  • 11. Data: 2009-07-17 06:34:51
    Temat: Re: Sprzeglo hydrauliczne.
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>

    Maniek4 pisze:
    > Użytkownik "shaman" <s...@p...wytnij.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jak bys zobaczyl takie jakies polskie inwestycyjne, dlugie na prawie metr
    > bez ocieplenia z tabliczka znamionowa wieksza jak srednica to bys wiedzial o
    > czym mowie. :-)

    "Giacomini" to chyba "Kubuś" - w przekładzie na ludzką mowę.
    Nazwa tłumaczy małe zgrabne kształty, ale jednocześnie napawa lekką
    rezerwą. Brzmi jakoś tak nietrwale. ;)

    Już lepiej brzmiało by z niemieckiego: Jakobchen :D

    PZDR
    Shaman

  • 12. Data: 2009-07-17 16:43:36
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > "Giacomini" to chyba "Kubuś" - w przekładzie na ludzką mowę.
    > Nazwa tłumaczy małe zgrabne kształty, ale jednocześnie napawa lekką
    > rezerwą. Brzmi jakoś tak nietrwale. ;)

    Ha, dobre. Niestety nie znam wloskiego, ale to prawdopodobnie bardzo dobra
    firma. Robia np. rewelacyjne jak slyszalem zawory kulowe, te same co do gazu
    z zastosowaniem do wody, niestety ceny nie sa juz tak przyjemne.

    Pozdro.. TK

  • 13. Data: 2009-07-17 20:21:21
    Od: "Kudlaty" <t...@n...onet.pl>

    > A tak naprawdę, to cieszę się, że ktoś to stosuje. Jak zalecam je moim
    > klientom to słuchają jak bajki o żelaznym wilku i kończy się na tym, że
    > Pan Jasio powiedział, że to niepotrzebne i...

    Tez powtarzam wszystkim ze lepiej instalacja pracuje, ale wszyscy mysla po
    staremu, a pozniej zaworki piszcza i wymienniki padaja w piecach jak muchy.
    Pozatym sprzegielko powoduje ze piec nie musi byc silny a przy odpowiednim
    pomyslunku i automatyce to koszt pieca gazowego moze zejsc do ceny 1000 -
    1200 PLN
    tak 1 tysiac 200 zl.
    Obecnie wszyscy sie podniecaja kondensatami itp i bula jakies 5000 pln za
    piec ktory tak samo padnie w zlej instalacji jak ten za 1200 PLn.

    Pozdr.

  • 14. Data: 2009-07-17 21:12:50
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Kudlaty" <t...@n...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Obecnie wszyscy sie podniecaja kondensatami itp i bula jakies 5000 pln za
    > piec ktory tak samo padnie w zlej instalacji jak ten za 1200 PLn.

    :-))
    No ale ze sprzeglem padnie wolniej i zawsze to jednak kondensat. Ciekawy
    musi byc ten kociol za 1200zl, pogodowka w cenie?

    Pozdro.. TK