  • 1. Data: 2012-02-11 13:55:07
    Temat: Sroki i wróble
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Niedawno pisaliśmy tu, że nie ma wróbli.
    Sąsiad twierdzi, że dużą rolę w przetrzebieniu wróbli odgrywają sroki,
    które się nadmiernie rozmnożyły.
    Faktycznie u nas więcej widzę srok, niż wróbli. Jak było cieplej, to
    darły dzioby już od rana i hałasowały na dachu tłukąc orzechy. Teraz,
    jak mróz, to przynajmniej nie hałasują.
    Czy rzeczywiście sroka jest szkodnikiem?
    Jacek

  • 2. Data: 2012-02-11 16:52:33
    Temat: Re: Sroki i wróble
    Od: " skryba" <s...@g...pl>

    Jacek <n...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > jak mróz, to przynajmniej nie hałasują.
    > Czy rzeczywiście sroka jest szkodnikiem?

    Kilka dni temu widziałem stadko srok szt 6.
    Wcześniej pojawiały się solo lub w duecie.

    skryba

  • 3. Data: 2012-02-11 17:13:36
    Od: esony <e...@g...com>

    On 11 Lut, 17:52, " skryba" <s...@g...pl> wrote:

    > Kilka dni temu widziałem stadko srok szt 6.
    > Wcześniej pojawiały się solo lub w duecie.
    >
    >   skryba
    >
    > --

    w nadmiarze są szkodnikami... lubią polować na młode wróble, mazurki,
    sikory ...

  • 4. Data: 2012-02-11 18:20:37
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek" <n...@g...com> napisał w wiadomości

    > Czy rzeczywiście sroka jest szkodnikiem?

    Hejka. Sroki wybieraja z gniazd jajka i pisklęta nawet takich dużych
    ptaków jak gołębie grzywacze a także potrafią niszczyć całe mioty zajęcy.
    Pozdrawiam krwiożerczo Ja...cki

  • 5. Data: 2012-02-11 19:11:14
    Temat: Odp: Sroki i wróble
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Dirko" niczym Hitchcock stopniuje napięcie;

    > Hejka. Sroki wybieraja z gniazd jajka i pisklęta nawet takich dużych
    > ptaków jak gołębie grzywacze a także potrafią niszczyć całe mioty zajęcy.

    Przebijam wszystkich! Zdarza sie że taka sroka zasadza się i na ludzi. Raz
    jak mnie taka jedna złapała, to całą noc na kiblu trzymała ;-(

    Zdroofka Johnny

  • 6. Data: 2012-02-12 09:48:16
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Johnny" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Przebijam wszystkich! Zdarza sie że taka sroka zasadza się i na ludzi.
    > Raz jak mnie taka jedna złapała, to całą noc na kiblu trzymała ;-(

    Hejka. Johnny, pewnie zapomniałeś się profilaktycznie opryskać. ;-)
    Pozdrawiam przypominająco Ja...cki

  • 7. Data: 2012-02-12 10:10:34
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    W dniu 2012-02-11 14:55, Jacek pisze:
    > Niedawno pisaliśmy tu, że nie ma wróbli.
    > Sąsiad twierdzi, że dużą rolę w przetrzebieniu wróbli odgrywają sroki,
    > które się nadmiernie rozmnożyły.
    :)
    U mnie wróbli dostatek a teraz gdy zmroziło w ogrodzie
    to właśnie czas dla ich namnażania.
    http://trawki.pl/images/inne/wroble1.JPG
    :)
    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal
    www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12262
    sklep: http://trawki.pl/
    http://www.facebook.com/pages/Trawkipl/1175387782846
    39

  • 8. Data: 2012-02-12 10:18:01
    Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl>

    W artykule news:jh837d$d8p$1@mx1.internetia.pl,
    niejaki(a): Tadeusz Smal z adresu <s...@s...pl> napisał(a):

    > U mnie wróbli dostatek a teraz gdy zmroziło w ogrodzie
> [...]

    He he, śliczne, żeby jeszcze ćwierkały :)

    --
    Pozdrawiam ciepło,
    Dziadek

  • 9. Data: 2012-02-12 10:30:37
    Temat: Re: Sroki i wr?ble
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    W dniu 2012-02-12 11:18, Dziadek pisze:
    > W artykule news:jh837d$d8p$1@mx1.internetia.pl,
    > niejaki(a): Tadeusz Smal z adresu<s...@s...pl> napisa?(a):

    > He he, ?liczne, ?eby jeszcze aewierka?y :)

    :)
    Gdyby ćwierkały to nie mogłyby pomieszkiwać na parapecie w mieszkaniu
    W sumie to mam na Ponderozie sporo prawdziwych wróbli
    i nie przeszkadza mi to, że obsrywają dachówki, rynny itp
    ale właśnie, że całymi dniami dzioby drą
    :)

  • 10. Data: 2012-02-12 11:57:30
    Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl>

    W artykule news:jh84d0$h1n$1@mx1.internetia.pl,
> [...]

    > i nie przeszkadza mi to, że obsrywają dachówki, rynny itp
    > ale właśnie, że całymi dniami dzioby drą

    Oj tam, oj tam, przeszkadza Ci że dzioby drą ? Toż to najpiękniejsza muzyka
    :)

    --
    Pozdrawiam ciepło,
    Dziadek