  • 31. Data: 2012-02-14 18:27:26
    Temat: Re: Sroki i wr?ble
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    W dniu 2012-02-14 18:53, Tadeusz Smal pisze:

    > Ptaszki na Twoich fotkach są piękniejsze niż te co u mnie latają
    > Pewnikiem jakiś farbek im dodajesz do karmy

    Jeśli kiedyś będziesz w okolicy, wpadnij to sprawdzić, w słoneczku
    pięknie się mienią, szczególnie modre jak papużki :)
    --
    B.

  • 32. Data: 2012-02-14 21:07:34
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    W dniu 2012-02-14 09:49, Dziadek pisze:

    > A oto mój kot:
    > https://picasaweb.google.com/112555280798348775865/M
    ojKot?authuser=0&feat=directlink

    Dziadku
    A na tym zdjęciu co siedzi w umywalce i ma takie wielkie oczy
    to co on tam robi?
    :))))))
    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal
    www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12262
    sklep: http://trawki.pl/
    http://www.facebook.com/pages/Trawkipl/1175387782846
    39

  • 33. Data: 2012-02-14 21:26:56
    Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl>

    W artykule news:jheif8$4fq$1@mx1.internetia.pl,
    niejaki(a): Tadeusz Smal z adresu <s...@s...pl> napisał(a):

    > Dziadku
    > A na tym zdjęciu co siedzi w umywalce i ma takie wielkie oczy
> [...]

    No i kot wpadł. Jesteś spostrzegawczy. Tak, kot w umywalce przypatruje się
    Babci w kąpieli, czyli w wannie :)

    --
    Pozdrawiam ciepło,
    Dziadek

  • 34. Data: 2012-02-14 21:31:17
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    W dniu 2012-02-14 19:27, Bbjk pisze:

    > Jeśli kiedyś będziesz w okolicy, wpadnij to sprawdzić, w słoneczku
    > pięknie się mienią, szczególnie modre jak papużki :)
    :)
    Na Twoich fotkach mają barwy jakby były namalowane a nie sfotografowane
    i wbijasz mnie w kompleksy tymi fotkami.
    :)
    Napisz proszę,że te barwy to z tego ,że kobiety postrzegają większa
    paletę barw niż my faceci a nie, że to sprawa obiektywów!!!
    Wiesz wypatrzyłem właśnie i dojrzewam do jej zakupu (jest bardzo droga)
    fajną szlifierkę i w najbliższym czasie nie chcę inwestować w focenie

    Nawet gdybym jechał to nie wiedziałbym gdzie zajechać
    :)

  • 35. Data: 2012-02-14 21:58:37
    Temat: Re: Sroki i wróble
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-02-13 15:16, Dziadek pisze:
    > Mój balkon odwiedzają masowo sikorki co widać, słychać i czuć :)
    >
    > https://picasaweb.google.com/112555280798348775865/S
    ikorki?authuser=0&feat=directlink

    Świetny pomysł z tym orzechem kokosowym, bomba.

    Pozdrawiam Krycha.
    --
    "...kiedy autorytet ma poglądy inne niż środowisko, środowisko nie
    zmienia poglądów, zmienia autorytet.."

  • 36. Data: 2012-02-15 19:24:22
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 14 Feb 2012 09:49:07 +0100, Dziadek napisał(a):

    > W artykule news:jhcvj1$qe0$1@inews.gazeta.pl,

    > O właśnie, patrzę to na telewizor to na sikorki to na kota. Zeza można
    > dostać a kot zawału. Moje kocisko to prawie że warczy na nie, nie miauczy
    > tylko tak jakby szczekał zza okna a sikorki go wyraźnie ignorują.
    > A oto mój kot:
    > https://picasaweb.google.com/112555280798348775865/M
    ojKot?authuser=0&feat=directlink

    Piękny :-)
    --

    XL

  • 37. Data: 2012-02-15 19:27:10
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 14 Feb 2012 22:07:34 +0100, Tadeusz Smal napisał(a):

    > A na tym zdjęciu co siedzi w umywalce i ma takie wielkie oczy
    > to co on tam robi?

    Nie wiesz, ze umywalki to takie kocie ambony?
    :-)
    --

    XL

  • 38. Data: 2012-02-15 19:28:41
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 14 Feb 2012 22:31:17 +0100, Tadeusz Smal napisał(a):

    > Nawet gdybym jechał to nie wiedziałbym gdzie zajechać

    3333-)
    --

    XL bo to takie zaproszenie po IP ;-PPP

  • 39. Data: 2012-02-16 08:01:47
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    W dniu 2012-02-14 22:31, Tadeusz Smal pisze:

    > Nawet gdybym jechał to nie wiedziałbym gdzie zajechać

    Ejże? A sprawdzasz czasem pocztę?
    --
    B.