  • 21. Data: 2012-02-13 14:52:41
    Temat: Re: Sroki i wr?ble
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    W dniu 2012-02-13 15:31, Jacek pisze:

    > ja daję sikorkom ziarno słonecznika a także słoninę albo ziarno
    > słonecznika łuskane ze smalcem (zawieszone w siatce po cytrynach)

    Podobnie daję :) Słoninę, słonecznik, "świeczki" z topionego smalcu z
    ziarnami głównie słonecznika, ostropestu, siemienia itp. Na zdjęciach
    jest pokazane:
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/a797c7529b
    4b0622.html
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/9bd92977fc
    4d4ca8.html
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/fcbe858c93
    4d367b.html
    --
    B.

  • 22. Data: 2012-02-13 21:15:01
    Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl>

    W artykule news:jhb6r9$oov$1@news.task.gda.pl,
    niejaki(a): Jacek z adresu <n...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > ja daję sikorkom ziarno słonecznika a także słoninę albo ziarno
    > słonecznika łuskane ze smalcem (zawieszone w siatce po cytrynach)

    Ja daję również ziarno słonecznika i nic więcej. Czasem śmiesznie to wygląda
    jak wręcz ustawiają się w kolejce do karmnika. Niektóre sikorki wydają się
    być właścicielami karmnika i siedzą odganiając nadlatujące. Bywa, że
    częściej patrzę na sikorki niż na telewizor :)
    --
    Pozdrawiam ciepło,
    Dziadek

  • 23. Data: 2012-02-13 21:17:31
    Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl>

    W artykule news:jhb843$683$1@inews.gazeta.pl,
    niejaki(a): Bbjk z adresu <b...@q...pl> napisał(a):

    > Podobnie daję :) Słoninę, słonecznik, "świeczki" z topionego smalcu z
    > ziarnami głównie słonecznika, ostropestu, siemienia itp. Na zdjęciach
> [...]

    Piękne ptaszki, piękne zdjęcia.
    --
    Pozdrawiam ciepło,
    Dziadek

  • 24. Data: 2012-02-14 06:39:17
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    W dniu 2012-02-13 22:15, Dziadek pisze:

> [...]
    > być właścicielami karmnika i siedzą odganiając nadlatujące. Bywa, że
    > częściej patrzę na sikorki niż na telewizor :)

    Najbardziej wojownicze są modre, ale jak nadlatuje kowalik lub dzięcioł,
    to one rządzą, a wszelkie sikory ustępują. Dzwońce i mazurki fruwają
    chmarami i też nie dają sobie dmuchać w kaszę. Gdy przylatuje
    grubodziób, to mamy święto, bo to u nas rzadki i piękny gość. Jastrząb
    godzi drobne ptaszki, wydają zgodny pisk i chowają się w gałęziach.
    Samotne są rudziki, dziobiące w pojedynkę. Czasem pojawia się
    mysikrólik, jest tak płochliwy i szybki, że zanim wyciągnę aparat, to
    już go nie ma.
    To widowisko mam za oknem pokoju komputerowego, więc często zamiast na
    monitor, patrzę przez szybę, a kot na parapecie siedząc i też obserwując
    przeżywa frustrację.
    --
    B.

  • 25. Data: 2012-02-14 08:13:47
    Od: OWL <n...@n...com>

    W dniu 2012-02-13 15:52, Bbjk pisze:

    > Podobnie daję :) Słoninę, słonecznik, "świeczki" z topionego smalcu z
    > ziarnami głównie słonecznika, ostropestu, siemienia itp. Na zdjęciach
> [...]
    Piękne zdjęcia, gratuluję !
    U mnie w karmniku ( i obok niego ) też ruch, jest mnóstwo sikorek, są
    dzwońce, sójki, bażanty a ostatnio pojawił się piękny grubodziób,
    brakuje tylko dobrego aparatu żeby zrobić zdjęcia :-(
    BTW - z czego jest zrobiona miseczka, w której wykładasz pokarm ?
    Na zdjęciach wygląda jak połowa skorupy orzecha kokosowego :-)

    Tomek
    sowa1968(at)gmail.com

  • 26. Data: 2012-02-14 08:49:07
    Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl>

    W artykule news:jhcvj1$qe0$1@inews.gazeta.pl,
> [...]

    > To widowisko mam za oknem pokoju komputerowego, więc często zamiast na
    > monitor, patrzę przez szybę, a kot na parapecie siedząc i też

    O właśnie, patrzę to na telewizor to na sikorki to na kota. Zeza można
    dostać a kot zawału. Moje kocisko to prawie że warczy na nie, nie miauczy
    tylko tak jakby szczekał zza okna a sikorki go wyraźnie ignorują.
    A oto mój kot:
    https://picasaweb.google.com/112555280798348775865/M
    ojKot?authuser=0&feat=directlink

    --
    Pozdrawiam ciepło,
    Dziadek

  • 27. Data: 2012-02-14 10:31:41
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    W dniu 2012-02-14 09:13, OWL pisze:

    > BTW - z czego jest zrobiona miseczka, w której wykładasz pokarm ?
    > Na zdjęciach wygląda jak połowa skorupy orzecha kokosowego :-)

    Dzięki za miłe słowa.
    Tak, z orzecha kokosowego. Ale równie dobrze sprawdza się z dowolnego
    pojemnika o szerokim dostępie :)
    --
    B.

  • 28. Data: 2012-02-14 10:38:11
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    W dniu 2012-02-14 09:49, Dziadek pisze:
    > Moje kocisko to prawie że warczy na nie, nie miauczy
    > tylko tak jakby szczekał zza okna a sikorki go wyraźnie ignorują.
> [...]

    Piękne kocisko. Widać, ze ma charakterek :)
    A oto moja biedotka, choć teraz już nie taka biedna:
    http://bajarka.fotolog.pl/10,2011,archiwum.html
    i na ptaszki też powarkuje, poszczekuje, a najczęściej kwili i ćwierka
    do nich cichutko, wiercąc końcem ogona z nerwów.
    --
    B.

  • 29. Data: 2012-02-14 12:29:56
    Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl>

    W artykule news:jhddiv$74o$2@inews.gazeta.pl,
> [...]

    > i na ptaszki też powarkuje, poszczekuje, a najczęściej kwili i ćwierka
    > do nich cichutko, wiercąc końcem ogona z nerwów.

    Piękna historia. Ładna bestyjka, nałamie kocich serc, nałamie. Już złamała
    właściciela, jak widzę .
    --
    Pozdrawiam ciepło,
    Dziadek

  • 30. Data: 2012-02-14 17:53:15
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    > Podobnie daję :) Słoninę, słonecznik, "świeczki" z topionego smalcu z
    > ziarnami głównie słonecznika, ostropestu, siemienia itp. Na zdjęciach
> [...]
    :)
    Bajareczko
    Ptaszki na Twoich fotkach są piękniejsze niż te co u mnie latają
    Pewnikiem jakiś farbek im dodajesz do karmy
    :)

    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal
    www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12262