
    >kontraście na poziomie pikselowym.

    :-DDDD
    Toś mnie rozwalił - dawaj linka na tą definicje. Bo przecież to nie jest
    Twoja prywatna definicja, przecież? Jest?

> [...]

    >w telewizorze plazmowym ostrość dąży do zera czy może jest jednak tylko

    Że się tak wyrażę - zajebałeś się własnym argumentem, ciężko będzie Ci to
    teraz wykręcić.

  • 138. Data: 2014-07-30 11:56:31
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > i na koniec łyżka demagogii.

    Napisał ten co w dyskusji o jakości obrazu używa argumentów o zużyciu prądu
    :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 139. Data: 2014-07-30 11:56:55
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    Użytkownik "Ergie" napisał w wiadomości grup

    >1000 lekko rozmytych pikseli daje w moim (i nie tylko) odczuciu lepszy
    >obraz niż 500 ostrzejszych.

    Masz jakieś wyniki testów? Czy oceniasz to li tylko subiektywnie,
    emocjonalnie?

  • 140. Data: 2014-07-30 12:01:09
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    Użytkownik "Ergie" napisał w wiadomości grup

    >ROTFL
    >W tym sęk że nie "taką samą".

    Miszczu, ale skoro LED pracuje tak precyzyjnie z każdym pikselem, to może z
    nim zrobić cokolwiek, a konkretnie nawet zaświecić dokładnie tak samo jaki
    świeci sąsiedni piksel plazmowy z powodu sąsiedniodności, a nawet może to
    zrobić lepiej niż plazma (jako, że plazmie jest to przypadkowy efekt
    "technologiczny"). No chyba, że widzisz w pikselach plazmy jakąś
    nieuchwytną, emocjonalna magię, widzisz?